Koupila jsem si hodinky za 990 Kč v prodejně On-Style v Brně. Když jsem je zapnula tak se vůbec nerozjely. Dala jsem je reklamovat. Reklamaci uznali závada je neodstranitelná. Nabídli mi výměnu, avšak stejný model už neměli a žádné jiné hodinky se mi nelíbili. Chtěla jsem vrátit peníze, ale prodavačka volala vedoucí a ta jí sdělila, že v jejich reklamačním řádu je povinnost kupujícího vybrat si něco jiného. Měla jsem vždy za to, že pokud tu věc nemají, tak peníze vrátit musí. Jak to je doopravdy?
A četla sis ho? Když se závada stane neopravitelnou, máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy, tudíž vrácení peněz či vybrání si něco jiného.
Cituji noeud: Jak to je doopravdy?
Rozhodně máš právo na vrácení peněz, nedej se. Některé obchody to zkouší a občas se jim poštěstí, že narazí na neinforomvaného zákazníka. Já tak kdysi chtěla vrátit triko z eshopu a bylo mi sděleno, že vzhledem k tomu, že bylo slevněné, tak mi nevrátí peníze a musím si vybrat něco jiného. Tak jsem jim napsala, že si myslím, že na to nemají právo a zmínila Svaz ochrany spotřebitelů a hned obrátili o 180°.
Mám brigádu v OnStylu, a pokud si zákazník nevybere jiné zboží, má rozhodně nárok na vrácení peněz. Nechápu, co je tam za vedoucí, když tohle tvrdí
Navíc je to dáno i zákonem
Mně teď dokonce v jednom obchodě tvrdili, že boty, který jsem si koupila, nemůžu reklamovat, protože jsou zlevněný pod nákupku...
Takže se nedej a trvej na vrácení peněz.
Ženské nenechejte si všechno líbit! Obchodníci zkouší, co všechno jim dovolíme, tak se braňme! Samozřejmě že máš právo na odstoupení od smlouvy.
Taky tam už poměrně dlouho pracuji a vždy jsme se snažili hodinky třeba stáhnout z jiného stánku, pokud na tom daném nebyly. Tohle ti slečna nenabídla ? Samořejmě pokud nejsou vůbec máš nárok na vrácení peněz, ale musí se vrátit oba výrobky.
manžel koupil dětem botičky v Intersportu v pondělí,vel.kterou nosí a potřebují,bohužel je to jinný typ a jsou hrozně úzké.....prý je vrátit můžu ,ale peníze mi nevrátí,musím si vybrat jiné zboží.....jela jsem tam hned v úterý večer.chtěl nám udělat radost a takhle to dopadlo....Myslela jsem si ,že takové řetězce-že je to prostě automatické a ono ne....bohužel se mi tam jiné botičky nelíbí,hlavně nemají stejné-pro dvojčátka.Takže musím vzít něco,co vůbec nepotřebuju,nebo se mi nehodí,at mi boty nezůstanou doma.....nevím,mylsela jsem,že ze zákona je 14 denní lhůta na vrácení peněz i nepoužitého zboží,natož rozbitého....
Reaguji na Dedenka:
stejné hodinky už neměli na žádném stánku a to jsem si to musela oběhat sama, když to slečna nebyla schopná vyřídit po telefonu.
Nakonec si vzpomněla, že má ty hodinky některá zákaznice odložené takže budu vyměněné. Ale pokud by ten stejný kus nenašli tak si musím vybrat něco, co se mi vůbec nelíbí.Už jsem si to našla v zákoníku Firma On Style tím porušuje zákon. Pokud by se mi to ještě stalo tak na místo zavolám Policii ČR, aby udělali záznam, protože nevím jak jinak bych se tomu měla bránit.
tak v ON style bych si nikdy nic nekupila.. jsou to kšunty... Dojem dobrého a kvalitního výrobku dělá jen to, jak to tam mají nesvícené.. KŠUNTY!
Cituji Radule2: nevím,mylsela jsem,že ze zákona je 14 denní lhůta na vrácení peněz i nepoužitého zboží
ano, lhůta existuje ale pouze u internetového obchodu. V kamenném obchodě toto neplatí a vše záleží pouze na vůli prodavačů/prodavaček. Boty nejsou "rozbité", holt dětem nesedí.
Cituji Radule2: mylsela jsem,že ze zákona je 14 denní lhůta na vrácení peněz i nepoužitého zboží,natož rozbitého....
To ale platí jenom u e-shopů.
Nezlobte se, že se vetřu, ale nevíte jak je to s reklamací a vrácením peněz, jestli jsou to 2 reklamace a pak vrácení peněz nabo 3 reklamace a pak vrácení peněz? Děkuji jestli mi někdo odpoví.
méně než
10 příspěvků
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.