Dobrý den, prodala jsem tady na Bazaru vršek plavek VS slečně nebo paní, po obdržení platby jsem plavky odeslala - cena cca do 500 Kč. Když slečně přišly tak mi večer napsala, že plavky se vevnitř někde pářou (plavky byly nové, podle fotek co jsem je nafotila nevím jestli je to pravda nebo ne, každopádně možné je vše) a že je chce vrátit. Nabídla jsem jí že je na své náklady nechám opravit v šicí dílně kde šijou plavky a spodní prádlo a uhradím poštovné ale to odmítla a že chce poslat peníze a pak až pošle plavky zpět. Já jsem jí navrhla ať je tedy pošle zpět a pak jí vrátím peníze ale s tím nesouhlasí, přitom já jsem zde registrovaná x let, ona se registrovala v den kdy si kupovala plavky Je můj postup správný a co byste dělaly vy?
Reaguji na Sára2: rozhodně bych neposílala peníze! tak to funguje i v eshopech, Vracíš zboží? Až dorazí, vráti ti peníze na účet, nikdy naopak. A den registrace a nákupu by mi přišla hodně podezřelá, kdyby se ti to stalo s někým, kdo sem chodí pravidelně x let, ale i tak!
Právě to jsem jí napsala, že i v e-shopu pošlu zboží nejdřív zpět, až jim dorazí tak mi pošlou peníze (mají na to tuším až 30 dní) ale já bych ji peníze poslala samozřejmě zpět jak mi přijdou plavky domů hned ale ona s tím nesouhlasí, že prý pak bude bez plavek i peněz.
Reaguji na Sára2: a to řekne i těm eshopům jo? pochybuju, jinak mám pocit že 30dní je na reklamaci, nevím jak s vracením peněz, tam je to možná i míň dní (pokud jde o nové zboží, s vysačkou/zabalené) Prostě to neřeš bud chce slečna plavky a nechá si je (případně sama opraví) nebo ti je pošle a bude muset věřit.
Cituji Sára2: prý pak bude bez plavek i peněz
To spíš ona bude mít plavky i peníze Postupuješ správně a obzvlášť když je zde registrovaná tak krátce, měla bych strach, že se tě snaží obelstít. Takže pokud je nespokojená, ať ti plavky zašle zpět a ty jí pak vrátíš peníze (a kdybys chtěla být hodná, zaplatíš i poštovné). Ale nemůže to fungovat tak, že ona bude mít plavky u sebe a ty jí za ně zaplatíš
Takže mé jednání by bylo stejné jako máš ty.
Jak psali holky, vždycky se prvně vrací zboží a na základě toho pak peníze. Já bych být tebou ale byla opatrná, protože mi přijde, jako by se tě slečna snažila obelstít. Moc dobře ví, že když pošle peníze na účet za plavky tak bude vypadat důvěryhodně a poctivě, ty jí pak pošleš plavky, ona pak řekne že je špatně to a to a bude chtít peníze.. Které ty kdybys jí poslala, tak věř že plavky ona ti už nepošle a ty nebudeš mít nic a ona bude mít peníze i plavky. Klasický tríček, o kterém rozhodně neslyším ani nečtu poprvé.
Možná bych po ní chtěla ať mi pošle fotku plavek, kde jsou rozpárané-za předpokladu, že i ty máš fotku vyfocenou na stejném místě, pak by si to mohla porovnat....nevím taky mně to přijde podezdřelé...
Napadlo mě totéž když co píšete, fotku mám a je mi to stejně divné jako vám. Já osobně kdyby se mi něco takového stalo tak plavky hned vyfotím a poslu fotku a zároveň plavky zpět. Mám spíše obavy, že slečna když ze mě peníze nevymámí tak plavky rozpáře a pošle mi nazpět, jsem fakt otrávená, nabídnuté řešení, ze plavky nechám opravit ihned, že příbuzná má firmu kde šíje prádlo a plavky a měla by to hned tedy s posláním 2 dny taky ne přijala, že potřebovala plavky teď na víkend
Cituji Sára2: když ze mě peníze nevymámí tak plavky rozpáře a pošle mi nazpět
Pokud budou plavky viditelně poškozené slečnou, tak peníze vracet nemusíš.
Cituji Scoooby: a kdybys chtěla být hodná, zaplatíš i poštovné
Tak to zase pozor, pokud bylo zboží skutečně vadné a slečna by ho poslala zpět, zaplatit poštovné je samozřejmost, nikoli dobrá vůle.
Jenže pokud člověk prodává oblečení tak asi není problém ho mírně poškodit na nějakém místě, těžko bude člověk mít vyfocené všechny švy v roztažené stavu, přitom pokud se mi nebude zboží líbit tak ho prostě někde rozparnu a prohlásim za poškozené a budu vyžadovat i poštovné, myslím, že příště raději plavky, které mi nebudou sedět raději někomu věnuji než abych je prodávala, kupovala jsem je na origo webu a do USA se jaksi vrátit nevyplatí, že jo......
Cituji Sára2: co byste dělaly vy?
nic.Doporučila bych slečně ať přestane otravovat.Předpokládám,že jsi plavky vyfotila ze všech stran a slečna věděla jak vypadají a co si kupuje.Nejsi e-shop.
Cituji Sára2: nabídnuté řešení, ze plavky nechám opravit ihned, že příbuzná má firmu kde šíje prádlo a plavky a měla by to hned tedy s posláním 2 dny taky ne přijala, že potřebovala plavky teď na víkend
jasně a do dnes jiné plavky doma prostě neměla-taky podezřelé.. když "potřebuju" plavky tak se asi jdu někam koupat a to se dá i v jiných než v těch od VS
Cituji Tiakia: .Nejsi e-shop.
no a i kdyby byla, tak tohle jednání je nepřípustný. Celkově mi přijde že v dněšní době, kdy je hodně modní "stojíme na straně spotřebitele" "braňte se" atd samé Černé ovce, občanský juda... že lidi mají pocit, že můžou všechno a prodejci jsou zlodeji. Že si koupí boty, za 2 roky je reklamují s tím že jsou "ochozené" a když výrobce neuzná reklamaci, vyhoržují čoikou.. Mí známí mají eshopy a vím o čem mluvím!
Abych řekla pravdu tak obdivuju všechny provozovate e-shopů, na to bych nervy fakt neměla když to tak vidím
Cituji Candy86: Tak to zase pozor, pokud bylo zboží skutečně vadné a slečna by ho poslala zpět, zaplatit poštovné je samozřejmost, nikoli dobrá vůle.
Platí pre eshopy.
Nie pre FO a nie pre tento typ bazárového predaja. Tam žiadna taká povinnosť nie je.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.