Ahoj

máte některá zkušenost s nákupem keratinu v obchodě www.coco-choco.cz? Pokud ano, jak k vám přistupovali, komunikovali a jaká je obecně Vaše zkušenost? Já totiž budu muset nejspíš říci, že jsem se zde setkala s podvodem.

Záměrně jsem si keratin nekupovala na aukru apod., právě kvůli pravděpodobnosti podovodu, ale dala jsem přednost nákupu u tohoto zástupu za Cocochoco pro ČR.

Objednala jsem keratin, vybrala si formu platby předem, a i když mnou objednané zboží nebylo dlouhodobě na skladě, o čemž mě obchod hned informoval, změnila jsem svou objednávku na jiný druh keratinu, který skladem byl. Od té doby jsem napsala celkem asi za týden několik e-mailů, včetně výhružky o tom, že se ráda postarám o špatné hodnocení ve smyslu podvodu, ale nic mi nikdy nedošlo zpátky.

Podvody se na internetu dějí teď a denně, ale stále se mi příliš nezdá, že by se mi to mohlo stát u českého licencovaného prodejce....

Díky.

arrow
profile_image
Viky92 mojeid
od 6. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Zavolej jim a řekni jim jestli nebude objednávka do konce týdne vyřízena ,tak to předáš obchodní inspekci to zafunguje

arrow
profile_image
Viky92 mojeid
od 6. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

a nebo ať máš do týdne peníze na účtu

arrow
profile_image
Moomee
od 9. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já jsem v tomto e-shopu objednávala před časem - keratin byl skladem, platila jsem převodem na účet u stejné banky, takže peníze měli okamžitě. Týden se nic nedělo, tak jsem objednávku urgovala a hned reagovali, že se jim "nespárovala platba".. Keratin nakonec přišel a jako omluvu přidali hřeben zdarma - tolik moje zkušenost...

arrow
profile_image
mishenka
od 19. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Podvod- z toho eshopu jsme objednávali 10.6., díky bohu, že nešla uskutečnit platba předem. Majitel nezvedá telefon, nereaguje na emaily a objednávka nepřišla . Keratin jsme tedy objednali z aukra a měli doma druhý den.

Reaguji na Rebecca Dammavalam: Já jsem objednávala cca rok zpátky a platila převodem, bylo to na skladě, takže do týdne jsem to měla doma, ale taky jsem se bála, protože na netu nebyly žádné recenze. Pokud nereagují na emaily, tak zavolat a urgovat, pokud ani to nezafunguje, tak nahlásit na ČOI.

arrow
profile_image
mishenka
od 19. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na wovel: http://obchody.heureka.cz/coco-choco-cz/recenze/ řekla bych, že je to problém posledního měsíce. Asi to mladého pána přestalo bavit.

Tak jsem milému pánovi poslala velmi nepříjemý e-mail, na který taky neodpovídal, telefony to samé... v pátek mě napadlo si jej najít na Facebooku a byla jsem úspěšná. Poslala jsem mu na FB ještě horší zprávu, než tu předchozí na mail a co se nestalo? Najednou mi dnes přišla omluvná zpráva a že dnes bude zboží odesláno. Takže ještě dám vědět, jestli to opravdu přišlo a CO přišlo. Takže doporučuju pro ty, kterým se stala podobná věc, tento postup.

Mimochodem to, co jsem mu na Facebook napsala bylo něco ve smyslu ČOI atd. a také to, že pokud mi zboží nebo peníze nepošle do dneška, postarám se o to, aby se o jeho "strategii" podnikání dozvědli všichni jeho přátelé, jako varování před podobným osudem. Podotýkám, že pán má v přátelích i blízkou rodinu. Myslím, že tohle bylo pro něj již velmi alarmující, tak se rozhodl, mi to teda nakonec pošle. Doufám... jak říkám, ještě dám vědět.

Reaguji na mishenka: Dej vědět, jestli ti také dnes náhodou neodpověděli s tím, jestli to dnes neprodleně posílají. Ať mohu porovnat, jestli se pro odeslání rozhodli pro jistotu jen u mě, nebo u všech. Jako důvod zpoždění mi uvedli totiž povodně, což by bylo logické a pochopitelné, ale na Heuréce je první negativní hodnocení od 6. června. Nebydlím v oblasti, které se povodně dotkly, tak nemám přesný přehled, kdy povodně začaly, ale tohle se mi zdá trošku dřív. Navíc když vezmeš v potaz, že až 6. června to negativní hodnocení bylo napsaný a nějakou dobu před tím určitě jeho autor čekal, snažil se dorozumívat atd...takže to by povodně musely být cca od začátku měsíce, možná od konce května.

Každopádně, můj názor je ten, že i kdyby to s těmi povodněmi byla pravda, na můj první urgující e-mail (Jen jsem se ptala, kdy to dojde, že to má zpoždění, atd...) mi hned na druhý den odpověděli... z čehož vyplývá, že připojení k netu minimálně jednou MĚLI, takže určitě by nebyl problém všechny obvolat, všem odepsat a vyrozumět je o situaci okamžitě, nebo si případně pozastavit funkci e-shopu, aby v tuto dobu nedocházelo k dalším objednávkám. Už jen kvůli zachování dobré pověsti...

Takže jak jsem slíbila.... balík opravdu přišel, vše v pořádku.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené