Máte někdo zkušenost s brigádou v Mediaservisu?
V pátek jdu na pohovor, skupinový. Zajímalo by mě, jak pohovor v této firmě probíhá a vůbec celkově jaké to tam je
Děkuji za příspěvky
V první půlce vám řeknou jak to tam chodí, co obnaśí práce atd... A v druhé budeš nanečisto telefonem něco nabízet někomu z těch, co tam pracují. Ale myslím, že tímhle prjde snad každý, kdo se umí aspoń trośku vyžbleptnout. Takže není třeba se toho bát. Pak půjdeś domů a oni ti dají ještě ten den vědět, jestli ano nebo ne. Jo a součástí toho pohovoru jsou i takové ty otázky jako proč si myslíš, že bys mohla dělat ruhle práci atd. Ale to je všude. Jdeš tam na brigádu? Jestli jo, tak bys měla odpracovat 3 směny týdně, z toho jednu od 17:00 do 21:00, smeny jsou čtyř, šesti a osmihodinové. Jinak to tam není zas tak hrozné, a nebo jsem otrlá. Nebo alespoň mně to nepřišlo tka hrozné, když to porovnám s tím co jsem na call centra slyšela. Jinak nejdřív budeš ve 'školce' a podle toho jak se osvědčíš si té bud nechají a nebo poślou domů. Jo a taky jestli tě vezmou nejdřiv podstoupíś školení a pak z něj budeš psát test. To školení je placené takovým zvláśtnim způsobem, ale to vám řeknou. Tak kdyžtak hodně štěstí. ona ta práce není ani tak hrozná jako spíš nudná...
Díky za info
Cituji Janya: Jestli jo, tak bys měla odpracovat 3 směny týdně, z toho jednu od 17:00 do 21:00
Tohle platí u práce na zkrácený úvazek. V případě brigády můžeš chodit kdy chceš - říkala mi to asistentka, se kterou jsem si domlouvala pohovor.
A nevíte holky jak je to tam na HPP? Hlavně by mě zajímalo pokud bych šla na HPP jestli bych mohla dělat pasivní linku? A jaké tam jsou prac. podmínky a platové ohodnocení. Moc děkuji za odpověď !!
Reaguji na HappyGirl:
Jak je to s HPP přesně nevím, ale je to klasicky 8 hodin denně - buď ranní nebo večerní směny. Ranní začíná od 8:30, večerní končí kolem 21. hodiny tuším. Jak je to s volbou směn nevím, nevím ani, jestli si můžeš nějak vybírat, ale určitě musíš mít za týden/měsíc určitý počet těch večerních.
Platový podmínky jsou zhruba stejný jak u brigády, tzn. nástupní (fixní?) plat plus docházkové prémie, bonusy za úspěšnost a tak, no a časem musíš myslím plnit nějaké normy, jinak ti plat sráží.
premyšlam ako ste písali o tom telefonáte, pri tom pohovore, možte dať niejake tipy, ako správne predať? alebo niejako v tom poradiť?
ahojky, v úterý 30.8. ve 14:00 jdu na pohovor do tohoto call centra, chtěla jsem se zeptat jestli někdo nejde taky
Bola som tam zamestana. nikdy by som tam uz nešla.
Neplatia tak ako slubuju, dostanete len minimum. robia na vas natlaky, kolko mate predat ked to nepredate, tak letite. predavate po telefone karty pozickove. pri pohovore vam povedia ze skolenie budete mat platene ze dostanete neviem presne kolko uz to nepametam, ale sa mi zda ze to bolo okolo 800 -900 kc. Ze to dostanete pri prvej vyplate. no to je omyl. ziadne peniaze nedostanete za skolenie.
ja som bola sprosta ze som nepocuvla rady kamaratok, ktore ma odhovarali od toho--
moja vyplata bola okolo 1700 kc a to som mala odrobne cca 16 dni
Byla jsem tam a stačilo. Tak psychicky vydeptaná, jak jsem byla tam, jsem nebyla nikdy. Jen si na to teď vzpomenu, tak mi už naskakuje husí kůže. Prostě velký stres - málo peněz (jestli se tomu dá tak říkat) ...Naslibují hory doly a není z toho nic...A ty jejich psychický nátlaky, no pryč od tam
Co jsem slyšela od kamarádky, tak se tam stále volají O2 CITI KARTY a takové podobné blbosti, se kterýma Tě každej pošle někam (ještě, když Ti dají databázi, kde je 90% lidí ve věku 80 a výš)
V call centru jsem zatím pracovala pouze v Home Creditu jako vymahač pohledávek. V takovém klasickém telemarketingu zatím ne. To až teď se na to chystám. Skutečně to v Mediaservisu probíhá skupinovou formou. V první hodině vám vysvětlí, čemu se jako firma věnují, jak vše probíhá, jak jsou založeny odměny a v kolik hod. a které dny se chodí do práce. Prostě takové obecné informace, co je třeba znát. Po této první části můžete odejít domů, pokud se vám z nějakého důvodu cokoliv nelíbilo. Hlásila jsem se na brigádu a je nutno občas vzít i večerní a víkendové směny. V druhé části už si vás jen "testují". 1) musíte se představit, říct něco o sobě- ať už ohledně prac. zkušeností, nebo koníčcích 2) dostanete otázku na nějaké téma a musíte na něj mluvit 1 min. a za 3) simulace hovoru po telefonu- vytáhnete si papírek se zadáním, máte 5-10min na přípravu a pak voláte a snažíte se produkt prodat. Druhé části se není třeba bát, jde jim jen o to, aby si poslechli váš hlas, zjistili vaši slovní zásobu, jestli nemáte vadu řeči apod. a to že při simulovaném hovoru neprodáte, tak se nic neděje. Je to jen zkouška, jak zníte v telefonu. I jim je jasné, že je člověk nervózní a navíc málokdo má šanci prodat produkt, který si někdo vycucal před pár minutami z prstu. 100% každý, kdo se normálně vyjadřuje a mluví, má šanci, že mu ještě ten den budou volat, že u pohovoru uspěl. Nezapomínejte na to, že každé call centrum si operátory školí, takže jediné důležité kritérium pro vstupní pohovor je váš hlas, to ostatní se člověk učí na školení. Jako začátečníci budeme nabízet bankovní služby. Příští měsíc sem napíšu, jak to probíhalo. Nezávisle z pohledu člověka, který zatím po telefonu nikomu nic nevnucoval.
No tak asi takhle ... Byl jsem na pohovoru v MS a jako masakr. Chování potencionálních nadřízených hovadsky. Abych to zkrátil. Dezinformace v inzerátě, kde psali, že se jedná o volání stávajícím zákazníkům, ohledně rozšíření služeb. Nakonec to bylo volání na nějaká čísla, která má prý firma přímo od O2 a nabízení CITI bank karet. Peníze o ničem, přístup stylem " kdyz tu práci nevezmeš ty, vezme ji někdo jinej ". No když mi volali, že jestli chci nastoupit, dal jsem jim pa pá. Kromě pěkné personalistky a docela ucházejícího call centra, žádná další pozitiva. Ale .... De gustibus non est disputandum ....
Trochu jsem se odmlčela, ale jak jsem slíbila, popíšu, jak to probíhalo Ale ještě předem bych reagovala na Babika- ke mně se všichni chovali naprosto slušně, velmi přátelsky, všichni byli přirozeně usměvaví. Možná jsem měla štěstí. MS mají ve smlouvě závazek o mlčenlivosti, tak nevím, jak moc si můžu pustit prsty na špacír, ale když už to psal Babik, proč na to nenavázat- jde opravdu o nabízení O2 Citi kreditní karty. Vyloženě jako dezinformaci bych to nebrala. Stávající klienti= opravdu se volá POUZE zákazníkům O2, kontakty si z prstů nevycucávají, ani je neshánějí na základě sms soutěží nebo náhodnou generací čísel. Rozšíření služeb= pouze těmto paušálním zákazníkům se Citi karta nabízí, která jim dokáže slevnit paušály= váže se na účet u O2, což určitě může být považováno jako rozšiřování služeb. Naopak Mediaservis nic netají, do inzerátů napíší, že se jedná o nabízení bankovních produktů, takže nevím, o jaké desinformaci se mluví. To už potom můžeme napadat označení "asistentka prodeje", ze které se rázem vyklube obyčejná pokladní apod. MS informuje předem, za kolik budete dělat a co budete dělat. nevím, kde je problém. Myslím, že je to velice seriózní a slušné call centrum. Byla jsem asi týden a půl ve výcviku, kde jsme volali a "učili se". Prostě jak co říkat, jak se nenechat odradit, umět argumentovat atd. Po výcviku šel člověk normálně do provozu. Je to totéž, akorát jako brigádníkům se nám počítaly úspěchy, tj. lidé, kteří mají o kartu zájem. Každopádně smlouvu jsem se nakonec rozhodla neprodloužit (je vždy na měsíc). Každý je jiný, někomu nedělá problémy někomu něco vnucovat, někomu ano. Já jsem člověk, který sám nemá rád, když mu někdo něco po tel narychlo nabízí a opravdu jsem zjistila, že není lehké kartu po tel "prodat". Někdy mě to nakoplo, jindy trochu zkazilo náladu. Měla jsem docela normální úspěšnost, nebylo to ani špatné, ani nic extra. Vadil mi spíš nabízený produkt a neustálé omílání skriptu dokola- pouze čtení jednoho papíru stále dokola. Opravdu zvládne každý, kdo umí číst a občas vhodně zareagovat. Musím říct, že by mi to vyhovovalo spíše na infolince, někomu pomoct, vysvětlit, zařídit... Při odchodu byli na mě také milí, popřáli mi štěstí... prostě mám z MS velmi dobrý pocit. Takže jako příležitostnou a nenáročnou brigádu můžu Mediaservis doporučit. Docela dlouho to i někdy trvá, než to někdo zvedne, takže to určitě není tak, že nestíháte. Vůbec, bez časopisů bych se tam asi zbláznila. Ale neumím si představit, že tohle někdo může mít jako HPP, 8 hod denně, 5 dní v týdnu a třeba i několik let. Právě proto se tam točí spousta mladých lidí pouze na pár měsíců.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.