Dobrý den, ahoj.
Je zde někdo kdo má zkušenost s prací na pobočce? Jedná se mi o UniCreditBank, ale myslím, že všude jinde v bankách to bude stejné.
Paní mě tak trochu náborovala už přes telefon. Bylo mi řečeno, že bych pracovala hlavně tak, že bych prodávala produkty banky. Co se týče úvěru, účtu apod. Že bych měla databázi klientů, jim volala a zvala na pobočku, kde bych s nimi zřejmě uzavírala smlouvy. Dělal někdo, něco podobného. Potřebovala bych o tomto více informací. Protože nedávno jsem skončila práci jako pojišťovačka (touto prací jsem znechucena) tak bych opravdu nechtěla jít z bláta do louže.
Děkuji za případné příspěvky či zprávy. Moc by mi info.pomohlo.
Dělám v bance, ale ne za přepážkou. Popravdě: v životě bych to dělat nešla. Člověk na přepážkou je neustále pod tlakem, musí plnit často nesplnitelné, a mně osobně je proti srsti nabízet někomu produkty, o kterých sama nejsem přesvědčena. Pracovní dobu si sama určit nemůžeš (je dána dle otvírací doby pobočky) a platově taky nic moc (na druhou stranu banky nabízejí docela dobré benefity - např. dovolená navíc, stravenky, příspěvek na penzijko, životko, cafetrii, produkty banky pro zaměstnance se zvýhodněnými podmínkami atd.). Pokud máš VŠ a budeš v tom dobrá, můžeš se dostat dál.
zdravím .. pracuji v bance za přepážkou .. tuhle práci dělám od roku 2009 .. ze svých krátkodobých zkušeností můžu říct, že práce za přepážkou je skutečný adrenalin .. lidi jsou různí .. občas mám dobrý den a daří se, lidi jsou příjemní a hodní .. a někdy je to fakt na kulku .. setkala jsem se už i s lidma, kteří po pěti minutách člověka odsoudí .. dokonce i člověk s kudlou už je za mnou .. kdybych se znova rozhodovala jestli bych do toho šla, tak bych asi opravdu dlouho přemýšlela ..
Nevím, jestli je to právě práce za přepážkou, spíše ne. Paní mi do tel. říkala, že náplní práce je právě to prodávání produktů. Prostě obchod. Lákání lidí na tu pobočku, aby si sjednali ten úvěr, účet, kartu nebo nějaký jiný produkt banky. Ale na jakém principu to funguje? Jestli je to fakt tak, jak si myslím: že mi dají kontakty, já je budu obvolávat a nabízet někomu produkty. Když se někdo chytne, a já jej dostanu na pobočku sepíšu smlouvu, tak z toho budu mít provize? Nevím ale, jestli si to myslím správně nebo špatně.
V bance jsem ještě před nedávnem pracovala, bylo to na pozici klientského poradce, kdy jsem na přepážce obsluhovala klienty, ale mou náplní práce bylo i to, že jsem v mezičase, kdy jsem třeba žádného klienta neměla, musela obvolávat lidi a zvát si je na schůzky. Takže pravděpodobně budeš mít kombinaci obojího.
Navíc mám ten dojem, že práce v Unicredit bank je na ŽL, to by ti nevadilo?
Reaguji na Noblessa: Ajaj, tak to by mi vadilo. ŽL jsem si právě "odhlásila". I když je tam zaručený fixní plat, tak i přes to to může být na ŽL?
Reaguji na B.M.: Samozřejmě, i pokud je přislíbený fix, stále může být práce vykonávaná na IČO. Variabilní složka "mzdy" se pak bude nejspíš odvíjet od prodeje.
Taky bych v životě takovou práci nevzala.. Opravdu z bláta do louže Vyvaruj se toho... Oni moc dobře vědí, proč ten telefonický nábor dělali.. Těžko se jim na takovou práci hledají lidi
Reaguji na Twigy: Děkuji. Na pohovor jsem nešla. Právě takové vnucování se lidem mi vadí. Mám za to, že když člověk něco chce, tak si to půjde a zařídí sám.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.