Ahoj, mám jít na pohovor do Call centra Atento. Chtěla bych se zeptat Vás, kteří již s tímto máte zkušenosti, jak pohovor probíhá a jak dlouho trvá? Probíhají i nějaké zkoušky, např. ze znalostí PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook - na jak zhruba velké úrovni musím tyto programy užívat - Word je v pohodě, Excel jakž takž, ale u Outlooku si nejsem moc jistá v kramflecích), telefonování apod.? Abych věděla, co mě čeká a jestli tam vůbec jít. Díky moc za odpověď
Reaguji na avanta:
To jako fakt? To jsem překvapená, hodně lidí mi říkalo, že spolu s Mediaservisem je to nejlepší call centrum v Brně...
ahoj ja som bola na pohovore v atente v Prahe na pasívny telemarketing. Prvý pohovor trval vyše 1,5h....museli sme telefonovat a napísať odpoveď na email.
Druhý pohovor bol už s nejakym manažerom.
O Atentu v Liberci škoda slov... já pohovor zvládla, druhý den jsem měla nastoupit na školení- to se ale odložilo kvůli technickýcm problémům a už se mi neozvali
Jinak je to tak na hodinu a půl. Nejdřív se představíš, pak je test znalostí o bankovních produktech, jazykolamy, potom se rozdělíte do dvojic a budete si navzájem nabízet služby nějaký který si vylosuješ.
Ale zas je dobrý, že ti hned po pohovoru řeknou jestli tě berou nebo ne, aspoň tady u nás
přesně jak říká katherin - nicméně jsem zkusila, prošla pohovorem, 3 denním školením, absolvovala 3 směny a už nikdy více..:/
jo a byla jsem taky v Liberci...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.