Máte někdo zkušenosti s nákupen na e-shopu Mironia.cz, odkaz zde: http://www.mironia.cz/
Jde mi o to, zda tam jsou opravdu originály
Měly by to být originály. Jednou jsem tam něco sháněla a bylo mi řečeno, že nakupují v nějakém outletu (tuším Pandorf).
Já mám, nakupovala jsem tam 3x a originály to jsou, paní vozí věci z rakouského outletu, ovšem jestli je to Parndorf, nevím. Je to naprosto důvěryhodný eshop a paní je moc ochotná.
Jé , děkuji, tak to jsem ráda, moc se mi tam totiž líbí šátky a příjde mi, že tam mají dobré ceny
Ano ano, paní prodává originály z outletu v Parndorfu pokud máš Víden blízko, můžeš si tam zajet sama, u jednoho šátku by určitě nezůstalo
Cituji gumidek: Je to naprosto důvěryhodný eshop a paní je moc ochotná
tak, tak - já mám odtud kabelku a peněženku, oboje je pravé a nádherné a ceny přijatelné..
Paní je moc příjemná, určitě doporučuji.
Tak to je skvělé No já mám právě dost blbou zkušenost s e-shopem Guessky.cz. Taky jsem tam objednávala šátek a to už před cca rokem a natahovaly mě asi 3 týdny a pořád psaly že šátek snad bude v tom Parndorfu příště a pak zas příště a tak pořád dokola. No zkrátka pak jsem objednávku zrušila, protože jsem na to čekání neměla nervy. A tohle mi právě příjde trošku podobné. Na stránkách Mironia jsou věci, jejichž dodání nemůže garantovat. Tedy nemůže vědět, zda mnou objednané zboží v tom Parndorfu opravdu budou mít, i když je inzeruje na svých stránkách jako zboží na objednávku. Takže jsem sama zvědavá, jestli to tentokrát dopadně dobře a já se opravdu dočkám
A to jsem ještě narazila na toto špatné hodnocení Mironia.cz: http://www.nejlepsiceny.cz/internetove-obchody/mir onia-cz.html
Tak doufám, že to tak není, když jinak jsou zde jen samé dobré ohlasy....člověk aby se pořád bál, že padělky jsou už všude...
Já jsem si zde objednala kabelku Gucci, byl to originál z outletu, platba i dodání zboží naprosto v pořádku. Po určité době jsem si chtěla objednat ješte jinou, na základě předchozí výborné zkušenosti jsem na konci července poslala část peněz předem, majitelka mi slíbila dodání zboží první týden v srpnu, potom mi volala, ze kabelku v outletu nemeli, at jeste tyden pockam, slibila mi, ze to posle do konce mesice, tak doufam, ze jsem neprisla o penize.
Cituji Jessinka1: tak doufam, ze jsem neprisla o penize.
myslím, že se nemusíš bát , já to takhle měla právě s peněženkou - chtěla jsem konkrétní typ a barvu a taky jsem na ni čekala - to bude v pohodě určitě
eileen11, diky za zpravu Majitelka obchodu mi poslala SMS, ze zboží pošle do konce srpna, tak snad bude všechno v pořádku
Tak já jsem si tam právě objednávala šátek Gucci - béžový, je to už třetí týden a bohužel ho v tom outletu neměli a vypadá to, že už ho mít ani nebudou, takže mám smůlu. Problém je právě v tom, že nikdo dopředu neví, kdy se konkrétní zboží v tom Parndorfu objeví a bude ho možné koupit, takže sama majiteka nemůže garantovat dodání zboží a myslím, že by v tom případě ani neměli brát zálohu na toto zboží. ...snad to dobře dopadne a kabelku budou mít do konce srpna, jestli ne, měla by Ti vrátit peníze Přece nebudeš na ni čekat donekonečna...
Cituji materidouska84: Přece nebudeš na ni čekat donekonečna...
Ahoj, díky moc za zprávu, naprosto souhlasím Objednala jsem si kabelku Prada ( částečně mi na ni přispěli rodiče, měl to být dárek); vybrala jsem si větší béžovou kabelku se zipem. Poslední týden v červenci (v pondělí) mi majitelka obchodu zavolala, že ji v outletu mají, a že můžu poslat platbu. Ve středu mi volala přímo z outletového obchodu a nabízela mi úplně jiný model (menší rozměr a zapínání na klip), když jsem trvala na vybrané kabelce, tak mi řekla, že ji budou mít určitě 05.08., pojede tam na nákup a odešle ji poštou. Žádná zásilka mi nepřišla ani tento týden, majitelka obchodu mi pouze odpověděla, že kabelku stále nemají, přestože tvrdila, že vybraný model bude k dispozici i v jiné barvě. Jedná se o celkem vysokou částku (16.900,- Kč), doplatek měl být kolem 1.000,- Kč. Majitelce jsem odepsala, že počkám maximálně do konce měsíce. Nakupuju přes internet celkem často, dosud jsem měla velmi dobré zkušenosti, tak jsem očekávala, že to bude v osvědčeném obchodě bez problémů. Zatím se mi nestalo, abych při platbě předem nebo kartou takhle dlouho čekala na zboží, pokud to dobře dopadne, tak už příště z tohoto obchodu raději na dobírku nebo nakoupit někde jinde Pokud nebudu mít potvrzení o odeslání zásilky do 30.08., požádám o vrácení peněz. Určitě Ti dám vědět, jak to dopadlo a doufám, že Tvoje objednávka bude taky pořádku
Tak to je přesně to, co mi na tomhle e-shopu vadí. Opravdu nechápu, proč majitelka vybírá předem peníze na něco, co zkrátka nemá. Je fakt hrozný čekat na něco strašně moc dlouho a ještě bez peněz, podle mě to jen natahuje a zadržuje Ti peníze. Má nabízet jen to zboží, které má na skladě se zárukou dodání. Ne vybrat peníze a čekat kdy to v tom Parndorfu budou mít a takhle třeba můžeš čekat 3 měsíce....Určitě chtěj vrátit peníze pokud Ti kabelku nedodá do 30.8. Stejně by mě zajímalo kolik je její provize, třeba ty šátky od Gucci co se mi líbí prodává za 4.500 Kč, v outletu to budou mít o takových 500-1000Kč levnější. Jo a jinak s tou mojí objednávkou jsem to nevydržela, a zrušila ji, já na to nemám nervy Nedokážu už čekat, je to tři týdny a pokaždé mi napsala, že to co chci bude další týden, pak další týden a tak dále. Naštěstí jsem zvolila dobírku, takže jsem o žádné peníze nepřišla, protože jsem ji nic neposlala předem. Musím říct, že nakupuji taky docela dost přes net, ale tohle mě teda zklamalo Nakonec jsem si šátek našla v jiném e-shopu a objednala jinde a bez čekání, sice o něco dražší, ale zato hned. Akorát jsem s tímhle obchodem ztratila 3 týdny čekáním. Určitě dej vědět, jestli ses kabelky dočkala a nebo ne, doufám že to klapne a budeš ji mít brzo
Reaguji na materidouska84:
Já si myslím, že paní třeba může mít kamarádku co bydlí blízko či tam dokonce pracuje, pak může dostupnost zboží ověřit a garantovat. Pokud by to dostupné nebylo, jistě co nejdříve vrátí peníze.
Já ji již nějakou dobu sleduji na MMB, vždy měla krásné originální věci, jde vidět, že je to dáma co má ráda luxus, může si jej dovolit a proto nemá zapotřebí někoho podvádět. Bohužel se asi může stát, že mnou požadovaná věc tam zrovna není skladem, pak jim ji ani nedodají včas a prodejce za to nemůže..Ano, zboží je podle mě z Pandorfu a mnohým z nás se stále vyplatí si jej koupit přes zprostředkovatele než tam pro něco jet stovky kilometrů s nejistým výsledkem.
Chce se to jasně domluvit na podmínkách předem, tedy pokud chci konkrétní model a on není, pak prostě do tří dnů vrátit peníze zpět..
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.