Reaguji na verunkaf:
Já objednávala před pár minutama a bez problémů.
Ahoj holky, poslušně hlásím, že jsem zase tady a objednáváme příští pátek 17.9. Tak můžete posílat objednávky, budu se těšit.
Ahoj holky, mám dotaz ohledně objednávání - objednávala jsem ve čtvrtek večer, přišel mi mail s potvrzením objednávky, ale od tý doby už žádné info o odeslání. Je normální, že to tak trvá? Při minulé objednávce mi balíček poslali hned druhý den... A ještě jedna věc - je potřeba mít uvedený telefon u objednávky (jestli volají, když to DHL veze - poštovné za 18,95)? Díky za rady!
Reaguji na shagushka:
Ahoj, odeslání může trvat i týden, mně nedávno přišel balíček také rychle, ale předminulá objednávka došla až po týdnu a něco.
Telefon by sis měla doplnit na jejich stránkách, je pak dost těžké Tě sehnat. Buď si napiš na Lush o číslo balíčku, jestli už Ti ho poslali a zavolej si pak na DHL. Pokud se Ti nechce nikam volat a nezastihnou Tě v den dodání tak se Tě budou snažit zastihnout v jiné dny. Nejlépší bude, když napíšeš email na Lush a oni Ti napíšou víc Tak ať máš balík brzy u Tebe
Reaguji na shagushka:
Počítej, že Ti balíček dorazí v úterý nebo ve středu. Přes víkend neposílají a v pátek Ti ho už nemuseli vyřizovat. Dnes ho tedy odešlou nejspíš.
Já jsem to tak udělala také, že jsem si ho doplnila později a po objednávce a myslím, že ho tam automaticky vytvořili i na faktuře a pro DHL
Reaguji na shagushka:
Ano, já taky hned po objednání píšu mail do Lush UK, ať mi po odeslání balíku napíšou číslo zásilky, pak volám na DHL(taková ta linka zdarma) a doplňuju své telefonní číslo a kontroluju adresu. A pak putování balíku sleduju na stránkách DHLka.
Balík bych čekala že ti bude doručený ve středu, nebo ve čtvrtek.
Díky moc za rady, holky! Telefon jsem si doplnila, napsala jsem tam email a snad to teda dopadne dobře Počítám, že když mi nepřišlo nic na mail, tak jsem to ještě stihla před odesláním a případně by na faktuře mohl být už ten doplněnej telefon, ne? Bez toho čísla by to byl problém, protože doma mě určitě jen tak bez domluvy nezastihnou No snad odpověděj na mail...
Reaguji na tinecka77: Prosím tě, nevíš, jestli se dá telefon nějak doplnit, i když nemám tracking number? Prostě zkontaktovat DHL (jaká je, prosím, případně ta jejich linka?) Napsali mi z LUSHe, že balíček už byl v pátek expedován (nenapsali mi to mailem) a že pro mě nemůžou nic udělat co se týče doplnění telefonu
Reaguji na tinecka77: Tak už je to konečně vyřízeno... Informaci o odeslání mi právě při minulé objednávce poslali automaticky. Tak pro všechny, co by se ocitli v podobný situaci a jako já blbka zapomněli dodat telefonní číslo, tak napsat do LUSH pro již zmiňované tracking number (případně se dá prý zásilka bez něj vyhledat podle směrovacího čísla z místa odeslání a místa přijetí) a zavolat do DHL, kde telefon doplněj, jak už tady holky radily. A prý i kdyby tam telefonní číslo nebylo, tak kurýr zanechá oznámení, kam se má zavolat a domluvit se ohledně vyzvednutí. Tímto mám snad tohle moje plašení z krku, tak ještě jednou moc děkuju za pomoc, holky!
Reaguji na shagushka:
Nic si z toho nedělej že jsi byla vyplašená, já jsem pokaždé strašně nervózní jestli to dorazí v pořádku.
No a s tím dohledáním podle psč, to jsem netušila, ono záleží na koho na lince DHL netrefíš, někteří tam jsou ochotní víc, jiní méně a já jednou natrefila na nějakou slečnu, která byla velice nepříjemná co po ní jako bez čísla zásilky chci, tak už jsem to příště bez čísla raději nezkoušela.
Ale tak hlavně že to dobře dopadlo.
Tak už mám balíček (no spíš balík) doma, áááách Super vyřízení, rychlost, ochota!Jediný, co mě trošku zamrzelo, bylo, že neposlali žádnej vzoreček (a to jsem měla nákup za 4 tisíce). Jen tak pro zajímavost - dostaly jste od nich někdy něco? Ale nechci bejt zmlsaná, to už bych chtěla fakt hodně no
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.