ahoj, chci se zeptat, nepracujete někdo jako asistentka generálního ředitele (nebo prostě ředitele)? Líbí se vám ta práce? Jak vypadá např. váš běžný den? Docela by mi to lákalo, hodně se ted objevují i inzeráty na tyhle místa, většinou to vypadá, že to je i dobře placený ale zas nároky jsou taky celkem vysoký (výborná aj, x letá praxe). No kdyby vás cokoliv k téhle práci napadlo, budu ráda. Děkuji
ahoj, pracuju jako asistentka ministra. svou práci zbožňuju. už od malička jsem milovala kostýmky a byla trochu ulítlá do konzervativního vystupování. pokud nemáš problémy s jazyky (jak písemný i mluvený projev), umíš být diskrétní a diplomatická, není nic lepšího. jen ve finále jakákoliv asistentka je holka pro všechno. nehledě na to, kolik za to bereš a v čem jsi oblečená.
Ahoj, ano, já pracuji a jsem strašně moc spokojená! Dělám to už cca 5 let a sama jsem překvapená, že mě to pořád baví - hlavně proto, že je to, alespon u nás, práce s lidmi a nikdy ráno nevím, co mě v práci čeká, takže žádná nuda a stereotyp.
Ptej se co budeš chtít vědět
Ahoj, já praciji taky jako asistentka/recepční. Ale já ńeměla tolik štěstí. kolektiv je nejlepší na světě a peníze nic moc, spíš nic a hodně často nemám moc práce takže mi to pak pomalu utíká. A když už práce je, tak se to všechno nakopí v jednu chvíli, jakoby se všichni domluvili a najednou něco potřebovali. A téměř vždy jsou to věci, které chtějí v termínu, který je nereální stihnout. Prostě buď nuda, nebo naopak zmatek a zhon.
Julie24
Tady se vždycky najde někdo, kdo si musí rýpnout, co?
zuzkabedna: To není rýpaní, ale fakt! Julie má pravdu...
Cituji giana: no mě by právě nejvíc zajímalo, jak vypadá váš běžný den
A ne to, jestli je to rýpání nebo ne.
Teda já už z toho nemůžu - Invisible dělá na ministerstvu, kde je třeba dobrý písemný projev, ale psát neumí a má dojem, že tituly se kupují v obchodě Pak to v našem státě nemá vypadat tak, jak to vypadá, když mohou ve správě dělat takové...ženy na úrovni Spíš ale myslím, že si slečna dělá srandu...to snad ani jinak není možné
giana
no mě by právě nejvíc zajímalo, jak vypadá váš běžný den - to je právě to, co nevím nikdy dopředu. Ale shrnu to asi tak, že mám na starosti veškeré služebky zaměstnanců, tj. pojištění, hotely, auta. car rental, letenky. vlaky, schvalovací proces, přípravu cestáků, následné vyúčtování(prostě vše, jen odjet už musí sami, vytvářet prezentace pro firmu, pošta + různá administrativa, překlady, komunikace s ostatními závody v zahraničí atd. atd., prostě být tzv. "pořád k ruce", ale já jsem se pro tohle holt narodila. Když vidím svou kamarádku, která dělá účetní, fuj8 hodin na zadku a pořád to samé dokola. Ona každá práce se stane svým způsobem stereotyp, ale myslím, že u asistentky to až tak být nemusí. Jinak co se týče peněz - já jsem spokojená, vždycky může být líp, to je jasné, na druhou stranu, mám telefon, počítač, auto kdykoliv k dispozici, firma nám platí jazykové kurzy a školení...v dnešní době si toho opravdu vážím. Jen mám někdy pocit, že se práce asistentky dost shazuje
invisible
na ministerstvu? Ty jo, tak to smekám, můžeš nám trošku přiblížit pracovní náplň?
Cituji FateFa: firma nám platí jazykové kurzy a školení
to závidím, my musíme bojovat i za blbou angličtinu
Cituji FateFa: Ty jo, tak to smekám, můžeš nám trošku přiblížit pracovní náplň?
je to běžná práce asistentky. jen je možná rozdíl v tom, že se tady pořád motá plno lidí. je tu kolegyně, co připravuje letenky. další, co dělá poštu odeslanou "ven", další, která dělá poštu "vnitřní".... moje náplň je příprava materiálů do operativních porad ministra, všechna ta administrativa kolem, než půjde materiál do vlády (pokud jde), zápisy z porady.. a pak telefonní hovory... dopisy eviduju jen některý. záleží na tom, čeho se to týká (ostatní má na starosti zase někdo jiný).
jinak nepsala jsem to proto, abych si zase na sebe strhla lavinu kritiky. nemáte mi co závidět, tak si to svoje rýpání můžete nechat. omlouvám se těm, kterým vadí malá písmena na záčatku věty. ale do teď tady pravopis nikdo neřešil.
jenže všichni víme, že tu nejde o velká písmena, že...
po mateřský jsem dělala asi rok asistentku jednatele - majitele - nebylo o co stát
chtěl vést účto, - komplet poddvojný, mluvit se zahraničníma klientama - v němčině, hlídat a přihlašovat zaměstnance, psát smlouvy, scanovat a přeposíla dokumenty
mezitím mi volal. že mám zavolat támhle a támhle, zajistit tohle a tohle, objednat tohle to a támhleto, udělat kalkulaci, vybrat dodavatele - - -
podklady k účtu mi nedával kompletní, chtěl vyhodnocovat výsledky jednotlivých staveb
prostě to byla práce od rána do večera, věčně ve stresu - ale zase dost dobrá škola - posunulo mě to profesně dost dál
Asistenku jsem svého času měla i já, coby vedoucí výpočetky v stavebním podniku, takže v pozicích jménem "asistentka" může být velký rozdíl Moje však měla na růžích nastláno, málem bych ji to nic na práci záviděla, ehm, pravda, plat už ne.
V další práci zas jedna měla "nad sebou" rovnou pět obchodníků ... Přišla ráno v 7 a nezastavila se do fajrontu : chystat zasedačky na meetingy ( minerálky, kávy, čaje, chlebíčky... ) , mezitím zvedat telefony a scanovat, domlouvat se s DHL, FedEx a pod., shánět řidiče, zamlouvat auta, vyúčtovávat cesťáky, rezervovat letenky, pak třídit poštu, pak zase nějaká hromadní návštěva a běhání s kávou, do toho objednat chlebíčky na příští den, opraváře na kávovar nebo kopírku, psát dopisy a pozvánky na firemní prezentace a na závěr pracovního dne odnést poštu. Nebo taky ne - pokud byla v plánu firemní akce, kterých bývalo dost, tak byl závěr dne až večer.
Asistentka je typická práce pro mladé holky, podle mne - ideální pro pochopení, jak to v takové běžné firmě vypadá a dobrý pocit "jsem nepostradatelná", ale dost často nezaplacená a stresující ( pokud vykulené modré oči směrem na šéfa a hlesnutí "já zapoměla ... " nepomáhá )
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.