Milé uživatelky,
z Mango Outlet jsem si objednala šaty, dnes mi přišly a jsem velmi zklamaná, spíše než šaty to je hadra, navíc mají na jednom boku rozpáraný šev.
Proto jsem se rozhodla zaslat je zpět, do Španělska - je to jediná možnost, jak je vrátit. Poštovné oželím, lepší než ztratit celou částku (a vzhledem k tomu, jak vypadají, je na internetu prodávat nechci).
Ale mám takový problém, objednávku jsem vyplnila bez registrace a teď na jejich webu čtu, že pokud chci něco zaslat zpět, musím si k tomu vytisknout formulář ze svého účtu, který však nemám.
Byl prosím někdo v podobné situaci a ví, jak postupovat?
(Mail s dotazem jsem jim samozřejmě zaslala, ale je víkend a Španělé se nepřetrhnou, takže kdo ví kdy mi odpoví. Šaty jim chci vrátit co nejdřív)
Cituji pavlab: Kamarádky vždycky reklamovaly na nejbližší prodejně MANGO. Ale nevím zda to kupovaly v Outletu.
To jde pouze u zboží, které není z Outletu.
Cituji Efca: Cituji pavlab: Kamarádky vždycky reklamovaly na nejbližší prodejně MANGO. Ale nevím zda to kupovaly v Outletu.To jde pouze u zboží, které není z Outletu.
přesně tak.
Navíc mně by cesta do nejbližšího Manga stála více než poštovné do Španělska
a nestačilo by vyplnit Return form, který je určitě přiložený k balíčku...a poslat zpět?
btw o jaké šaty se jedná? taky jich tam mám pár vyhlídnutých, tak ať se nespálím
Reaguji na riko: to jsem si také myslela, ale na webu to mají popsané trochu jinak. no ale stejně to nejspíš pošlu jenom s tím jedním formulářem
kdyžtak jsou to tyto šaty: http://www.mangooutlet.com/CZ/p0/outlet/women/drap ped-detailing-dress/?id=63440353_58&n=1&s=mujer&ie =1&m=&ts=1369588439065
zázrak jsem sice nečekala, ale takový kus hadru také ne
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.