arrow
profile_image
Lajka
od 29. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Hezký den, mám dotaz pro účetní: jaký je správný postup pro účetní, když obdrží od dodavatele dopis se žádostí o konfirmaci jeho pohledávek. Součástí je přiložené saldo odběratelů s jednotlivými položkami - fakturami. Jaký je ve stručnosti obecný postup? Jsou nějaké případy, kdy se tento dopis neodsouhlasuje? Děkuji moc za pomoc.

arrow
profile_image
cutworm mojeid
od 8. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Pokud saldo souhlasí s mým stavem, dám razítko a podpis. Případně připíšu "souhlasí"
Pokud saldo nesouhlasí, napíšu "nesouhlasí" a vypíšu proč (chybí nějaká faktura, nemají započtenou poslední platbu atd...), razítko a podpis.

Takhle to dělám tři roky a nikdy s tím nebyl problém...

arrow
profile_image
maora
od 20. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

odsouhlasím si s naší evidencí pohledávek, pokud to sedí, potvrdím - podepíšu, orazítkuji, jako že uznávám a odešlu zpět.
Pokud nesouhlasí, volám tomu, kdo to u nich vystavil a dohledáváme - většinou špatně napárované platby či chybějící faktury....

arrow
profile_image
Lajka
od 29. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Jo jo, takhle bych to udělala taky. Jenže já potřebuji navíc formulaci, která popisuje správný postup dle účetnictví ... nedaří se mi sehnat nikde bližší informace ;-(

Dělám to stejně jako holky....

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené