Povedlo se mi,že jsem narazila na ioffer.com na prodejce,který si své obchodování představuje,tak že přijme peníze od kupujícího a tím to pro něj končí.Neodpovídá na emaily ani nezareagoval,když jsem otevřela spor na ioffer.com.Tak jsem otevřela spor u Paypalu.Ted se čeká jak se vyjádří prodejce.Budu ráda,když se někdo podělí o své zkušenosti s takovou situací jako mám já.Co se musí nebo naopak nesmí stát,aby to dopadlo,že tomu prodejci ty peníze zůstanou?Už mi byla několikrát vrácena platba zpět,ale to bylo vždy po dohodě s prodejcem(zboží neměl,neměl mojí velikost atd.)Máte někdo zkušenosti jak negativní nebo positivní?
ahoj, já už otvírala spor opravdu hodněkrát, a vždy jsem peníze dostala zpátky, akorát to teda trošku trvá no..pokud prodejce vůbec nereaguje mají myslím právo mu to ty peníze ztrhnout z ůčtu
Děkuju za povzbuzení.Nevím jestli bude komunikovat s Paypalem,ale se mnou rozhodně nekomunikuje.Nedobrovolně se mi nechce nikoho sponzorovat ani centem(komu by se chtělo,že?).A jak to tedy je?Oni ho emailem vyzvou k nějaký reakci?Třeba,aby doložil doklad o odeslání?
jojo oni se budou snažit ho kontaktovat a objasnit situaci, pokud ti peníze nepošle sám, budou jednat za něj
Ahoj, ak bude predávajúci ignorovať aj samotný paypal, majú právo tie peniaze z účtu ztrhnúť a poslať ti ich späť. A bud si istá , že ak sa ukáže že predajca je podvodník, a má takéto praktiky, tie peniaze dostaneš späť. Len musíš rátať s tým, že to nebude do týždna, ale do mesiaca dajme tomu.Držím palce!
Reaguji na Vetala: Děkuju.Z Paypalu psali,že do 30.dnů by to měli vyřešit.Já si počkám.Hlavně,když to dopadne dobře.Ty máš taky s takovým problémem zkušenost?
Hej bohužial raz sa mi to stalo, ale paypal to vyriešil, peniaze mi vrátili a viac som ten eshop nenavštívila preto som si istá že to dopadne dobre v tvoj prospech
Ahojte, objednala som si kozmetiku z amerického e-shopu brigettesboutique.com, platila PayPalom, prešiel už viac ako mesiac a nič mi neprišlo Predtým som objednávala od nich tiež a mala som to doma veľmi rýchlo - do týždňa. Predajca nereaguje na moje správy, písala som mu mail, správu na ich oficiálnej FB stránke a aj na Twitteri. Úplne ma ignorujú. Balíček bol poslaný službou First Class Mail International, teda sledoval sa len v rámci USA, za hranicami nie. Chcem sa teda opýtať, myslíte, že mám nejakú šancu, že peniaze cez PayPal dostanem späť? Lebo oni asi môžu dokázať, že mi to bolo odoslané. Ale nebolo mi to žiaľ už doručené. Aj keď neviem ako dokážu, že balíček bol poslaný fakt mne (jedine, že by mali odfotenú obálku s tracking number).
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.