Zajímalo by mě, zda máte někdo zkušenosti s pozicí telefonní operátorky u této společnosti? Mělo by jít o vyřizování objednávek a administrativu.
Dělal jsem to v externím call centru a nebylo to nic složitého. Jenom informuješ o stavech zásilek, přijímáš objednávky a zadáváš do systému, případně přes kalkulačku vypočítáváš orientační cenu dopravy apod. Pracovali, jsme normálně v jejich systému, takže jsme to měli stejné jako jejich vlastní call centrum, drželi jsme službu v noci, oni to měli jenom od 8-20 nebo tak nějak a my 20-8.
Reaguji na Lalka01:
Ahoj,
tak jak Ti to dopadlo?...zítra mam jít na pohovor, taky na operátorku call centra DHL...tak uvidíme
Reaguji na xxxverunaxxx: No nevzali mě Ani tehdy, ani teď, asi před týdnem jsem posílala CV prý nevyhovuji.. což mě zaráží, protože mám praxi z call centra..Napiš potom, jak ti to dopadlo!
Reaguji na Lalka01:
já jdu teď na 13hod..má to trvat přes hodinu, asi nás tam bude víc...psali, že mě čeká test, pohovor a modelová situace hahaahhahaah...pak podám info..to bude legrace D
Kamarádka tam dělá na pozici telesales executive a je nadšená. Ale když jsem se jí ptala, co je vlastně její náplní práce, tak mi ani nebyla schopná odpovědět... tak nevím. Jinak pracuje 9 hodin denně, od 9 do 18 a vzali jí tam bez jakékoliv předchozí praxe...
takže tam byl test..angličtina..zeměpis...psycho test..pak telefonování fiktivní a pohovor...příští týden se mají ozvat...byli milí, hodní...a já mimo:_DDD
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.