Cituji Sára2: že jsou povinní ti rtěnku vyměnit
samodřejmě že POVINNI rozhodně nejsou!!
Jestli to vymění, tak to bude jejich dobrá vůle. Ale určitě bych to při nejbližší cestě tam zkusila
Cituji farahh: Cituji Sára2: že jsou povinní ti rtěnku vyměnit
samodřejmě že POVINNI rozhodně nejsou!
Jestli to vymění, tak to bude jejich dobrá vůle. Ale určitě bych to při nejbližší cestě tam zkusila
pracovala jsem v řetězci, který spadá pod stejnou firmu jako např. Rossman a vím, že prodavačky v takovém případě měly povinnost výrobek vyměnit, možná to má Dm jinak ale spíše bych řekla, že v případě neochoty je problém na straně prodavačky, není nic jednoduššího, než rtěnku vyměnit a tu poškozenou dát k odpisu (je jedno jestli poškození zjistil zákazník hned u pokladny nebo doma, žádné zboží by se nemělo v prodejně otevírat a kontrolovat ale zákaznící to tak dělají a pak není divu, že jsou řasenky vyschlé a rtěnky poničené), mě to např. taky nikdy nenapadlo zboží nějak otvírat a koukat se jeslti je v pořádku, takže by se mi mohlo stát totéž ale určitě bych trvala na výměně nebo vrácení zboží.
Mě se tak ale jednou stalo, že jsem v Tescu koupila dva Cottage v kelímku a až když jsem je doma chtěla otevřít tak jsem zjistila, že jsou otevřené - oba, donesla jsem je v Tescu na recepci a oba jsem vrátila a neřekli ani popel...mě to přijde, že existují i lidé, kteří záměrně poškozují zboží...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.