Dobrý den, ráda bych se zeptala na vaše zkušenosti s prací v tomto call centru. Chystám se na pohovor a chtěla bych vědět do čeho (ne)jdu. Děkuji!
cca 5 let zpět jsem tam brigádničila...a už nikdy víc nic podobného. Ale myslím, že to není zaměstnavatelem, je to o nátuře. Budeš muset nutit, přesvědčovat, být dotěrná a odolná vůči častým nepříjemným reakcím lidí, kterým budeš volat, posléze poslouchat sebe samu za doprovodu nějakého "supervizora" jak si při hovoru vedeš z nahraného záznamu a pracovat na svých přesvědčovacích slovních obratech....sama nesnáším,vnucování, falešnost a hranou zpívanou intonaci,proto mi pět měsíců, kdy jsem opravdu jinou brigádu nenašla, bohatě stačilo...
Nicméně každý je jiný,znám lidi, co tam pracovali 3 léta,možná i dýl. Už jsi byla na pohovoru?Jestli se chceš zeptat na něco konkrétního,můžeš - nicméně pět let je pět let.
Já nemám zkušenost s žádným call centrem, nicméně zrovna v Brně moc míst na brigádu není.. Slyšim na to hlavně negativní názory, ale pár pozitivních jich také bylo, záleží jaký jsi typ.. Já jsem na to srab, nejsem moc komunikativní ani normálně, natož ještě po telefonu.. Nesnašim volání s někým cizím.. Jinak bych to určitě zkusila..
Já tam vydržela před 2 lety asi 2 měsíce a musela jsem pryč... Přesně jak psala Karkulinka, vnucování, falešnost, úmyslné neříkání některých informací... někdy mi bylo i líto těch lidí, kteří na nabídku kývli... sama to také nesnáším, což se časem začalo projevovat - prý jsem málo přesvědčovala, neměla dostatek vytrvalosti s klientem... mno ještě aby jo! ...
Takže toť má zkušenost. Je to ale hlavně o povaze toho daného člověka, ne o samotné práci. Pokud jsi komunikativní, nenecháš se odradit častým neúspěchem v hovorech, nepříjemnými lidmi atd. tak za zkoušku nic nedáš
Děkuji, děkuji! Já se do toho sama moc neřítím, ale máme ted doma horší finanční situaci a pokud chci dodělat školu, musím si na ni začít vydělávát. A jak napsala Anietish, v Brně se těžko něco shání...nebo to možná nemumím.
Jen by mě ještě zajímalo, kolik jste si tak vydělaly? (pokud se na to můžu zeptat)
Díky!
Také jsem byla. Úplně si pamatuji, jak jsem úspěšně prošla konkurzem a pohovorem a byla štěstím bez sebe. Prošla jsem celodenním výcvikem, jak být "super pracovníkem firmy O2". Chápete to? Věděla jsem o tarifech a celkově o Telefonice O2 kulový, ale nabízela jsem to chudákům lidem a musela dělat, jak je to všechno výhodné, úžasné. Mně jich bylo tak líto. Lžete čistě do telefonu, ptže vm jde jen o to, aby kývli na vaši nabídku prodloužit smlouvu, jelikož denně musíte ukecat cca 30 lidí. Jelikož mně se to nepovedlo, akorát blbec může prodlužovat smlouvu telefonicky, tak mě vyrazili. To je prostě podmínka, pokud neukecáte tolik lidí, kolik vám řeknou, tak končíte. Nejhorší bylo lhát těm důchodcům, jim by stačilo říct, že je to pro ně VÝHODNÉ a bylo by hotovo, jenže nemám na to srdce, bílit jim peněženky. Hovory jsou odposlouchávány a když s někým voláte déle jak minutu a smlouvu se vám nepodaří uzavřít, tak už jdou peníze z výplaty dolů. Za mě NE !
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.