Reaguji na Milda25: A u koho máš tarif ty?
Reaguji na Minnies: Právě O2. Řekl jsem jim, že chci platit co nejméně,chci mít internet a nějaké minuty na volání. Nabídli mi toto, tak jsem to vzal, až jsem byl překvapený, 14 dní po té přiletěly Free tarify, naštěstí mě zatím nikdo neotravoval...
Cituji Milda25: Právě O2. Řekl jsem jim, že chci platit co nejméně,chci mít internet a nějaké minuty na volání. Nabídli mi toto, tak jsem to vzal, až jsem byl překvapený, 14 dní po té přiletěly Free tarify, naštěstí mě zatím nikdo neotravoval...
No tak to jsi jeden z těch, kterým změnili tarif a ani mu to neoznámily. Já jsem s O2 telefonovala několikrát a byla jsem i na pobočce a platí to tak, že všem změnily tarify na FREE, ostatní tarify jsou k 8.2. zrušeny, tudíž i ten tvůj a teď je na lidech aby si vybrali tarif jiný. Bohužel O2 má právo ti tarif změnit samo, protože ten tvůj který ač sis změnil pár dnů před těmi Free už je zrušený také. Takže se připrav za pár týdnů na fakturu která bude za úplně jiné peníze než sis myslel Já jsem raději u O2 smlouvu bez sankcí do 8.2. zdarma vypověděla a teď jsem v 6 týdenní výpovědní lhůtě a už mám zařízený nový tarif který mi poté bude u jiné firmy platit
PS: kamarádka dopadla stejně jako ty. Na začátku prosince 2013 jí vypršela smlouva tak si zařídila novou na nějaký Neon tarif a mělo jí to platit do prosince 2015 bohužel pak se začaly od půlky prosince rušit všechny tarify i ten její a bohužel neměla Free tak jí smlouva byla zrušena s tím, že do prosince 2015 bude mít nějaký z tarifů Free tak at si vybere jaký, ale že ten tarif, který si koupila před měsícem je zrušen, takže asi tak
Ještě dodám, že teď u O2 fungují už jen pouze tyto tarify a žádné jiné! ->Free O2, Free O2 plus, Free CZ, Free EU a Free EU plus. Takže ti bohužel ten tvůj tarif sami změnili na nějaký z těchto a ani se ti to neráčili oznámit, což vlastně kvůli jejich blbým podmínkám ani nemusí. Mě to také neoznámili, naštěstí jsem se to o změnách dozvěděla včas a vypověděla jim smlouvu.
Cituji Minnies: Takže ti bohužel ten tvůj tarif sami změnili na nějaký z těchto a ani se ti to neráčili oznámit, což vlastně kvůli jejich blbým podmínkám ani nemusí.
To není pravda, já opravdu stále používám ten starý tarif O2 Kůl. Převod čísel na nové tarify se neprovedl najednou (to totiž asi neumí) ale provádí se postupně, takže teď budu já a zřejmě i Milda25 čekat na to, až nás převedou - viz. můj příspěvek výše.
Reaguji na Minnies: No zatím mi nic nepřevedli, v aplikaci MojeO2 mám pořád uveden O2 NEON S.
Reaguji na Cindova: Vyděržaj, pioněr! Já se budu bít...
Reaguji na Milda25: Mě už je to jedno, od září mi vyhrožujou, že mě převedou a zatím nic a ani se to na mém čísle neplánuje. Takže podle mě mi dřív vyprší smlouva, než mě celé slavné O2 převede
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.