nedá mi to nereagovat... taky mi volali že se mi tarif ruší - mám tarif Kůl- řekla jsme že si změnu musím promyslet a sama se ozvu a několik dní poté když jsem se rozhodla tak úplně otočili řekli že mám smlouvu do května a tím pádem musím počkat nebo zaplatit nějakou tu jejich pokutu - a to bylo letos na začátku ledna
Volali mi někdy v říjnu, abych okamžitě přešla, že mi to zruší, že mi dají nějaký jejich tarif atd. Zavěsila jsem, pak jsem se šla zeptat na pobočku, tam mi bylo řečeno, že dokud mi to nenapíšou písemně ve vyúčtování nemusím nic řešit a můj tarif zůstává.
Nyní mě ještě nepřevedli a asi ani nepřevedou, protože když jsem se ptala na O2, tak mi bylo řečeno, že mě v nejbližší době nemají v plánu převést. No, takže z toho "honem, honem musíte přejít" se stal půlrok a já jsem v klidu.
Takže zkrátka řečeno musíme mít tarif FREE, ať chceme nebo ne. To je tedy pěkné jednání se zákazníky. Já mám tarif, na který mám smlouvu ještě asi cca jeden a půl roku a nechtěla bych ho měnit.
Je také zajímavé přečíst si diskuze přímo na stránkách společnosti: http://www.o2.cz/osobni/forum/?forum_id=40
Podle mého si tím tedy O2 pěkně odrazuje zákazníky.
Cituji farahh: a kde bereš tu jistotu, že to jinde nebude stejné?
Myslím, že nic horšího než O2 už opravdu není. Také záleží co si vybereš jinde. Já už před chvílí smlouvu bez sankcí bezplatně zrušila a přecházím k někomu jinému, kde už budu mít klid a ne neustále změny a problémy
Cituji Minnies: Myslím, že nic horšího než O2 už opravdu není.
Já jsem byla nejdřív u O2, pak několik let u Vodafonu (tam jsem měla stále problémy s výší faktury - naúčtovali si třeba víc, faktura byla špatně apod), a vrátila jsem se zpátky k O2 i přes všechny problémy s O2 u nich zůstanu, protože mé okolí má v 85 O2 a mají volání na mé číslo zdarma.
Mně taky převedli tarif ale já jsem spokojená. Měsíčně jsem platila kolem 2500 Kč, protože žiji v zahraničí, tak mě volání do Čech přicházelo pěkně draho. Teď mám tarif EU Plus a zatím jsem spokojená. Ale uvidíme dále, protože jenom pozitivní zkušenosti s nima rozhodně nemám.
Reaguji na droney: Mě takhle volali už xxkrát. Vždy jsem odmítla. Když už mi volali po stopáty, tak sem si ho změnila. bylo to za stejnou cenu, jako ten starý a v podstatě téměř ten samý tarif.
Tak to jsem zvědavá, jestli se T-Mobile a Vodafone zachovají stejně a docela bych tomu i věřila...
Řešila to před pár dny moje babička.. Dříve si klasicky dobíjela 250 Kč přes dobíjecí kartu (to měla tak na 2-3 měsíce), až ji nakonec někdo přemluvil u O2 na nějaký zvýhodněný tarif za 149 Kč, kde měla 60 volných minut, průměrně ale provolala minut tak 15-20. Dříve se jí nikdo neozýval, ale od té doby, co u nich měla smlouvu, otravovali ji s různými nabídkami snad i 2x týdně - to byl asi nejhlavnější důvod, proč už po pár týdnech nadávala, že to chce zrušit
Smlouva jí měla končit tento rok v listopadu, ale už od prosince jí začaly volat operátorky, že se její tarif ruší a musí přestoupit na nějaký jiný, který se pohybuje od 260 Kč nahoru. Nedokázala ten hovor od O2 pochopit, takže jsem to vyřizovala já, a začala se s operátorkou dohadovat, že když má přece smlouvu na 2 roky za určitou cenu, nemohou ji přinutit, aby najednou platila víc. Dohodla jsem se, že se zajdeme zeptat na naši pobočku a nebudeme to řešit po telefonu. Na pobočce nám v prosinci bylo řečeno, že samozřejmě pokud má platnou smlouvu ještě na rok, její tarif bude do konce smlouvy ještě probíhat - změna je akorát v tom, že nebudou uzavírat nové smlouvy s tímto rušeným tarifem.
Samozřejmě i pomto jí neustále bombardovali dalšími telefonáty s tím, že se ten tarif ruší a babička chudák už pomalu s infarktem je opravdu posílala do p*dele, ať jí laskavě dají pokoj. Pro jistotu jsem se po měsíci byla na pobočce zeptat znovu a ten stejný pán mi řekl, že samozřejmě se to ruší a musí přejít na dražší verzi. To babička začala nadávat i tam, a navrhli, že může odstoupit od smlouvy bez sankcí, protože je to pochybení z jejich strany. Dostala novou SIMkartu se stejným číslem, kterou si může znovu nabíjet nabíjecími kupóny - jenže nebylo řečeno, za jakou cenu bude volat, asi to bude překvapení
Nedivila bych se, kdyby od O2 po takovém jednání odešlo hromadu lidí. Já mám už asi 6 let tarif od T-mobilu za 99 Kč s Mými pěti, běžně platím kolem 150 Kč za měsíc - jestli začne T-mobile dělat něco podobného, asi budu taky nadávat
Cituji Clarrkys: Nedivila bych se, kdyby od O2 po takovém jednání odešlo hromadu lidí
Heleď dneska jsem rušila smlouvu po telefonu od O2 a chvíli jsem čekala než operátorka něco dohledala a z pozadí jsem slyšela jak se tam někdo bavil a říkali, že za poslední týden od O2 už odešlo přes 10 tisíc lidé No ani se nedivím a myslím, že to bude ještě stoupat
Reaguji na Minnies: Musím souhlasit, myslím, že jim odejde hodně vytočených zákazníků, jen u nás v rodině jsem rušila smlouvu sobě, taťkovi i babičce, protože už to bylo neúnosné!
Taky mi zrušili tarif, tak jsem odešla. Byla jsem ráda, mám teď výhodnější tarif od práce a mohla jsem odejít od O2 o rok dřív, takže se mi to dost hodilo. Jo ten tarif, co mi nově O2 nabízelo bylo dražší než jsem měla původní.
Reaguji na Clarrkys: Kup babičce simku Tesco mobile. Kupovala sem ji sobě a prarodičům a nemůžu si stěžovat Babička s dědem jsou jak Alenka v říši divů, protože pořád volají a kredit neubývá (předtím měli klasickou simku od O2).
Já měl docela štěstí, končil mi starý tarif u O2 ještě než vydali prohlášení o nových Free tarifech, takže mám smlovu do roku 2015, platím 70Kč mám za to Internet 200MB, 60minut do všech sítí a SMS do O2 zdarma. To mi naprosto vyhovuje. Jinak sestře a mamce taky volali ohledně změny, stále dokola jsem jim říkal, pokud to na vás budou zkoušet, kašlete na ně, pokud to budou chtít změnit, řeknete že teda odejdete od O2. Jenže na mě nedali a povolili, takže mají teď Free, ségra to má podobný jako Kůl co měla předtím, ale stejně platít víc a všechny služby nevyužije.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.