Chci se zeptat, jestli se někdo z vás, kdo obchodujete na ebayi setkal s podobným případem: na německých stránkách jsem kontaktovala slečnu (paní), která nabízela vestu, ale prodávala pouze v rámci Německa. Zeptala jsem se, jestli je ochotná poslat zboží i do ČR, odpověděla kladně, takže jsem se aukce zúčastnila a vyhrála ji.
Ihned po vydražení jsem chtěla zboží zaplatit a platební pokyny mě navedly k údaji "při mezinárodním platebním styku použijte IBAN a Swift Code č...)
Platbu jsemo provedla a asi po 10ti dnech jsem prodejkyni kontaktovala, zda peníze došly. Velmi se podivovala, že prý jí nedošly peníze-poslala jsem jí oskenovaný příkaz k úhradě a ona pořád tvrdí, že to není její účet. Kontaktovala jsem ebayi - obvyklý postup, napsali jí, ať zboží pošle, ona pořád tvrdí, že nejde o její účet - mezitím na stránky ebaye umístila jiné údaje o zahraničním platebním styku (č.účtu).
Moje banka provedla žádost o vrácení peněz,uplynuly 3 týdny a reakce žádná. Na nějaký účet ale peníze přijít musely, navíc tam figurovalo jméno prodejkyně...teď se mi už přestala ozývat úplně...je ještě nějaká jiná cesta, jak dostat peníze nebo zboží?Moc díky za vaše postřehy.
K tomu ti asi nic moc neporadím. Ale - proč jsi nepoužila PayPal? Vše mohlo být bez problémů. Při platbě přes paypal nic takového jako iban a swift neřešíš.
Reaguji na ellie_rzrkt:
Ne všichni prodejci na eBayi mají PayPal zřízen. Taky jsem byla "nucena" platit přes platební příkaz, protože zkrátka možnost platit PayPalem nebyla...
Ebay by snad mohl mít zaevidováno, jaké číslo účtu tam měla předtím, takže jestli ho změnila a dělá blbou, tak by se na to mělo přijít. A jinak příště radši jen prodejce s Paypalem, jistota je jistota.
Reaguji na ellie_rzrkt:
Ona PayPal neměla,hned po skončení aukce jsem se jí ještě ptala, ale měla jen účetReaguji na m4000:
Ano, u výpisu z účtu je při té platební transakci uvedeno její jméno.
Ona ale tvrdí, že ona má banku "Sparkasse", kdežto banka, kam jsem odeslala peníze, je prý "nějaká privátní banka ve Frankfurtu"..
Reaguji na mufallo:
Každopádně eBayi znovu napíšu,ale jejich rady typu: "Máte možnost napsat prodejkyni negativní hodnocení" mi tedy celkem k ničemu nejsou
A taky jsem se zařekla, že příště už jen s PAYPALEM, i kdyby se mi ta věc líbila sebevíc...nestojí to pak za ty komplikace.
Cituji aisha: Každopádně eBayi znovu napíšu,ale jejich rady typu: "Máte možnost napsat prodejkyni negativní hodnocení" mi tedy celkem k ničemu nejsou
To teda nejsou, nemám s tímhle zkušenosti, ale zkoušela jsi to ohlásit přes tu funkci "resolve a problem"? Jestli se ti už prodejkyně neozývá, zbývá ti teda řešit to přes Ebay, pokud to ohlásíš měli by pak komunikovat oni s ní a pokud se to nevyřeší, můžou ji omezit nebo zablokovat účet.
Reaguji na anaon:
Ono to tak nakonec asi dopadne, že jí zablokují účet, ale jak víme, není nic snazšího, než si pod jiným nickem založit jiný a vesele "obchodovat" dál, a hlavně - neřeší to můj problém s vrácením peněz nebo zboží
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.