Ahoj,
chtěla jsem se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s call centrem Amax, ale ne na pozici operátor, ale asistentka.
Co jsem tak pochopila, tak jde o sjednávání schůzek..
Víte někdo, jak na tuhle pozici probíhá pohovor? Jaké jsou Vaše zkušenosti..
Budu vděčná za každou informaci
Cituji vladka33: asistenka myslí operátorka
Tak tak, například v T-Mobile: asistenta zákaznického centra=operátorka
Aha, oni totiž mají nabídky na operátory a pak mají nabídky na asistentky..
Na jejich stránkách jsem to pochopila tak, že operátoři prodávají( něco) a asistenky mají nastarosti sjednávání schůzek..
Cituji Slivanka: Co jsem tak pochopila, tak jde o sjednávání schůzek..
Přesně, a jak myslíš, že se sjednávají - přes telefon Takže jsi operátorka tak jak tak.
Já tam kdysi byla na pohovoru a jen to mi stačilo Jsou lepší callcentra v Brně. A je to jak říká vladka33, asistentku mají psanou z toho důvodu, že se jim ozve víc lidí než na operátorku.
Jinak oni tam mají různé programy, buď vyvolání firmám, částečně i paušály, průzkumy apod. Ovšem nic moc, protože většina lidí ti zavěsí s tím, že nemá čas se vybavovat (často se volá do firem). Pohovor je úplně běžný, ptají se, co jsi dělala, proč by si chtěla k nim, a pak se nasimuluje hovor.
JJ, to mi bylo jasný, že je to přes telefon, akorát já nemám povahu někomu volat a vnucovat mu nějaký produkt.
Zaujalo mě to sjednávání schůzek.. No, ale celkově bych řekla, že mě to teda nezaujalo..
Tohle bych dělat nechtěla..
Oni otevřeli novou pobočku v Hodoníně, tak jsem se jí ptala, jestli hledají asistentky i tam a ona mi řekla, že tam hledají jen operátory, že asistentky jen v Brně. Hmm, takže jak vidím,tak taky kec
Cituji Slivanka: akorát já nemám povahu někomu volat a vnucovat mu nějaký produkt.
Zaujalo mě to sjednávání schůzek.. No, ale celkově bych řekla, že mě to teda nezaujalo..
Ono je to jedno, jestli vnucuješ produkt nebo schůzku, placená jsi za úspěchy - čili za prodané zboží nebo naopak nasmlouvané schůzky, tzn. že tlačit na ty lidi musíš tak jak tak, jinak nebudeš mít výsledky. Ale tak třeba se jí poptej, co by to konkrétně znamenalo, mohlo se to tam změnit, i když já už finty všech inzerátů do callcenter znám (pracovala jsem asi ve 4, na pohoverech uspěla u všech - čili dalších 5 firem a všechno je to na jedno brdo).
Reaguji na gumidek:
Děkuji za odpověd. O tohle fakt nemám zájem. Nemám takovou povahu, nutit lidi do nečeho. A ještě,jak by mi nadávali, že nemám výsedky, nebo že vedu špatně ten prodejní kec, tak to bych je asi poslala někam)
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.