arrow
profile_image
kofii
od 4. 1. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, chtěla bych se zeptat na Vaše zkušenosti s touto leteckou společností. Měla bych s ní letět 31.7. do Tuniska a po přečtení recenzí mám trošku obavy - lidé zmiňují pravidelná x hodinová zpoždění , neochotný personál atd. Nemám téměř žádnou možnost srovnání (minulý rok jsem letěla poprvé v životě s TunisAir do Monastiru )Děkuji za Vaše recenze a postřehy....

kofii
Na Travel servis si rozhodně stěžovat nemůžu, zpoždění jsme sice měl, ale asi půl hodiny a bylo to kvůli průtrži mračen. Jinak palubní personál je opravdu připravený na charterové lety a tak nějak mi byli příjemnější než průvodčí ČSA, pro které byl zrovna asi náš let tak trochu nutným zlem. Ono celkově záleží, jakou posádku dostanete, létám často a pokud se objeví posádka tvořená ze samých nafrněných tupců, tak nic nezmůžeš. A naopak, když se sejdou milí lidé, je let jedno velké potěšení

arrow
profile_image
kofii
od 4. 1. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Děkuju to se dobře čte . Ono na tom něco pravdy bude, že spokojený zákazník řekne o své spokojenosti dalším 3 lidem, zatímco nespokojený to řekne hned dalším 12ti

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Tak já s nimi letěla už asi 3krát.Byla jsem celkem spokojená,akorát letos,když jsme letěli ze Zakynthosu,jsme chytli trošku protivnou letušku.Celou cestu byly turbulence(ale ne zas nějak šílené),letušky byly silně nervózní,né v nejlepší náladě-teda hlavně ta jedna.Když si chtěl někdo dojít třeba jen na záchod,skoro mu vynadala.Chápu,že by lidi měli sedět,když jsou turbulence,ale holt potřeba je potřeba.Slyšela jsem ji pak,jak tam vyloženě nadává,vylívá si srdce jiné letušce.Jasně jsou to jen lidi,ale ony by měly být na takové situace připravené a před pasažéry se ovládat.

arrow
profile_image
elle1
od 30. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

my sme s nimi leteli pred dvoma týždňami na kanárske.nemám síce s čím porovnávať, kedže som letela prvý raz, ale personál bol veľmi milý, žiadny problém nebol so službami.lietadlo síce meškalo cestou tam aj späť, ale bola to cca hodinka tak sa to dalo.

Cituji Luciene1: Když si chtěl někdo dojít třeba jen na záchod,skoro mu vynadala.Chápu,že by lidi měli sedět,když jsou turbulence,ale

to chápem u malých detí, nevedia vydržať, ale ja som bola prekvapená správaním dospelých.tak chvíľu vydržím, ked sú turbulencie a treba vydržať sedieť.a nie, letuška vravela, že majú sedieť pripútaní kým nepovedia, že je to ok, ale oni sa furt hrnuli k záchodom......a ked bolo ok, tak to bolo nenormálne, nie že by chodili na záchod priebežne, ale rad bol až do pol lietadla! otras! letušky s vozíkmi nemohli prechádzať, tak ludia ked chceli uhnúť, tak sa pchali k sedačkám, čím obťažovali tých, čo tam sedeli, búchali do nich(aj ked nechtiac)......ľudia sa proste nevedia správať!

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

elle1
Jenže my museli sedět celou dobu.Takže skoro 3h,to nebylo chvíli.Jasně,některý lidi se neumějí chovat,ale tady to bylo v klidu,vždycky 2-3lidi.A letuška tam nadávala jak špaček a mlátila věcma.Hrozný.

S Travelem jsem letěla jednou a letěli načas, letadlo lépe vybavené než u ČSA a taky personál příjemný, letos s ČSA otřesná zkušenost, kdy jsme v Hurghadě dostali místa každý na jiné místě - já asi v páté řadě, manžel 28 řada a děti seděly 22 řady a 26 řady, no katastrofa, personál to nijak nemínil řešit, na stížnost na ČSA mi napsali, že vlastně když má dítě svoji letenku, to je tuším od 2 let, tak jej můžou posadit kdekoliv vyjma nouzových východů, dobré že? V případě nasazovvání kyslíkových masek nevím kdo by jím je nasazoval o dalších věcech nemluvě. Moje děti jsou naštěstí zvyklé létat od malička ale věřím, že pro úzkostlivé dítě by to byl zážitek k nezaplacení....

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Sára2
To se nám taky dvakrát stalo,ale naštěstí jen s kamarádkou a s přítelem.Řekli nám,že už jdeme pozdě,že už mají skoro celé letadlo obsazené a musí nás posadit,kde mají díru.

Cituji Sára2: na stížnost na ČSA

Ale za to bohužel nemůže ČSA,ale ten kdo v egyptě seděl u přepážky.Bylo nám to taky řečeno.

arrow
profile_image
elle1
od 30. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Luciene1
aha, tak tri hod. je rozdiel...u nás to bola max trištvrte hodina.

Sára2
tak toho som sa tiež bála, že nás posadia každého inde.pri odbavovaní(tam čo sa dávajú kufre a dostali sme letenky) sme povedali, nech nás dajú spolu aj ked sme išli späť sme to vraveli.a v pohode.snažili sa rodiny dávať spolu.....

Sára2
to je přesně to, že TS se specializuje na chartery, zatímco pro ČSA je to jen taková nutnost, jak zaplácnout díru místo poklesu zájmu o běžné linky...

arrow
profile_image
pehot
od 27. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj,tak s Travel Service jsme letěli několikrát (asi 20x) a je to opravdu o lidech. Zpoždění jsme měli skoro pokaždý,párkrát i několik hodin - max. 6 (ale myslím, že s tím se musí u charteru počítat). Letušky /stevardi vesměs příjemní,ale my po nich nikdy nic nechtěli

Cituji Luciene1: mají skoro celé letadlo obsazené a musí nás posadit,kde mají díru.

jo,jo,tak to prostě chodí. Proto vždycky přítele honim,ať jsme na letišti včas,abychom si mohli vybrat sedadla (já nejraději sedím u nouzovýho východu - kvůli místu na nohy) a vždycky nám vyšli vstříc.

Cituji pehot: Proto vždycky přítele honim,ať jsme na letišti včas,abychom si mohli vybrat sedadla (já nejraději sedím u nouzovýho východu - kvůli místu na nohy) a vždycky nám vyšli vstříc.

my to máme taky tak, stepujeme na letišti hodiny před odletem a jakmile se otevře odbavovací přepážka, snažíme se být co nejblíž A pak si samozřejmě vybíráme

Cituji Luciene1: Sára2
To se nám taky dvakrát stalo,ale naštěstí jen s kamarádkou a s přítelem.Řekli nám,že už jdeme pozdě,že už mají skoro celé letadlo obsazené a musí nás posadit,kde mají díru.
Sára2
na stížnost na ČSA

ano, jenže v Hurghadě jaksi neovlivním, že mě autobus doveze na letiště mezi posledníma. Mohli by tedy vysvětlit, co se stane, když během turbulencí, kdy sedí i letušky se dítě probudí, zvedne a půjde na záchod - neboť já jako rodič ho nemám v dosahu - nebo když začne zvracet nebude to příjemné ani pro ty co sedí vedle něj ani pro ně. Prostě dítě není dospělý a proto je na letence napsáno Child a mělo by se na to brát ohled, pokud ne, jsou předpisy leteckých společností špatné a je otázky doby kdy je někdo zažaluje, např. když se mé dítě opaří jídlem nebo upadne po cestě na záchod.

Sára2
v tomhle máš pravdu a věřím, že u travel servisu by se to nestalo, tam nám zajistili místa i pro osm lidí tak, abysme byli pohromadě

arrow
profile_image
cucumber
od 16. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

S Travel Servisem jsme leteli na začátku měsíce, měl zpoždění při cestě tam i zpět, ale personál byl milý a jídlo dobré

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené