arrow
profile_image
Kristýnka23
od 16. 7. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Třeba Financování územních samospráv, Finanční právo procesní...

arrow
profile_image
Kristýnka23
od 16. 7. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na sajunka11: Není to jen o předmětech, celkově ten přístup ke studentům není nic moc. Na email, když někdo zareaguje je pomalu zázrak.

arrow
profile_image
EkonomzVŠE
od 15. 10. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji sajunka11: Nestěžuj si na úroveň, tu si z 90 % vytváříš sama.

To není moc dobré, co zrovna říkáš (tímhle se dost často ohánějí i absolventi soukromých škol). Úroveň by měla být samozřejmě z většiny tvořena nároky té dané instituce na (všechny) studenty - a tím není nutně myšleno šílené zkouškové období, ale např. větší zapojení ve smyslu častějšího a intenzivnějšího kontaktu se studenty ve formě povinných seminářů, více průběžné práce - např. prezentace, minitesty na konkrétní úseky látky, obecně více diskuze atd.
Kvalita osobností pak taky hraje roli, i když PF MU má podle všeho ten nejlepší učitelský sbor z českých PF.

Cituji EkonomzVŠE: ale např. větší zapojení ve smyslu častějšího a intenzivnějšího kontaktu se studenty ve formě povinných seminářů, více průběžné práce - např. prezentace, minitesty na konkrétní úseky látky, obecně více diskuze atd.

// Povinné semináře - ty jsou stanoveny jasně, ale to, co píšeš dál (prezentace, minitesty) atp. se odvíjí od výěru vyučujícího na seminář. Málokterá katedra (za mé působení) měla nastaveny všechny semináře stejně bez ohledu na vyučujícího. A právě volbou toho vyučujícího na seminář se stanoví ta úroveň. Nevím, do jaké míry to je dobře/špatně, ale já to oceňuji. Když si zvolím náročného vyučujícího, víc se toho naučím = moje konkurenční výhoda. Nemohou být všichni dobří, ne?

Nicméně vím, jak to myslíš ... ale dle mého je nereálné zajistit stejnou úroveň u všech vyučujících (i za předpokladu stejného počtu průběžných testů, prezentací atp).

arrow
profile_image
EkonomzVŠE
od 15. 10. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji sajunka11: Málokterá katedra (za mé působení) měla nastaveny všechny semináře stejně bez ohledu na vyučujícího. A právě volbou toho vyučujícího na seminář se stanoví ta úroveň. Nevím, do jaké míry to je dobře/špatně, ale já to oceňuji. Když si zvolím náročného vyučujícího, víc se toho naučím = moje konkurenční výhoda.

Chápu. I když podle mě by nároky na splnění seminářů na PF měly být jednotné - ne že někde člověk musí dělat prezentace, psát minitesty, být aktivní a vždy přítomen... A jinde mu stačí třeba jen to, když z netu ke konci obšlehne seminárku, kterou pošle vyučujícímu a seminář má splněn.

Jednotné nároky = např. obodováno, kolik za co bodů člověk dostane - bodované prezentace, aktivita, minitesty - pak se musíš snažit průběžně, což by mělo býti i cílem ( a nezáleželo by všechno jen na zkouškovém období).
Pak už by byl snad boj pouze o kvalitního vyučujícího, který toho dokáže co nejvíce předat (eventuálně naučit na minitesty či centrálně psané průběžné testy - význam centrálně psaných PT by byl klíčový - kdo jiný by na ně dokázal přeci lépe naučit než právě kvalitní vyučující?) a kde by ten čas tak nebyl jen pouhou ztrátou.
Když absentují povinnosti během semestru, tak se na to většina má tendenci prostě vyprdnout a nechat to všechno až na poslední chvíli, tedy zkouškové.

Samozřejmě ale chápu, že to bereš jako jistou konkurenční výhodu.

Cituji sajunka11: Nicméně vím, jak to myslíš ... ale dle mého je nereálné zajistit stejnou úroveň u všech vyučujících (i za předpokladu stejného počtu průběžných testů, prezentací atp).

To je pravda, to reálné opravdu není.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené