Dobré odpoledne 9.července jsem posílala balíček na dobírku ale stále nepřišly peníze.Paní mi tvrdila,že balíček dorazil a zaplatila.Chci se tedy zeptat,co mám dělat ? Tohle se mi stalo poprvé. Jak funguje reklamace ? Děkuji za odpověd
já nevím asi zajdi na poštu s papírem od balíku a oni to dohledají jestli a kdy to bylo zaplaceno, vyzvednuto
Jestli máš podací lístek a bylo to posláno jako balík, ta se podívej na stránky pošty a zadej tam číslo balíku a uvidíš, kde se nachází balík.
Podle mě leží na poště a bude se ti vracet...
Nedávno se mi stala taková věc - posílala jsem paní zboží na dobírku, ta si ji vyzvedla a zaplatila, jenže - as týden mi nepřicházela poukázka k proplacení, přišlo mi to divné, běžně mám platbu na účtu do 2 dnů od převzení, tak jsem to reklamovala přes internet (stránka České pošty). Asi za měsíc mi přišla nová poukázka, místo typu A což je převod na účet mi přišla typu C a u toho komentář, že jsem prý špatně vyplnila své číslo účtu. To mi taktéž přišlo absurdní, jelikož to vždy kontroluji. Umí to tam tedy pěkně zadrbat
Reaguji na cherrinka: Přesně tak, přes podací lístek se podívat na www.cpost.cz na sledování zásilek a tam uvidíš, jestli si balíček vyzvedla a nebo ne.... Nejlepší je se podívat nejdříve tam!
Cituji cherrinka: Podle mě leží na poště a bude se ti vracet...
A nebo si ho prodloužila, jelikož pokud podala 9., tak k paní přišel 11., kde lhůta pro vyzvednutí je 10 dní a ona si to pak o další týden může prodloužit....Takže vyzvednout si to klidně může až 28.7.
Reaguji na cherrinka: balíček ji přišel,posílala jsem panenku a psala mi,že děkuje .. a psala jsem ji,zda platila za něj a ona že ano...
Jinak reklamace funguje tak, že přijdeš na poštu s podacím lístkem a řekneš, že dotyčná si balíček vyzvedla, ale tobě žádné peníze nepřišly....Tam vypíšou reklamační list a pak ti dají vědět (většinou do týdne), jak se to vyřešilo.
Reaguji na Týna1234: a z vlastní zkušenosti doporučuji být opravdu přísná a stát si za svým, pokud je chyba na straně ČP...teď nedávno jsem řešila reklamaci balíčku, který mi česká pošta poškodila a odmítla vyplatit směšnou náhradu cca 130,- (podotýkám, že mi ani nešlo o tu částku, ale o ten princip, z mé strany bylo vše v pořádku, takže jsem si stála za svým, první negativní zkušenost s českou poštou), ještě mi balíček několikrát ztratili, zfalšovali reklamační zápis, odmítli to se mnou řešit na místě hned, nikdo nebyl schopen adekvátně reagovat na mé dotazy co mám dělat, sami nevěděli co s tím, každý mi říkal něco jiného a neustále ze mě dělali paní na poště raději naprostého idiota (např. že když jsem si myslela, že mi v momentě podání poškodili balíček, měla jsem vyčkat, zda opravdu vyteče-jednalo se o tekutý kondicionér, no síla!), tak jsem si to vyřešila po svém, napsala jsem opravdu ošklivý email na vedení české pošty o jejich profesionalitě a odbornosti svých zaměstnanců atd a ejhle za "špatný technický postup ze strany ČP" jsem získala "odměnu" 537,- !
Tohle se mi teď stalo taky..18. jsem odesílala balíček na dobírku, a dodnes nemám peníze..paní psala že jí balíček došel v pořádku..lísteček od toho mám, takže si nejspíš zajdu na poštu pokud peníze do konce týdne nepřijdou..a je divný, že když zadám číslo balíčku ve vyhledávání tak je tam jen : Zásilka podána dne 18.07.2012 na poště 675 71 - Náměšť nad Oslavou.. :-X to nechápu..achjo
Cituji sariinkaaa: Zásilka podána dne 18.07.2012 na poště 675 71 - Náměšť nad Oslavou
Tak to si to ale paní nejspíš nevyzvedla. Nebo jí to ani z pošty nedoručili. Protože tam by bylo napsané něco jako: zásilka byla doručena dne XX.
Cituji earth88: jsem získala "odměnu" 537,- !
To proto, že balíček byl pojištěný na 500 Kč + poštovné 37 Kč, to teď čeká i mě....Posílala jsem balíček (šampon za 60 Kč) a ztratitili mi ho, teď už jen asi 2 týdny čekám, než se mi uráčí zavolat, jak dopadla reklamace.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.