V sharku jsou zavedené karty. Vypadají jako kreditky a nemáš absolutně přehled o tom kolik ti ubrali peněz, sem tam ti vystaví účtenku. Tato novinka je u nás zavedena tak minimálně půl roku ne-li dýl. Více mě vyhovovala pernamentka, kde se to ručně zapisovalo. Uvidíme jak Hankapr to dopadne
Cituji krteček: Tato novinka je u nás zavedena tak minimálně půl roku ne-li dýl.
Tak já tam byla naposledy asi před měsícem nebo dvěma a nic takovýho nemám
Jak píše Avanta doklad o zaplacení jsou povinni dávat automaticky a ne jen na vyžádání. Pokud se nedohodneš s vedoucí, tak bych jim tam normálně poslala kontrolu z finanačního úřadu a pro strandu ještě hygienu. A věř mi, že tam něco najdou a ta pokuta příjemná nebude. Vím, že ti to penízky nevrátí, ale pro příště si to už netroufnou.
Holky, jste šikuly, uhodly jste to, jedná se o Shark.
b]mishka999[/b]
Je to přesně jak popisuje krteček
Ušák
Opravdu je povinné dávat ten doklad o zaplacení? Oni mají vystavenou cedulku, že ho dávají pouze na vyžádání.
Cituji hankapr: hankapr
Asi s tím nic neuděláš, ale jak napsala [quote=Ušák] pošli jim tam hygienu, peníze mít nebudeš ale uleví se ti.
Cituji hankapr: jedná se o Shark.
V tomhle případě bych ale jméno řetězce nezveřejňovala, protože to může poškodit celý řetězec, přitom mám pocit, že zrovna Shark funguje jako franchise, takže každé solární studio vlastní někdo jiný, jen pod stejným názvem, což neznamená stejné praktiky všude.
K tomu řetězci a celkově všechny solária po ČR - dnes jsem četla noviny a stálo tam, že loni zkontrolovali 26 provozoven a z toho 17 mělo závadu. Letos kontrolovali nějakým speciálním přístrojem záření přístrojů a z 8 neprošlo 6. A je pravda když se jen tak zeptám pro pobavení kdy naposled vyměnili trubice tak najednou ztratí řeč ( mají se měnit co půl roku ).
Cituji mishka999: zrovna Shark funguje jako franchise
To McDonald taky a nikdo to neřeší ... i v tom tkví půvab franchisy - když jde značka nahoru, jdou provozovny s ní nahoru, když dolů, tak jdou i jednotlivé provozovny dolů..
krteček
Cituji krteček: mají se měnit co půl roku
to je hloupost,ty velmi kvalitní trubice se dobou použitelnosti nemění,trubice se mění po určitých vyopalovaných hodinách a to eviduje počítač
já mám taky permošku ale u jiného studia než uvádíte,u pokladny mě vždy řeknou počátek,kolik odečítají a stav po odečtení a na monitor vidím,takže si to můžu zkontrolovat
Cituji hankapr: Opravdu je povinné dávat ten doklad o zaplacení
tak povinné to bohužel pro tebe není
Cituji mirabela: Ale pravidelná návštěva solária je zdraví škodlivá
myslím že moc pravidelně nechodí když psala že tam měsíc nebyla
krteček
ok,já to chápu,jen ten článek paní trochu mohla asi rozebrat, 5 let jsem v tomto oboru pracovala tak tomu rozumím,hygiena stejně ani na bonz přijít nemůže,jak tu radí holky a stejně se vždy nahlásí kdy zhruba přijde..no a ten článek,jak píše,že našli u 17 studií závady tak závada je např. i ulomené poutko na wc atd.,nestalo se že by od nás někdy hygiena odešla a něco nenašla..a že kolikrát hledali,špatně se zamyká skříňka atd....
kolikrát mě se zákazníci snažili okrást,nepočítaje,např jsem omylem dobila paní místo 500 1500Kč,viděla a neupozornila,taky už nikdy nepřišla,permoška byla přenosná takže smůla..no ale to je zase pohled z úplně druhé strany a nesolidní zaměstnanci jsou bohužel úplně všude
jj máš pravdu, souhlasím s tebou . Jednou jsem taky zažila hygienu na vlastní kůži, měli jsme všechno tip top, ale pořád hledali a hledali, musela jsem se smát a nebo jaké dávaly otázky, aby nás nějak nachytali ..ale to už k tématu nepatří..
Já myslím, že už to je ztracené a hankapr neudělá s tím nic, bohužel. přeji hezký den konečně u nás svítí sluníčko jupí
Ahoj holky,
tak se s Vámi podělím o průběh výše uvedeného problému. Od slečny, která mi dobíjela, jsem byla ujištěna, že v po nebo út dopoledne paní šefová přijede a já si s ní budu moct promluvit. Slečna na mne měla tel.číslo, že mi napíše zprávu, jakmile dorazí. V pondělí se neozvala, tak jsem se šla ujistit, zda na mne nezapomněla. Paní šéfová tam nebyla. V úterý taky nenapsala, opět jsem se šla raději zeptat. Ještě mi přišlo, že slečnu tím otravuji a zdůraznila mi, že mi napíše sms, jak šéfová přijede. Dnes opět nic. Zase jsem tam šla. Už tam byla druhá směna a prý tam p.šéfová byla v úterý. Samozřejmně mi nikdo nedal vědět.... A výsledek? P.šéfová se ani neobtěžovala se mnou mluvit. Vzkázala mi, že v počítači nic není, takže se mnou nemá co řešit....Chápete to? Takhle se chová manažer ke svému zákazníkovi? Ani mi nevěnovala pár minut....Lhala bych, že mi nejde o ty peníze, ale teď mne ještě víc štve ten přístup. Uráží mne to.... Vzala jsem si na ni tel.číslo. Jsem rozhodnutá ji zavolat, ale netuším co říct... Její přístup se mi zdál tak arogantní, že vůbec nemám slov...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.