woman
auto chci jen do práce a to je tak 30 km za den... chci právě nízkou spotřebu, kamarádky mají starší typy a jsou s nima moc spokojený a to za ně dávali do 40 tisíc.
ale jak tu psaly holky, že jsou poruchový atd., tak začínám uvažovat o Golfíku...
manžel je přez toto odborník, a taky všem doporučuje Fabii - i ojetou . Peugeot , Fiat ...prý drahý náhradní díly, velká spotřeba paliva ......no a hlavně preferuje passaty
Tohle vždycky miluju, jak se začnou pomlouvat auta ostatních značek, než preferuje někdo jiný. 206 je jedním z nejprodávanějších aut v českých bazarech, a na cestách jsou jich stovky, tak to zas taková hrůza nebude. Kazí se úplně všechny auta, už jsem měla několik různých značek a pokud potřebovaly opravit, pálka to byla vždycky solidní a třeba u škodovky a fordu se cena nic moc nelišila. Když se tí líbí, tak si ho kup, 50000 zas není taková katastrofa, ale počítej s tím, že když si kupuješ starší auto, na 99% do něj budeš cpát další prachy. Co se týče spotřeby, z osobní zkušenosti můžu doporučit spíš dieselová auta, ale nenapsala jsi, na co to jezdí...
Nízký výkon se nemusí vždy rovnat nízká spotřeba. A s tímto výkonem budeš mít dost problém, navíc akcelerace na houby. Ono nejde o to jezdit jak drak, ale když potřebuješ předjet např. traktor a auto se ne a ne hnou a něco ti pojede do protivky, no dobrý.A francouské auto je opravdu bláznovství, těm co se jim jejich peugeotek nebo renaultík ještě nepokazil, tak gratuluji. A ano, někomu může připadat např. Fabie tvrdá, ale na cestování je to milionkrát lepší než měkké auto (což jsou frantíci prakticky všichni). Já bych šla spíš do té Fabie než do jakéhokoliv frantíka. Ale je to tvé rozhodnutí a já ti přeji šťastnou ruku. Mmch, moc příjemný pocit, když ti fungl nová Laguna začne hořet na dálnici. V servisu (samozřejmě značkovém) se netajili chlapi tím, že holt se to u těch rencků stává. Golf není zlá volba, rozhodně lepší než Peugeot.
Cituji Tanja77: Mám stejnou zkušenost, i z rodiny. Ta auta byla prostě nespolehlivá, tím pádem z mého pohledu nebezpečná a nevhodná pro slečnu, ženu. Ještě rádi jsme se jich zbavili, přitom to byla auta zánovní, když se kupovala.
Cituji kanka: A francouské auto je opravdu bláznovství, těm co se jim jejich peugeotek nebo renaultík ještě nepokazil, tak gratuluji
se dívím, že ty peugeoty ještě v ČR nezakázali
Zkus se zamyslet nad Toyotou Yaris... je to příjemný auto, který je spolehlivý, má malinkou spotřebu a pojistka je na to taky mini, protože to auto má objem motoru 1,0 a na rozdíl od francouzů s tím litrovým motorem i solidně jede můžu jen doporučit
Francouzsky auta - hezký na pohled, to ano,ale často odchází všechno možný. S touto značkou jsem přisla do styku na asistenční lince, dokonce i s Renaultem - a to jak na UAMK, tak AXA AS.
Potkala jsem se tedy s těmi 206 z novějších rad.
Řeknu to asi tak, že jsme dělali více automobilek, či pojištoven a Peugeot, či Renault volali nejčastěji. Můžeš se trefit do auta, kde prostě nebude nic, nebo minimum,ale taky se najdou kusy, co jak koupíš, tak jsou v servisu.
A za další, jak tu bylo řečeno - drahý nahradní díly.
Záleží to vždycky na tobě,ale aby si pak nezaplakala. Určitě si vzít sebou nějakého automechanika, či toho, kdo tomu rozumí.
Jakmile kupuješ ojetinu a nemáš sebou někoho, kdo tomu opravdu rozumí, tak je to nerozumný. Prodávajicí ti nakuká cokoli a nedej bože, kdyby ti to prodal s něčím, o čem ví,ale projeví se ti to až za nějakou dobu - pak se těžko bude dokazovat, že nešlo o skrytou vadu.
Alex1
Ja bych je tedy někdy zakázala. Hlavně tehdy, když auto necháš odtáhnou do GGE, oni nedají klientovi nahradní auto, protože přes asistenci za to moc nedostanou. Ale to je jiná.
Spíš to, že za pár dnů ti klient volá znova, že mu to zase nejede. A to že jich bylo, co nás pomalu znali už jménem.
Osobně bych si tyhle značky nekoupila. Na oko jsou fakt moc pěkný,ale myslím, že jsou kvalitnější značky.
Ať si koupí každý co chce a pokud opravdu bude každou chvíli v GGE, tak je to jeho věc.
Étoile
Jojo, bez elektroniky se u francouzskych aut, pomalu ani neu***.eš. Ale fakt. A u Renaultu to samý. Jak vyjeli s tím jejich startováním na karty - cca 5 let zpátky. To byl ****** a to doslova. Každou chvíli někdo volal, že prostě to nestartuje. Na místě neopraví ani ***. Většina silničních služeb nemá diagnostiku, takže na místě nic neudělají. Pak se to stahuje do servisu, aby tam vyměnili třeba jen rele, či něco malého.
Jeden čas třeba pro Renault nebyla žádny výjezdovka na Prahu, pak Brno a od Prahy na Německo taky nic. Takže jak volal klient, že má třeba něco s baterkou, tak odtah a shánět nahradní ato. Protože prostě do auta v záruce smí sáhnout jen technik dané značky, aby se nepřišlo o záruku.
U Peugeotu nesmí ani technik, co dělá všechny auta, vyměnit kolo.
A náhradni auto - u renaultu nesměl být jiný francouz.
Bych vám mohla vyprávět ty absurdity, co si tyhle firmy diktuji. Ok, kdyby opravdu vše fungovalo. Člověk si mysli, že když vola na asistenční linku, tak volá přímo na peugeot, či renault,ale volá na firmu, která je zaplacena a ta se řidí podle toho, co daná značka chce,ale neumí zařidit podmínky, které máme splonovat = volání jejich technikům.
A jinak, jak jsou tyhle značky poruchový vám asi řekne to, že nikdy nestačilo objem peněz, co dostala firma, kde jsem dělala, na to, aby pokryla všechny výjezdy ke klientům. Takže musela to platit ze svého. Peugeot prostě dá nějaký prachy a s tím se musí hospodařit.
U jiný značky, co jsem kdy asistovala, tak jsem to nezažila.
Já mám 206 z 2001,(já ho mám 3 roky) měnila jsem brzdové destičky a tlumiče...nedávám to do autorizovaného servisu, ale k běžným automechanikům..no i tak jsou díly o něco dražší, já jsem s ním jinak moc spokojena a dovezlo mě bez závad i do Itálie a zpět...ale kupovala jsem ho přímo v peugeotu jako ojeté (takže bylo zkontrolované), spotřeba je různá podle toho jak daleko jezdím, ale většínou taky do práce a zpět a je to celkem dobré, do kopců je sice slabší..ale traktor s ním předjedu bez problémů..v třídvéřových je velký výběr..já chtěla pětidvéřový a čekala jsem na vhodný půl roku...protože o ně byl zájem a prodávají se..
Peugeot a Citroen měli spolehlivé ty starší modely....máme doma Peugeot 306 - nemůžu říct jedno špatný slovo, autíčko šlape, nerezne, prostě paráda....nedávno jsme si k tomu pořídili ještě C5, ke všemu automat a to je opravdu děs běs....věčně to hlásí nějaké chyby, vše je elektronické, můj chlap je automechanik takže si to hodil na diagnostiku, ale žádnou závadu to nehlásí, přitom auto kolikrát nechce nastartovat.....Jsem spokojená co se týká pohodlí cestování, ale ta elektronika je opravdu hrozná a o automatické převodovce ve francouzském autě se radši nebudu vyjadřovat, to by byly samá hvězdičky....neměla bych tohle říkat, vzhledem k tomu, že pracuji pro Peugeot (děláme jim kompletní logistiku a spadáme pod koncern PSA) a na dvoře nám stojí samé Peugeoty a Citroeny, ale bohužel je to tak. Co tady máme třeba 207 tak na to taky všichni nadávají, teď nám dovezou nové 308 tak jsem zvědavá jak budou šlapat tyhle auta, ale všeobecně od toho moc neočekávám! Opravdu čím víc elektroniky do těch aut cpou tak tím je to jen horší!
Každý má rád a tíhne k jiné značce...
Co se týká kvality aut - stačí se podívat po světě a vidíte jaký auta jsou schopný jezdit a sloužit i po 20 letech - Toyota.Ale také jsou to vozy v jiné cenové relaci.
Osobně jsem vystřídala hodně aut - první auto Renault Clio - naprosto bez problému, další Peugeot 206 Roland Garo ( starý - dnes už skoro nejezdí ) - opět bez problému, dokud nám ho neukradli ( na zakázku ) a nevzali vše co v těchto atypech stálo za to - elektrika, kožené sedačky atd..., poté jsem měla novější dodnes jezdící Peugeot 206 ( myslím r.v.2003 ) - opět bez jediného problému a pak jsem narazila na Xaru Picasso - naprosto nejlepší auto, ale do toho už jsem investovala nějakou tu kačku, ale co se pophodlnosti týká bezkonkurenční. Se všema autama jsme najezdili opravdu hodně km - manžel v nich sedí každý den a dovolená jako Atheny autem, Portugalsko atd... Tedy okolo 5-10 tis. km za dovolenou a NIKDY nás ani jedno auto nenechalo ve štychu.
Je to kus od kusu a o štěstí, pokud si kupuju starší vůz musím počítat s tím, že mě to něco bude stát..Opotřebení materiálu je prostě fakt, kterému se nevyhneme...A rozhodně bych nepodceňovala prohlídku svým mechanikem.
Mám cca 2 měsíce - a teď mě sežerete zase Peugeouta 307 r.v.2007 a jsem spokojená, dle technika dobrá volba - auto jako nové...
Kupovat auto r.v.1999 je už opravdu risk a myslím bez rozdílu značky...Je to dědeček... A 140 tis. u auta, které je staré 11 let je taky málo- lze ověřit na Cebii...
Každopádně šťastnou ruku
Ahoj, tak to já jsem v tom případě také blázen. před týdnem jsem si koupila peugeota 206, 1,1 a najeto 99 000 km za 30 tis. korun od jedné paní, která si kvůli dítěti pořizovala větší auto. Moc se ho vzdát nechtěla a byla o to auto rvanice.docela v dobrém stavu a vypadá hezky.tak uvidíme jestli se něco stane, či ne a pak dám vědět jinak dvě moje kámošky si toto auto ale nové koupily také pro začátek a na ježdění do práce a z práce to stačí ale štve mě jak je pomalé
jo a je to rok 2000
Schválně jsem se podíval na poruchovost z roku 1999 (ADAC) a Citroen a Peugeot se umístily hned za VW. Nespolehlivost francouzských aut se možná traduje z 80. a začátku 90. let (např. moje Clio z 91 bylo dost poruchové, ale které staré auto není). Nyní máme Peugeot 206 z 99 a další z 2004. To první prošlo generálkou (150000) a to druhé má 40 000 km bez poruch.
http://www.kurzy.cz/tuv-testy-spolehlivosti-automo bilu/
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.