arrow
profile_image
slávička
od 24. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Povedlo se mi,že jsem narazila na ioffer.com na prodejce,který si své obchodování představuje,tak že přijme peníze od kupujícího a tím to pro něj končí.Neodpovídá na emaily ani nezareagoval,když jsem otevřela spor na ioffer.com.Tak jsem otevřela spor u Paypalu.Ted se čeká jak se vyjádří prodejce.Budu ráda,když se někdo podělí o své zkušenosti s takovou situací jako mám já.Co se musí nebo naopak nesmí stát,aby to dopadlo,že tomu prodejci ty peníze zůstanou?Už mi byla několikrát vrácena platba zpět,ale to bylo vždy po dohodě s prodejcem(zboží neměl,neměl mojí velikost atd.)Máte někdo zkušenosti jak negativní nebo positivní?

arrow
profile_image
cosmica
od 17. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ahoj, já už otvírala spor opravdu hodněkrát, a vždy jsem peníze dostala zpátky, akorát to teda trošku trvá no..pokud prodejce vůbec nereaguje mají myslím právo mu to ty peníze ztrhnout z ůčtu

arrow
profile_image
slávička
od 24. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Děkuju za povzbuzení.Nevím jestli bude komunikovat s Paypalem,ale se mnou rozhodně nekomunikuje.Nedobrovolně se mi nechce nikoho sponzorovat ani centem(komu by se chtělo,že?).A jak to tedy je?Oni ho emailem vyzvou k nějaký reakci?Třeba,aby doložil doklad o odeslání?

arrow
profile_image
cosmica
od 17. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

jojo oni se budou snažit ho kontaktovat a objasnit situaci, pokud ti peníze nepošle sám, budou jednat za něj

arrow
profile_image
Vetala
od 14. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, ak bude predávajúci ignorovať aj samotný paypal, majú právo tie peniaze z účtu ztrhnúť a poslať ti ich späť. A bud si istá , že ak sa ukáže že predajca je podvodník, a má takéto praktiky, tie peniaze dostaneš späť. Len musíš rátať s tým, že to nebude do týždna, ale do mesiaca dajme tomu.Držím palce!

arrow
profile_image
slávička
od 24. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Vetala: Děkuju.Z Paypalu psali,že do 30.dnů by to měli vyřešit.Já si počkám.Hlavně,když to dopadne dobře.Ty máš taky s takovým problémem zkušenost?

arrow
profile_image
Vetala
od 14. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Hej bohužial raz sa mi to stalo, ale paypal to vyriešil, peniaze mi vrátili a viac som ten eshop nenavštívila preto som si istá že to dopadne dobre v tvoj prospech

arrow
profile_image
Carmella
od 4. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojte, objednala som si kozmetiku z amerického e-shopu brigettesboutique.com, platila PayPalom, prešiel už viac ako mesiac a nič mi neprišlo Predtým som objednávala od nich tiež a mala som to doma veľmi rýchlo - do týždňa. Predajca nereaguje na moje správy, písala som mu mail, správu na ich oficiálnej FB stránke a aj na Twitteri. Úplne ma ignorujú. Balíček bol poslaný službou First Class Mail International, teda sledoval sa len v rámci USA, za hranicami nie. Chcem sa teda opýtať, myslíte, že mám nejakú šancu, že peniaze cez PayPal dostanem späť? Lebo oni asi môžu dokázať, že mi to bolo odoslané. Ale nebolo mi to žiaľ už doručené. Aj keď neviem ako dokážu, že balíček bol poslaný fakt mne (jedine, že by mali odfotenú obálku s tracking number).

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené