Cituji ableben: típala zákazníky, nechala je "vybublat".. což si jinak nemůžeš dovolit
přesně tak, je to řehole, nic se nesmí a všechno musíš Na všechno je norma, člověk nesmí být v pauze dýl jak minutu, to už se k němu musíš vrátit a požádat o další strpení, hovor nesmíš přijmout pozdě, má trvat v průměřu tři minuty, musí zaznít prodej, nesmíš se představit jinak než tě naučí, nesmíš zapomenout na závěr, nesmíš zavěsit, nesmíš být sprostá ani rychle mluvit atd. Za všechno jdou body dolů, což se projeví v hodnocení hovoru i tvé výplatě. Není ani úplně nejlepší sedět osm hodin bez hnutí u pc, na záchod čekat třeba hodinu, protože jsou fronty (zákazníků na lince), k tomu odposlouchávání hovorů od supervizorů, doplňkové školení. Když si tak uvědomuju, co všechno se muselo a kolik nemohlo, díkybohu za mou dnešní pohodovou práci (bejt v callcentru na internetu na omlazení nepřicházelo v úvahu, a to nejenom protože byl blokovaný )
Cituji gumidek: Když si tak uvědomuju, co všechno se muselo a kolik nemohlo, díkybohu za mou dnešní pohodovou práci
přesně..
Ježiš holky, já říkala povzbudit
Právěže já budu aktivně volat lidem.
Ach jo Kdybych nemusela, nejdu do toho ani za nic. Bohužel dneska nemám na výběr a jsem ráda i za tohle, i když vím, že to není nic pro mě, ale musím to chvíli vydržet
To víš, že jo. Lepší nějaká práce než žádná. Třeba to tak strašné nebude a možná ti prodej půjde a kdyby ne, tak aspoň budeš mít životní zkušenost a budeš vědět, že tohle už dělat nechceš.
Já mám taky zkušenosti z CC (banka, personálka, dotazníky) a byly tam kolegyně na HPP, které tam pracovaly několik let a díky dobrým prodejům měly i fajn výplaty (když vemu třeba, že měly "jen" vyuční listy apod.) Hodně záleží pro koho pracuješ -. jestli přímo pro danou společnost nebo pro firmu, která tyhle služby zajišťuje různým zákazníkům. Tam jsou obvykle hodně malé benefity a lidi se tam střídají jak na běžícím páse.
Ber to tak, že jsi v teple a suchu a nenadřeš se (myslím fyzicky)
Reaguji na Mischalka:
taky jsem brala práci na call centru, nebyla jiná možnost. Ale tato práce je obrovské plus v tvém životopise - umíš jednat s lidmi, zvládneš stesové situace, umíš mluvit a vyjádřit se slušně - což je brána k lepším pozicím. Nehledej na tom to špatné, ale to dobré. Aby aspoň nějak vypadala tahle praxe v CVčku, chce to vydržet aspoň rok.
Já dělala na pasivní lince - klientská linka penzijního fondu - takže jsem čekala klid, ale lidi jsou v dnešní době prostě zlí.. - ne všichni.... po roce a půl jsem odešla, a udělala si měsíc dovču v cizině a šup do nový práce - na třetí pohovor a bylo to.
Takže hlavu vzhůru.
na druhou stranu.. u aktivu se naučíš prodávat, což taky dělá hodně.. i na blbou prodavačku většinou všude na pohovoru chcou "zkušební prodej" v čemž já naprosto selhávám.. tak ti to budoucna třeba aspoň nebude dělat potíže a nevykolejí tě to..
Cituji ableben: se naučíš prodávat,
a když se podíváš na nabídky práce, o ničem jiném to defakto není, než o prodeji.
Cituji Mischalka: Bohužel dneska nemám na výběr a jsem ráda i za tohle, i když vím, že to není nic pro mě, ale musím to chvíli vydržet
Přesně tak, buď ráda i za tohle, pořád lepší než zametat ulice. Získáš zkušenosti, přibyde ti práce v životopise (vypadá to líp než pobyt na pracáku, že), naučíš se výborně komunikovat, argumentovat apod. Já mám díky tomu naprosto profi projev a taky dokážu odpálkovat dotěrné reklamy po telefonu, přesně vím, kdy co znegovat, napadnout apod. a vždy když mi někdo skrz nějaký průzkum nebo produkt volá, tak si představuju, jak tam někde v CC sedí Takže i ty pozitiva se z toho určitě vybrat dají, jen je to náročnější než klasická práce v kanclu no.
Počítám s tím, že budu působit jako hromosvod na lidi se špatnou náladou, kteří se na mě vyřvou No počítám, ale nedokážu si to představit.
Mám z toho fakt hrůzu. Ale u nás v okrese je téměř 16% nezaměstnanost, tak mi nic jiného opravdu nezbývá. Nebo můžu si vybrat - doplňování v Kaufu nebo tohle
Beru to jako skok dolů se svou praxí, ale ..... Zoufalá situace si žádá zoufalé činy Třeba mě to nakonec bude bavit
Cituji Mischalka: Počítám s tím, že budu působit jako hromosvod na lidi se špatnou náladou, kteří se na mě vyřvou No počítám, ale nedokážu si to představit.
To tě můžu uklidnit, já CC prošla víc a aktiv byl mnohem lepší, pasiv měl beztak za úkol vždy nabídnout prodej, takže rozdíl nebyl žádný. Je to paradox, ale víc sprostí lidi a ti co řvali byli na pasivu (přitom by si jeden myslel, že když něco chtějí/potřebují budou slušní a ne sprostí), na aktivu tě málokdo pošle do ...., max. ti slušně řeknou, že nemají čas nebo zájem, ale nikdy na mě sprostě neřvalo tolik lidí jako na pasivní infolince O2
Cituji bedrunela: Ale tato práce je obrovské plus v tvém životopise - umíš jednat s lidmi, zvládneš stesové situace, umíš mluvit a vyjádřit se slušně - což je brána k lepším pozicím. Nehledej na tom to špatné, ale to dobré. Aby aspoň nějak vypadala tahle praxe v CVčku, chce to vydržet aspoň rok.
Byla jsi rychlejší
Cituji Mischalka: Počítám s tím, že budu působit jako hromosvod na lidi se špatnou náladou, kteří se na mě vyřvou No počítám, ale nedokážu si to představit.
tohle si neříkej, jinak se ti to může splnit
Cituji gumidek: Je to paradox, ale víc sprostí lidi a ti co řvali byli na pasivu (přitom by si jeden myslel, že když něco chtějí/potřebují budou slušní a ne sprostí),
znám sice jen pasiv, ale přesně - nečekala jsem, že když někdo něco chce - a to jsme měli ještě klasickou placenou linku, žádný 800 - že bude někdo ubohej a sprostej.
Nejlepší byli důchodci, co nadávali 5 minut, že to musí platit oni
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.