Zajímá mě, jestli se někomu z Vás taky stalo tohle: Mall.cz garantuje 500,- Kč
"Zboží bude odesláno nejpozději následující pracovní den, jinak u nás máte poukaz na slevu v hodnotě 500 Kč na další nákup." Zboží jsem objednala ve čtvrtek a na prodejnu dorazilo až v úterý, poukaz mi nepřišel tak jsem psala mail a sdělili mi, že nesplňuji podmínky, protože vše dle nich proběhlo včas. Zajímá mě jestli jsem jediná komu se to stalo, nebo je to jen z jejich strany jen marketingový tah a když má přijít na věc tak je problém...
A kdy ti přišel mail, že to mají na skladu a odesílají?? tam jde totiž o to, že to do druhého dne pošlou, ne že ti to do druhého dne přijde ...
Objednala jsi nejspíš ve čtvrtek odpoledne a objednávku dostali k vyřízení v pátek a tudíž následující pracovní den odeslali- to bylo pondělí a v úterý dorazilo na prodejnu. Nevidím v tom žádný podfuk.
Reaguji na anýzka: Taky bych to tak viděla.
Já tedy s nákupy na Mall.cz vůbec potíže nemám. Vždy přijde, jak bylo dle objednávky stanoveno. Jejich datum dodávky mi vždy naprosto sedí.
Cituji anýzka: Objednala jsi nejspíš ve čtvrtek odpoledne a objednávku dostali k vyřízení v pátek a tudíž následující pracovní den odeslali- to bylo pondělí a v úterý dorazilo na prodejnu. Nevidím v tom žádný podfuk.
Souhlasím. Mall je v tomto férový, takže slečna objednala skutečně až po lhůtě, takže zboží nemohlo být tak rychle odbaveno. Pro příště doporučuji objednávat zboží v hodinách, které oni doporučují.Ty časy určitě měli na webu, takže se příště mrkni a bude to v pořádku.
Mě jednou poslaly objednávku později a částku 500 korun na další nákup jsem od nich opravdu obdržela
Reaguji na anýzka: Před objednáním tam na mě svítilo, že zboží bude k vyzvednutí v pondělí 29.10., stejná informace přišla emailem, ale přišlo až o den později, proto myslím, že podmínky pro "odškodnění" poukazem splňuji
tam se opravdu jedná o to datum odeslání, takže jestli jsi to ve čtvrtek večer objednala, v pátek oni přijali a klidně i odeslali, ale např až odpoledne (tak to opravdu odeslali hned druhý den), to že se to díky ppl nebo poště( když to poslalu až v pátek večer, pošta to začala doručovat až do pondělí, tím pádem v úterý si to měla doma) pozdrželo už u nich nemá vliv ...
Dobrý den,
je to skutečně tak, jak většina píše, na našich stránkách uvádíme: "Objednáte-li si zboží Skladem MALL, odešleme vám ho (nebo na prodejnu) nejpozději následující pracovní den. Pokud by se tak nestalo, dostanete od nás jako omluvu slevu 500 Kč na další nákup."
Chápu, že si to lidé občas pletou a myslí si, že se jedná přímo o doručení zákazníkovi.
Pokud ale chcete, ověřím to, je možné, že jsme se skutečně zpozdili. Stačí,když mi pošlete na overeno@mall.cz číslo objednávky, které se to týkalo a já Vám dám vědět.
Ostatním moc děkuji za milé příspěvky.
Andrea Ulagová
velvyslanec zákazníků MALL.CZ
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.