já jsem sice z gymplu, ale každý měl možnost volby, takže asi jste se cítili na matiku víc než cizí jazyk....z toho nemůžete obviňovat někoho jiného....já s časem problém neměla, úlohy, co jsem nevěděla, tak s nima bych nehla ani za hodinu si myslím....je to o tom, najít příkaldy, které vám sednou a nezabývat se nečím složitým....ovšem jestli to někde byla kolektivní práce, tak to je fakt šaškárna....u nás se člověk nemohl ani podívat jiným směrem, než do svého zadání...
Reaguji na honeyMichell: jj půlkružnici mám stejně, b) si taktéž nepamatuju, u nás ve třídě mluvili ale kolem 200 a něco k tomu.....a c) bylo něco s "2.r" aby to dalo to "d" co chtěli
Reaguji na carabella: já si ten obvod dělala pomalu- 22+44+66 atd..tak snad... joo tak to jsem vynásobila..tak fajn..aspon něco
Reaguji na mishenka: -dvě křižovatky nebo něco takového a mohla si jet doleva, doprava...bla bla..
Reaguji na honeyMichell: a nevíš kolikátý půlkruh se měl v tom b) vypočítat? byl to 15. nebo tak nějak? a to c) bylo jaký je průměr té 15. ?...jako bych to ani nepsala, vůbec si to nepamatuju...křižovatku mám myslím 9, jestli to je ono....a ty?
Reaguji na carabella:
Možnost volby, nad kterou jsem se mohla reálně zamyslet až ve třetím ročníku,jelikož dřív byly jen dohady, zda bude Mně to holt nepřijde jako moc inteligentní pohnutka od těch, co si umanuli tuto maturitu. Mají se postarat o kvalitu výuky a učitelů na školách, a až poté zadávat rádoby srovnávací maturitu. Bohužel jako by jsme si celá třída mohli stěžovat na profesorku matematiky, já jako druhá skupina jsem vyfasovala i "výbornou" profesorku angličtiny. A jelikož jsem absolvovala základní školu na vesnici, tam to s ájinou bylo také na štíru. Prostě jsem na té straně, co státní maturitu takto nepřipravenou neakceptují, toť vše.
Reaguji na Nicolllina: jo jasně, já to chápu...musím říct, že u nás ta kvalita výuky v některých předmětech je opravdu k pláči...zrovna na M a cizí jazyky si ale stěžovat nemůžu....pro mě státní maturita byla jednodušší, třeba co se týče ČJ...odpadla nám spousta "okecávaček" ohledně autorů a doby kolem nich...i M třeba..u nás na škole bych si ji nikdy nedala, protože naše matikářka je fakt snad stroj. Je to strašně individuální a takovéto srovnání všech dohromady taky moc nechápu. Pěkně jsme to slízli, přesto se "ti nahoře" pořád usmívají, jak to mají promáklé...
Reaguji na carabella: průměr té poslední 15 kružnice..a to bečko myslím se mělo počítat jak je to celé dlouhé..
ale já už to neřeším..příjde mi, že mám blbě všechno..
to bude for..z ostatních předmětu jedničky, didaktickej test mám asi 95 bodů a matiku budu opakovat :/
A nevíte kolik vyšlo u tý křižovatky ? a ještě u toho jak tam byli napsaný ty číslice zda je to myslim geometrická posloupnost to bylo na ano nebo ne jestli si to nepamatujete
Reaguji na cooll: křižovatka nejspíš těch 9-LP, PL, LL, PP, SS, LS, PS. SL, SP
a u té posloupnosti jsem já dala jen b) , a kamarádka má myslím i C-jakože ano
Reaguji na cooll: tu křižovatku mám 9, ale nejsem si jistá....tu geom. posloupnost mám tuším 2x ANO, 2x NE....možná v pořádí ANNA, ale to fakt nevím jistě
ahoj,opravdu myslite ze u těch křižovatek je 9?ja to dala taky, ale pak mi došlo že když zahnu na první do prava, tak už na ty druhy nemůžu nikam zahnout...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.