Dělám v kamenném bazaru a není žádný zákon na vrácení peněz tak neboj.Často se tu hádám ale mám na to papír.
Chtěla bych poprosit o radu. Prodala jsem mobilní telefon jedné paní, s telefonem jsem neměla žádný problém, byl zcela funčkní. Měl pouze drobné vady na kráse v podobě menších oděrek na zadním krytu od běžného používání (pokladání na stůl apod.), toto bylo paní sděleno i nafoceno. Paní měla o telefon zájem a tak mi poslala peníze, hned ten den jsem jí telefon odeslala. Dnes mi paní píše, že se telefon zapíná a vypíná sám. Zachvilku píše, že jí nebere simkartu, pak paměťovou kartu. Jak byste postupovaly? Nejsem žádná podvodnice, telefon jsem odeslala zcela funkční. Pokud by nebyl, paní bych samozřejmě vrátila peníze, o tom žádná. Jak mám ale vědět, že to na mě paní pouze nezkouší? Že se jí telefon třeba nelíbí, tak píše že má vady? Nejde mi do hlavy, proč by zcela funkční telefon měl mít najednou tři vady z ničeho nic :-/
Reaguji na abinka:
paní sa zrejme telefon nepáči a preto si vymýšla,keďže vieš, že telefon je bezchybný.Možno s ním nevie správne narábať.To jej aj odpíš a stoj na tom, že je bezchybný a nemože mat tolko chýb, čo uvádza.Peniaze jej neposielaj, ona by si musela nechat vypracovat znalecký posudok na závady a až potom reklamovat,takže ak mala možnost si ho prezriet, tak si ho nechá.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.