Zdravím, už je to sedm pracovních dní, co mi složenkou typu 'A' byla na účet poslaná částka, která se mi nepřipsala na účet. Člověk co mi platbu posílal, mi složenku naskenoval ke kontrole a všechny údaje(jméno, adresa, číslo účtu, ..) souhlasí. V čem by teda mohl být problém? Řešili jste někdy něco takového? Moc díky za rady

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

To se stává, někdy to trvá i dýl. Nejjednodušší řešení je zajít s potvrzením na poštu a zjistit, co se děje, ne...

arrow
profile_image
kristyx
od 29. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Řešila jsem a nakonec byla chyba u druhé strany V tomhle případě to ale bude asi chyba pošty. Dojdi na poštu a je to. A nebo spíš ať tam dojde ten, kdo ti ty peníze měl poslat.

arrow
profile_image
radana
od 14. 9. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

91

Já účet nemám a vždy jsem platila složenkou na účet prodávajícího a transakce trvala maximálně 4 dny.Nikdy více. Pokud je to déle,stala se chyba a je třeba jí řešit na poště. Tady můžeme pouze spekulovat.

díky moc za reakce v tomto případě, kdy se platba nepřičtě na účet je potřeba, aby dotyčný, co platbu poslal, zašel po deseti dnech na poštu i se složenkou vyřídit reklamaci:..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené