Cituji bedrunela: tohle si neříkej, jinak se ti to může splnit
Já spíš počítám s tím, že za chvilku budu někde výš Já vím, naivní představa, hlavně ani nevím, jaké možnosti tady jsou, ale je to kompletně nové call centrum, které se bude otvírat, takže nový personál komplet a tak si říkám, že snad......... A než se tak stane, tak to prostě vydržím
Reaguji na Mischalka: držím palce, hodně zdaru a pevné nervy.
Dívej se na to z té lepší stránky. Každá událost má tu horší a lepší stranu - záleží na nás, co chceme vidět
Reaguji na Mischalka: : Uvidíš sama, třeba se ti tam bude líbit. Každopádně ale získáš hodně zkušeností.
Cituji Bacilek: Každopádně ale získáš hodně zkušeností.
To je fakt, taky jsem dělala v CC sice jenom na dohodu, ale myslím, že mi to bohatě stačilo. Vidím, že většina CC má stejný systém aneb na záchod si počkej, až nebude nikdo na drátě Nicméně, já jsem dělala aktivní prodej a byl to děs, protože "nutit" lidem další paušál, kteří už paušál mají, to je jak dát chleba někomu, kdo má žízeň. Plat byl taky ubohý...
Ale musím říct, že mi to dalo dobrou školu v hlasovém projevu a jak odpálkovat reklamy a nabídky po telefonu.
Ahoj holky, tak já přidám něco i z druhé strany Pracuji v CC, né jako operátorka ale jako HR. Sohlasím se spoustou věcí co tady byly řečeny, tzn. že práce je to určitě náročná a nedá se dělat moc dlouho. Ale zase na druhou stranu je to tady dost zdramatizováno, aspoň u nás teda nikoho nehlídáme jak dlouho byl na záchodě ani kolikrát mu zazvonil tel.než ho zvednul. Zakládáme si na přátelském přístupu, všichni si tady tykají, chodíme společně na pivko, pořádáme spoustu firemních akcí, nováčci projdou komuikačním školením, které je určitě přínosem i do budoucna a naši nejlepší operátoři si vydělávají víc než já Nechci aby to znělo jako nějaká propagece práce v CC, ale ráda bych tě trošku povzbudila, že to není jen o těch negativech
Tak vám všem děkuji za všechna pozitiva, ale i negativa. Šla jsem do toho, zkusila jsem si to a jsem asi fakt ostuda, ale vydržela jsem přesně dva dny.
Musí na to být opravdu žaludek a já jsem moc měkká, ale tohle jsem opravdu nedávala. Je to šílený nátlak na ty lidi a to já neumím. Neumím se někomu vnucovat a někoho nekompromisně přesvědčovat o tom, že se určitě potřebuje upsat na další dva roky na další SIM kartu, když už jednu má.
Jinak celodenní kontrola všech hovorů a následná kritika i úspěšných hovorů.......taky žádná hitparáda........ Takže za mě rozhodně NE.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.