Reaguji na Violett.ka: Opravdu těžko říct, podle čeho vybírají. Pohovor je poměrně dlouhý formou testů a nácviku.. klasika. U mě myslím zapůsobil zájem o cestovní ruch a přehled v dovolených, protože opravdu cestování miluju a vím, kam jo kam ne a podobně.
Reaguji na Kleriska: Patrně špatně napsaný motivák či CV. Já mám obchodku a VŠ jsem veřejná správa, bez předešlých zkušeností s CK, takže taky původně bez praxe.
Ahoj, já jsem uspěla u pohovoru na brigádnickou pozici - ne přímo tuto. Přestože u mě nešlo o volání, myslím si, že hodně sehrál fakt, že jsem delší dobu pracovala v call centru - a protože Invie funguje hodně jako obrovský call centrum, tak si myslím, že tahle zkušenost je tam důležitější než to že někdo studuje cestovní ruch, protože to se člověk rychle naučí, ale zvládat neustálou komunikaci se zákazníky a nabízet, to každý nedá. Na pohovoru opět testovali hlavně komunikační schopnosti a jak pohotově zareaguji, nikoliv moje znalosti a dovednosti. A také jsem dělala psychologický test osobnosti.
Holky a není to něco jako vnucování lidem atd. jako u aktivního telemark.? Píší tam že ne, ale moc se mi tomu nechce věřit..
Holky chtěla bych se zeptat, jestli byste mi někdo nemohl popsat konkrétně co mě čeká na pohovoru a jak se na něj připravit. díky moctaky se bojím aby to nebyl aktivní telemarketing..snad ne no
Cituji Eviss: není to něco jako vnucování lidem
Podle toho jak Invia funguje bych řekla,že jsi na sluchátku a volají lidé co chtějí dovolenou,ty jsi tam od toho abys jim udělala rezervaci,podala info a popřípadě našla něco pro ně dle požadavků.
Prostě prodavač zájezdů na telefonu.
Cituji Eviss: není to něco jako vnucování lidem atd. jako u aktivního telemark.?
Přímo v inzerátu je zdůrazněno, že se nejedná o aktiv (tzv. out bound).
Myslím si, že to bude klasický in bound, tj. klient volá, má určitou představu, chce info a ty ho musíš zobchodovat.Na druhou stranu nečekej, že budeš jen přijímat objednávky.Obchodní dovednosti budou nutné (ale to vás určitě proškolí), ale výhoda je, že nemusíš nikoho aktivně hledat.Takže proč to nezkusit, ne?
A podle toho se pak odvíjí i ohodnocení, podle prodaných zájezdů? Já nějak tuším operátorku od O2 v bleděmodrom
Cituji Eviss: odvíjí i ohodnocení, podle prodaných zájezdů?
Tak je to všude-fix plus provize.
Cituji Eviss: operátorku od O2
Pokud pracuješ přímo pro Telefónicu tak je plat dobrý, pokud pro call centrum, které poskytuje TO2 externě servis, tak to nestojí za nic.
Cituji Eviss: A podle toho se pak odvíjí i ohodnocení, podle prodaných zájezdů?
Tak určitě tam budeš mít nějakou motivační složku.
Ale lidi volají tobě,ne ty lidem
Když si zavoláš na Invii - online prodej s cílem koupit dovolenou,tak někdo zvedne sluchátko - a to bys byla ty pokud by tě vzali.
Reaguji na Tiakia: ano podle prodeje
JInak není to rozhodně aktivní telemarketing. To bych fakt nedělala, a to tam letos budu již druhým rokem. I když nevím jak v Invii, mluvím za SA. Příjde objednávka, vyhotovíš smlouvu a fakturu pošleš klientovi, pošle peníze pošle do CK, nebo příjde objednávka nekonkrétní a s klientem vybíráš co by se mu líbilo
Reaguji na de-e:
Ahoj, co mi kamarádka vyprávěla, tak pohovor byl docela v pohodě. Zeptají se tě na takové ty klasické věci (zkušenosti, plat atd.). Pak musíš projít "psychologickým pohovorem". Toď vše
Jinak podobně zaměřené hledá i Student Agency:
http://www.studentagency.cz/kariera/pracovni-pozic e/
Ahoj holky,
v CA Invia pracuju druhým rokem a musím říct, že doporučuji : ) Můžete si přijít na slušné peníze, kolektiv je perfektní, moje současná nadřízená je úplně úžasná, se vším pomůže. Určitě se zkuste přihlásit.
Holky, kolik se tam dá tak vydělat?? Musím se rozhodnout, zda zůstanu ve stávající práci, nebo půjdu tam.....navíc jedu na týden na dovolenou...bude to problém? Nevíte jak to tam je s volnem? Děkuju mooooc
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.