arrow
profile_image
Kachnatko
od 19. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

vanyma
A vyplnila jsi dispute? Ona musi podat dukaz ze balicek je pojisteny a pokud je pojisteny at pojestení uplatní a posle ti balicek znovu, na tom neni nic tezkeho.
Dala Ti na výběr, jak balicek poslat, nebo ti dala jenom jednu moznost? - pojistene nepojistene, doporucene, obycejne?

arrow
profile_image
Kachnatko
od 19. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A jestli si nejsi jista s anglictinou, urcitě Ti pomůžeme něco peprného vymyslet!

arrow
profile_image
Kachnatko
od 19. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Možná bychom jí mohly napsat i my, pár holek, jako že bychom měly zájem o nějaké pigmenty, ale že jsme se dočetli na diskusi, že jsou nějaké problémy s baličkama a s poštou, špatné zkušenosti a jak nám zaručí a dokáže že nám zboží přijde. Možná Ti to nepomůže ale alespon by třeba pro příště fakt posílala pojištěně.

A Ty nemáš co dokazovat, že balíček nepřišel! Její povinnost jako prodejkyně je dokazat že ona balíček odeslala a jak. Je to i v podmínkách Paypal dispute

Kachnatko
Jeh, konečně člověk, který má více info než já. Víš co jsem vyplňovala, šla jsem rovnou na resolution center, to mě navedlo dále, kde jsem zaškrtla datum zaplacení a vůbec označila celou transakci a pak napsala, co mám za problém. To by mělo být to dispute - centrum sporu ne?
Je a ta poslední věta se mi líbí, to bych ocenila přeložené. Vidíš, to ani nevím, že nemusím nic dokazovat a ona mě do toho furt nutí. Mě to přijde taky divné i mé poště, proč bych měla podávat reklamaci já. Jenže mi teď vyhrožuje tím, že když jí nepošlu kopii nějakého papíru o nedodání, tak to nemůže uplatnit u USPS, prý to k tomu potřebuje a to já nevím, zda je pravda nebo ne? A prý jsem jí to odmítla poskytnout. Ano, já jsem jí napsala, že jsem kontaktovala celnici i poštu a o tomto balíčku není vedený žádný záznam, tudíž se ani neví zda prošel hranicemi a na neexistují obyč. balíček mi nemůžou vystavit reklamaci.

Kachnatko
Koči o tom, že nejsem povinná dokazovat příchod balíčku, můžeš mě prosím navést, kde přesněji bych to našla, pokud víš? Ráda jí to skopíruji do mailu, ať si prostuduje podmínky.

Cituji Kachnatko: Dala Ti na výběr, jak balicek poslat, nebo ti dala jenom jednu moznost? - pojistene nepojistene, doporucene, obycejne?

Na výběr mi nedala, je to tam automaticky navolené, poštovné se odvíjí od počtu objednaných pigmentů. Ona tvrdí, že balíček byl plně pojištěn, ale dle naši pošty je to obyč. zásilka bez pojištění. Myslím si to i já, dle již uvedeného podací čísla a pojištěné balíčky vždy podepisuji. U bodyneeds, první balíček, který dorazil jsem nic nepodepisovala.
Mám pocit, že na mě dělá bu, bu, bu, abych se zalekla a nechala to být.

arrow
profile_image
Kachnatko
od 19. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

vanyma

Jj, tam jsi asi zaškrtla item not received nebo item dispute tak nějak. A pokud by to paypal zamítnul tak bys to viděla v resolution section - view open cases, tam je videt v jakém je ta žádost stádiu. Ona musí nascanovat proof of shipping.

It's not customer's (mine) responsibility to prove that I haven't received the parcel - there is no way to prove such a thing, unless you provided a track number. The parcel number you sent me (one starting with 'LJ ...' ) is not a track number, just code of the parcel label. It's your responsibility to prove that you sent me that parcel. If the parcel was insured, ask for refund at your post office and send me the goods again.

Není povinnost zákazníka (moje) dokazovat ze balíček neobdrzel. Není ani žádný zpusob jak neco takového dokázat, když jste balicek poslala bez track number. To cislo ktere jste mi poslala (zacinajici na LJ...) neni track number ale jen cislo podaciho listku. Je vase povinnost dokázat ze jste balik poslala. Pokud byl balik pojisteny, pozadejte o pojistne plnení na pošte a zbozi mi pošlete znovu.

Jinak, na jednu stranu ji chapu. Ze se zbozi ztratilo a ma skodu stejne jako ty. Ale pokud by to brala a domluvily jste se na nejakem castecnem odskodneni, tak by se dalo pristoupit na kompromis. Ale to zalezi na cloveku. Pokud je arogantni a nehodla se tim nijak zabyvat ani ti neposlala zadny dukaz o tom ze by to poslala a jeste tvrdi ze je to pojistene a snazi se vymyslet milion veci aby ti to ztizila, tak to vyhlasuju boj. To se proste nedela

Cituji Kachnatko: tam jsi asi zaškrtla item not received nebo item dispute tak nějak.

Přesně tak, myslím, že by to mělo být v pořádku. Podle toho co jsem četla se do toho prvních 20 dní paypal nebude míchat a nechává dořešení na nás. Pokud se nedohodneme, vloží se do toho paypal.
Moc děkuji za ochotu a čas strávený nad překladem.

Cituji Kachnatko: Jinak, na jednu stranu ji chapu. Ze se zbozi ztratilo a ma skodu stejne jako ty. Ale pokud by to brala a domluvily jste se na nejakem castecnem odskodneni, tak by se dalo pristoupit na kompromis.

Jasně, já to beru, ale ona nic nenavrhla. Z jejího chování není zájem o nějaké řešení, prostě se Tě snaží jen uchlácholit, že balíček dojde. Jak holky psaly, pak jim už ani neodpovídala na maily a já myslím, že kdybych platila kartou, dopadla bych stejně. Ještě jednou moc děkuji za pomoc, zítra ji napíšu. A uvidím s čím na mě vyrukuje tentokrát a já mám zítra co dělat, budu studovat podmínky paypal.

arrow
profile_image
Kachnatko
od 19. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jinak ještě v jedné věci si z tebe dělá kašpárka. Ty máš 20 dní na to, abys s prodejkyní našla řešení a uzavřela dispute. Pokud nenajdete řešení, předáš dispute PayPalu, který teprve POTOM bude zasahovat do řešení problému a vyžádá si od prodejkyně důkaz o odeslání a pod. Napiš jí ať z Tebe nedělá blázna, že nejsi z venkova (sorry holky vite jak to myslim ) a že nechápeš, proč si vymýšli misto aby se snažila vyřešit problem. I kdyz teda nevim jestli už jsi nahodou nedavala to Escalate dispute to Paypal. Normalne se to dela az nejak po dvou týdnech a nejsem si uplne jista ale myslim ze to Escalate se tam snad objevi az za tyden. ale presne si to fakty nepamatuju

arrow
profile_image
Kachnatko
od 19. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jo držím Ti palce! Jdi se na to vyspinkat. Měla by napsat ve svých podmínkach, ze neni zodpovědná za ztráty a pokud to tam má, tak v tom případě má dát navybranou mezi pojistenym a nepojistenym a pod. Mrzí me ze proste aby to s tebou slusne vyresila tak ti dava takove ukoly ktere proste nemuzes splnit - viz proste papir o nedostani balicku, co jsem si malem smichy cvrnkla do kalhotek jen aby ti to ztizila a abys to nechala plavat.

Cituji vanyma: Podle toho co jsem četla se do toho prvních 20 dní paypal nebude míchat a nechává dořešení na nás. Pokud se nedohodneme, vloží se do toho paypal.

Cituji Kachnatko: Ty máš 20 dní na to, abys s prodejkyní našla řešení a uzavřela dispute. Pokud nenajdete řešení, předáš dispute PayPalu, který teprve POTOM bude zasahovat do řešení problému a vyžádá si od prodejkyně důkaz o odeslání a pod.

Přesně tak jsem to myslela, možná jsem se špatně vyjádřila.

Cituji Kachnatko: I kdyz teda nevim jestli už jsi nahodou nedavala to Escalate dispute to Paypal.

Ne, ne to jsem ještě nepodala.

Cituji Kachnatko: Měla by napsat ve svých podmínkach, ze neni zodpovědná za ztráty a pokud to tam má, tak v tom případě má dát navybranou mezi pojistenym a nepojistenym a pod.

Myslím, že nic takového v podmínkách nemá, určitě ne, jinak by tam nemohla mít jen jedno poštovné, ale ještě to zítra nastuduju.

Cituji Kachnatko: viz proste papir o nedostani balicku, co jsem si malem smichy cvrnkla do kalhotek

No, tak aspoň k něčemu je to dobré - k pobavení. Já ji dám, jen je mi líto, že to není jen jeden případ a dělá si dobrý den z lidí co platí přes kartu a pak se chtějí něčeho dovolat.
Kují a dobrou.

arrow
profile_image
Kachnatko
od 19. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No alespon narazila na někoho, kdo si to nenecha libit.
Promin, ja to s tím paypalem napsala driv, nez tam byl ten tvuj prispevek, a kdyz jsem dala odeslat, tak jsi me predbehla .-)

arrow
profile_image
Lil
od 7. 5. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Kachnatko: Jinak, na jednu stranu ji chapu. Ze se zbozi ztratilo a ma skodu stejne jako ty.

Já ji ovšem nechápu. Má mít balíčky pojištěné a naúčtovat mi to. To by přece pro ni neměl být žádný problém, zvlášť, když to uhradím já. Jde to zaručeně obyčejnou poštou a Česká pošta už tisíckrát v médiích opakovala, že obyčejné zásilky není možné vyhledat, protože je neevidují. Poprvé, když jsem u ní objednala a přišel balíček, tak jsem nebyla doma a ve schránce jsem měla oznámení o uložení zásilky s tím, že ji může vyzvednou kdokoliv bez dokladu.....
Teď trnu, protože jsem nedávno objednala zboží podruhé a platila kartou. Tak snad budu mít štěstí a víc ho pokoušet nebudu.

arrow
profile_image
Kachnatko
od 19. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Lil
Já jsem to myslela tak, že když Ti dá vybrat poštu - pojištěně obyčejně - a ty si vybereš obyč. že za to není zodpovědná. Tak to bych pak chápala. Ale potom vanyma napsala že nedostala na výběr

arrow
profile_image
Lil
od 7. 5. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kachnatko
Tak to máš samozřejmě pravdu, to by byla moje hloupost. Ale Vanyma má pravdu, že si nemůžeme vybrat, prostě tam rovnou naskočí cena za poštovné podle počtu pigmentů a víc se s náma ten systém nebaví.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené