vanyma
platila jsem to kartou takže moje smůla a přesně tak paní je namyšlená a asi má dojem že je jediná co prodává MAC, psala jsem jí co si o tom jejím přístupu myslím a ona mi odpověděla stylem jako když nechci tak at u ní nenakupuju - prostě rozená obchodnice
A pak je taky hezké, že můžu dát feedback, ale co z toho, když jí to spadne do pošty a ona si to může vymazat, že. A zase jsme Ti hodní a noví nakupující nic neví.
vanyma
Já měla měsíc a půl problém s Lushem, ale po nátlaku a nešustálých mailech (někdy jsem přeposlala jeden a ten sám-když nebyli schopní odpovědět) a potom během 4 dnů přišel nový balíček. Ale myslím, že ten první ani neposlali - nejdřív zapoměli, že nebylo nějaké zboží...pak tvrdili že je na cestě, ale nevěřím! no naštěstí jsem vyhrála!tak držím palečky ať si to taky "vydržkuješ"
Cituji ivovyto: Nevíte který z pigmentů Barry M je nejpodobnější MAC deep purple? Cherry? Děkuji moc
Cherry je dost domodra, Deep Purple od MACu se moc nepodobá. Spíš vůbec ne.
Květik
Jéé děkuji, uvidíme. Každopádně na paypal už jsem napsala stížnost a také jsem uvedla, že můj případ není zdaleka ojedinělý. Má teď 20 dní na dořeší, což ona určitě nedořeší, když Míša1984 s ní řeší ztrátu už 3 měsíce a pak to přebírá paypal, je to na dlouho no. Ale uvidíme, každopádně si myslím, že by jí to nemělo takhle lehce procházet. Musí počítat s tím, že se občas stane a balíček nedojde, pak by měla být schopná to nějakým způsobem dořešit, ale podle všeho to vypadá tak, že to prostě neřeší a hřeší na to, že většina lidí platí kartou.
A moc gratuluji k vydržkovanému Lushu.
vanyma ja som robila cez thebodyneed 1. objednávku, asi približne v tej dobe ako ty a prišlo všetko ok asi do 2 týždňov-čo je fakt rýchle, na to, že to šlo normálnou poštou.
Cituji vanyma: takže mi nezbude nic jiného, než to zkusit dořešit s paypalem a na ně podám stížnost.
Ahojky,
taky jsem jednou resila podobnou situaci, v pypalu muzes vyplnit DISPUTE a oni tomu prodejci zablokuji na uctu tu castku, kterou jsi jim poslala, a oficialne je pozadaji aby s tebou resili situaci. Vetsinou to dopadne tak, ze ti poslou balicek znova, nez ze by ti vratili penize. On paypal dost dobre nemuze tem prodejcum penize primo strhnout a poslat ti je zpet, obzvlast, pokud prodejce prokaze, ze to poslal a co poslal. Ale ta blokace vypada hrozive a vetsinu obchodniku donuti k akci az tohle
Murphy
Jo, no tak fajn, aspoň někomu. My jsme si tuším psaly, viď?
vanyma
A nebo ji zkus požádat o potvrzení odeslání. Kolik jsi platila za poštu, byla to nějaká adekvátní částka? Že Tě to mrzí, ale že na fóru, ve kterém jsi členem se vyskytuje drtivá většina českých zákaznic a napiš třeba že Varování na ní dáš přímo do záhlaví klubu nebo tak. Že Tě její chování udivuje. Ale počítám že už jsi většinu triků zkoušela
Kachnatko
Díky za tip.
Odpoledne mi napsala, že mi tedy přeje, ať se balíček najde. Z čehož jsem pochopila, že ona s tím nehodlá dělat vůbec nic. Odepsala jsem jí tedy, O.K., vidím, že ona mi nepomůže, tudíž budu podávat stížnost na paypal. Do teď se nic nedělo, nereagovala.
Až teď přišel mail, po mé sepsané stížnosti na paypal, že jsem si vše vymyslela, to reagovala rychle. A prý byl balíček zcela pojištěn, tak já nevím, pošta je asi blbá a já taky, pže už jsem se dívala, které zásilky jsou pojištěné - tudíž vysledovatelné, ale ty začínají LJ nejsou - je to mimo jiné i na stránkách pošty i mi to pošta potvrdila. A že paypal můj požadavek na náhradu zamítl, haha. No cítím z toho trošku vyhrožování, asi je to prvně, co si to někdo nenechal líbit, ale vymýšlení si a podvody nesnáším.
A prý mi dává druhou šanci na vyřešení, tak to už se fakt bavím. A aby mohla uplatnit moji náhradu, potřebuje papír od pošty, že balíček nedošel. Ale nevím, jak to z té pošty mám dostat, pošta mi na obyč. balíček žádný reklamační papír nedá.
Cituji vanyma: A aby mohla uplatnit moji náhradu, potřebuje papír od pošty, že balíček nedošel.
Je vtipná Ale to, že já chci vidět nějaké potvrzení, že vůbec někdy něco poslala, absolutně ignoruje
Cituji vanyma: pošta mi na obyč. balíček žádný reklamační papír nedá.
Nešlo by se s pošťačkou nějak domluvit?
Cituji vanyma: A prý mi dává druhou šanci na vyřešení
Cituji Kachnatko: Že Tě to mrzí, ale že na fóru, ve kterém jsi členem se vyskytuje drtivá většina českých zákaznic a napiš třeba že Varování na ní dáš přímo do záhlaví klubu nebo tak.
Dobrý nápad
vanyma nepísali a mrzí ma, že máš takéto problémy, dosť často ich robí aj sama pošta...
teraz ste mi nasadali "brouka do hlavy", lebo sa bojím objednať-mám tam vyhliadnuté ďalšie farbičky. 1x som spravila skúšobnú objednávku - 6 ks.
Cituji mishka999: Ale to, že já chci vidět nějaké potvrzení, že vůbec někdy něco poslala, absolutně ignoruje
Nemáš od toho aspoň to číslo? Já, když zadám na USPS číslo, tak mi vyjede záznam o podání.
Cituji Leo: Nešlo by se s pošťačkou nějak domluvit?
No zkusím ještě skočit na poštu a nějak to zařídit. Zahraniční poštu a reklamace vyřizuje přímo vedoucí. Ale dostala jsem teď info, že na reklamaci podávanou u nás potřebuji aspoň kopii podacího lístku z US a jak píše mischka, pokud není schopná odeslat kopii, tak co mám vlastně vyřizovat?
Cituji Leo: Dobrý nápad
Jj, ono mě taky napadá spousty frází, které bych jí ráda a z chutí napsala, ale přeci jenom čeština a angličtina je odlišná a některé věci se překládají hůře.
Cituji Murphy: nepísali
Cituji Murphy: dosť často ich robí aj sama pošta...
Jj, dělá, jenže tady není čeho se chytit. Mám sice číslo, ale je mi na nic, když se o něm nevede žádný záznam a domluva s ní, je jak s tatarem. Možná, ale že jsem jí přes paypal přinutila jednat.
Aha, tak jsem si Tě spletla, pže mi taky psala nějaká kočka, že čeká na pigmenty.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.