Zdravím,
chtěla jsem se zeptat jaký je rozdíl mezi call centrum - péče o klienty a prodejním oddělením, vím že ten hlavní rozdíl je v tom, že na péči zvedáte telefóny a pečuje o zákazníky a u prodejního vy voláte klientům a nabízíte produkty, ale jestli je tam u toho prodejního oddělení i jiná náplň práce, popř. jaká ? A zda náhodou některá z Vás nepracuje v Ostravě u TO2 na prodejním oddělením? A vaše názory? děkuji moc
prodejní bude aktivní telemarketing a pokud klient odsouhlasí nabídku, tak jenom vyplnit nějaký formulář k tomu, ale jinak se nic jiného nedělá. já prodával internet ADSL pro telefoniku a nic jiného jsme nedělali, jenom volali a volali a když někdo chtěl, vzali jsme si od něj pár údajů a ty vyplnili do HTML formuláře a nahlásili supervizorovi, že máme novou smlouvu. A když budeš mít málo smluv, tak tě za dva měsíce vykopnou , ale jinak je to pohoda.
A ty si tam přímo dělal, nebo ještě děláš? takže z té vlastní zkušenosti je to lepší/ jednodušší a horší/ složitější ?
Nedělám, jednodušší to není, protože musíš prodávat a prodáváš lidem co zpravidla ten produkt nechtějí. A pokud neplníš kvótu, jsi nahrazena někým dalším. Pasivní linka je samozřejmě klidnější a lidi ti volaj, protože chtějí s něčím pomoci a nemusíš jim nic vnucovat. Nejsou to u jejich strany nevyžádané hovory. Dělal jsem v call centru v Praze, ale je to všude stejný, jede se podle určitého zaběhnutého systému.
Ahoj, nedělám přesně u O2, ale v RWE, principy ale fungují asi podobně. Máme taky péči a taky prodej. Péče klasicky pečuje o zákazníky, prodej také, ale po hovoru prodává. Práce tam je v pohodě a co vím od kolegů, kteří přešli z O2 je i lépe placená a ne tak psychicky náročná
Ahoj, dělám v CC Ústí nad Labem u Telefonicy. Pokud máš možnost jdi radši na Péči o zákazníky, můžeš si tam vydělat podobné peníze jako na prodejní lince, ale nikoho neotravuješ svými telefonáty. Osobně jsem dělala na prodejní lince a jsem velice ráda, že jsem odtamtud mohla utéct na jiné oddělení.
Prodávat můžeš i na infolince a máš z toho i provize a když nemáš náladu prodávat vyřizuješ hovory... ano musíš toho vědět mnohem víc, protože zákazník se tě může zeptat na cokoliv, ale je to tvoje rozhodnutí. Každé má své pro a proti. Ale jak už tu bylo zmiňováno, pokud neplníš určitý plán, tak ti neprodlouží smlouvu...
Tamj bych asi nešla a už jenom proto že by me za dva mesice vykopli ... jak bylo řečeno, ale pokud jses výřečná ))
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.