Dobrý den slečny, mám takový problém, posílala jsem na dobírku balíček celkem velké hodnoty. Paní komunikovala spolehlivě, vždy rychlá a jasná domluva. Poslala jsem balíček, napsala jí zprávu že balíček odešel. Od té doby 12 dní žádná odpověď. Nedošla mi ani stvrzenka na vybrání penízků, ani balíček zpět. Na poště mi odpověděli, že stím nic nenadělají, až se jim vrátí balíček zpět. Je to možné? Jak by jste tuhle situaci řešili? Jedná se o částku 3000,-
Nemůžeš být bez obojího. Buď se ti vrátí balíček a neno dorazí peníze. Přece jej můžeš sledovat podle podacího čísla. Ùložní doba na poště je myslím kolem dnou týdnů.
Psala jsi paní, jestli uz balik vyzvedla?Kolikrát stačì přátelské upozornění.
Reaguji na Dirtyangel: Bohužel, paní jsem psala 2 emaily, pokud se něco děje a nemůže balíček vyzvednou či náhlé finanční výdaje.
Podle podacího číla se píše, že balíček byl přebrát již před 10 dny. Na poště to popírají, jsem z toho jelen.
Tak si nechej zvolat nějakou nadřízenou, tohle ti musí vysvětlit. Třeba ti ty penízky už zítra dorazí, co víš..
Máš napsáno přímo, že tou a tou poštou byl balík doručen? Pokud je to již před 10 dny, peníze bys měla mít dávno na účtě - trvá to do 3 prac.dnů, jako klasická složenka. Pokud by ještě nebyl převzatý, úložní doba může být až 15dní.
Reaguji na evixik:
Bez zaplacení dobírky příjemcem pošta balík nevydá,tím pádem ti buď přijdou peníze nebo balík.
Dobírka se dá proplatit buď jako klasická složenka,která ti přijde a ty si peníze vyzvedneš na poště nebo na číslo účtu a tam je většinou ten problém špatně opsané číslo účtu.Tak peníze někde bloudí.
Mně už se stalo několik situací, a to třeba, že balíček byl vyzvednut a peníze mi přišly snad až za 14 dní od přebrání balíčku! A pak se mi stalo i to, že dlouho, dlouho nepřicházelo nic a když už jsem začala pátrat, zjistila jsem, že balíček nebyl přebrán - a vrátil se mi od odeslání po více jak měsíci! Ale nebála bych se, že nedorazí ani jedno.
Na dobírku není dobré posílat, lidi si to nevyzvednou a ty cca 100 kč vyhodíš jen tak oknem, když si to nevyzvednou. Když má paní takový zájem o věci tak jedině platba předem a počkej ještě 15 dní a pak si zavolej nějaký vedoucí na poště a nebo na každý poště jsou dveře vedoucí pošty, tam se dělají reklama a tam bych jim udělala scénu ...
Stalo se mi to samé, na poště, kde jsem to podávala, jsem vyplnila s vedoucí reklamační protokol. Pak mi přišlo vyrozumění, že peníze byly poslány a prve jsem napsala špatné číslo účtu. Sice nenapsala, ale nevadí. Stačí, když se pošťačka překlepne a napíše jiné číslo účtu do PC - a je to. Na nic nečekej a reklamuj.
Reaguji na RomanKaS: No píší na internetu: "Zásilka dodána dne 19.10.2012 poštou 285 62 - Hostovlice u Čáslavě." To znamená, že ctěná paní si vyzvedla zásilku teprve včera že? No myslíím, že balíček někde zapoměli a všechny termíny posunuli. Snad se mi aspoň jedno vrátí. Takže u tebe uspěšně penízky dorazily?
Reaguji na evixik: ano, to znamená, že si to vyzvedla včera. Mně peníze přišly asi za tři dny od podání reklamace. Putovaly někde kvůli špatně zadanému číslu účtu. Tak ti určitě přijdou taky, neboj.
Cituji evixik: No myslíím, že balíček někde zapoměli a všechny termíny posunuli.
To se mi taky občas stane... pošta, no
Reaguji na RomanKaS: no bojím, pro mě není jen tak vyhodit z okna 3tisíce tk jse man poštu trochu naštvaná
Reaguji na Chalandrea: no, mají tam celekm borčus
Cituji evixik: pro mě není jen tak vyhodit z okna 3tisíce
Buď ti přijde balík nebo peníze a příště peníze z dobírky nenech připsat na účet,ale poslat normálně klasicky složenkou na svou adresu
Většinou je totiž chyba v opsání čísla účtu.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.