Ahoj holky, ráda bych se zeptala jak probíhá pohovor u manpoweru. Jdu tam zítra na pohovor ohledně práce u vodafonu. s pohovorem skorem žádné zkušenosti nemám, páč jsem spoustu let pracovala v pohostinství a tam to bylo hrc-frc, nakul životopis a nástup je tolikátého ... Hrajou se tam taky ruzné scénky, a zkouška prodeje, jako na pohovoru už ve vodafonu? Budu ráda za každou radu, jsem z toho trošku paf
Dělala jsem pohovor u personální agentury Randstad, tak jestli budeš mít stejný průběh, tak by se mělo jednat zatím pouze o pohovor - řekneš něco o sobě, svém vzdělání, zájmech, mohou se Tě i ptát co víš o společnosti, u které žádáš o místo (doporučuji zjistit si nějaké informace - např. jak dlouho působí na trhu, portfolio služeb apod.) + konkrétní pozici a náplni její práce. Jestli máš v požadavcích na pozici i jazykovou znalost, může být i jazykové přezkoušení (mluvila jsem jenom o sobě, vzdělání a trochu o náplni práce, kterou bych chtěla dělat a kterou dělám teď). Pokud projdeš přes tento pohovor, čeká Tě většinou assessment center (to jsou ty scénky apod.), které mohou probíhat jak u Manpoweru, tak přímo už u Vodafone (záleží, jestli má firma pro tento druh výběru školeného zaměstnance). Připrav se, že assessment je +- na celý den, takže je to dost náročné..
na celý den jo? týý brďo, to bude teda neco pro mě no píšou tam že pohovor bude probíhat v assesmentu. Ty scénky se ale většinou hrajou ve skupinách ne? Nebude to tak že každou scénku budu muset zahrát sama ....To abych si dala přer tím dala štamprle
Cituji Pajina87: Ty scénky se ale většinou hrajou ve skupinách ne?
Zase záleží na pozici Pokud budeš pracovat v týmu, tak je možno ve skupinkách, pokud máš pozici jednotlivce, tak jednotlivě
Velmi pravděpodobně tam bude stylizovaný rozhovor se zákazníkem, který třeba není spokojen s nějakou službou nebo chce od daného operátora odejít. Ty máš pak zahrát, jak bys v dané situaci postupovala, abys zákazníka uklidnila a ještě odešel spokojen. Doporučuji vyjadřovat pochopení, proč si zákazník stěžuje, zároveň být asertivní, nabídnout mu něco, co by mohlo jeho situaci řešit nebo mu nabídnout něco náhradního, zároveň se ale nenechat převálcovat, mělo by z tebe být cítit, že jsi vstřícná a ráda pro něj spoustu věcí uděláš, ale jsi rovnocenným partnerem. Pokud je v požadavcích jazyk, budou ho testovat, většinou jsou to hovory o sobě, někdy i reálná situace (máš poradit bezradnému zákazníkovi-cizinci). AC bývá na několik hodin, ale přesný čas by ti měl říct personalista. Někdy třeba 3 hodiny, ale může to být i více. Jinak si připrav takové ty klasické věci, jako co ses naučila v dosavadním zaměstnání, kam bys to v nejbližších letech chtěla dotáhnout, tvé kladné a záporné vlastnosti. Taky si připrav otázky na ně - nejen o pozici, to hodně řeknou sami, spíš pracovní prostředí nebo další věci, co tě budou zajímat. Ohledně otázek a pohovorů obecně je tu hodně témat, já chtěla uvést hlavně typické věci pro pozice u telefonních operátorů.
Cituji Pajina87: je to pozice operátora
Operátor-prodejce nebo vyloženě technická pomoc na sluchátku?
Jinak buď v klidu,do call centra na pozici prodejce vezmou každého kdo zvládá mluvit bez vady řeči a umí trochu s počítačem.
Reaguji na Tiakia: Operátor-prodejce nebo vyloženě technická pomoc na sluchátku?
Technická pomoc na sluchátku, jen příchozí hovory. Zrovna jsem se dozvěděla, že pohovor není v Manpoweru, ale rovnou ve Vodafonu. A jak tak koukám co ten assessment obnáší, tak valím oči...asi toho pak budu mít plný kecky
Cituji Pajina87: Technická pomoc na sluchátku, jen příchozí hovory.
U pozice help desk dostaneš písemný test jak ovládáš počítač a různé technické věci kolem,prostě jestli umíš opravdu technicky pomoct.Ideální je pro ně IT vzdělání neb lidi co jsou jen uživatel toho moc neumí.Pak ti někdo zavolá a ty budeš muset vyřešit problém no a pak podle toho kolik vás tam bude a jak budete schopní si vyberou.
Jééje, to bude srandy Myslím, že konečně poznám, jak se cítí človek na druhé straně, když volám že mám ten a ten problém a potřebuju ho nutně, ale nutně a hned vyřešit Sna to tam nějak zvládnu.
Cituji Pajina87: Myslím, že konečně poznám, jak se cítí človek na druhé straně, když volám že mám ten a ten problém a potřebuju ho nutně, ale nutně a hned vyřešit
Tak přesně pokud máš nějaký problém a neumíš ho vyřešit jakoby sama pro ně nejsi úplně vhodný uchazeč.Uvidíš.Hodně štěstí a když nic,tak si to alespoň vyzkoušíš.
Reaguji na anysekk: Reaguji na Lotta: Reaguji na Tiakia: Holky moc Vám děkuji za rady, určitě se budou hodit, a já se na to budu teda pomaloučku psychicky připravovat.. a snad se nenechám ničím zaskočit. Snad se zadaří, páč bych za to byla docela ráda..
vidím že už se téma otočilo směrem od Manpower,nyní je to přímo k Vodafone
takže mažu příspěvek
osobně asi jen tolik... : nikdy bych nehledala už práci přes pracovní agenturu. Pohovory jsou neobjektivní a mnohdy ani nenapíšou zpátky.
Práci jsem si nakonec našla sama.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.