arrow
profile_image
woman
od 1. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Saryk: Ale zvuk nízkoobjemových benzinových motorů je prostě strašlivý.

To máš pravdu, jako rozdrážděnej vysavač. To je také důvod, proč v dnešních autech nejsou dvoutaktní motory. Chápu, že jedna věc jsou emise, se kterýma dvoutakty mají problém, ale kdyby se tomu ve vývoji věnovali, určitě by se dostali na potřebné hodnoty. Ale kdo by chtěl jezdit v autě, které má zvuk jako Trabant... přitom dvoudobý motor je tak geniální!

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na beliveme: Tak si přečti ještě jednou jak to bylo psáno = záleží na obsahu a za další šlo o to, jak to přesnějí vysvětlovala Saryk.

Když srovnáváš 1,4 benzin Fabii a vy třeba máte toho Peugeot silnějšího v naftě, tak je jasný, že je to jiný, proto tam bylo psáno, že záleží na obsahu.

Máme doma 4 auta různého obsahu, jeden je dokonce TDi a fakt je to rozdíl.

Tak jen pro příště - chce to číst všechno a do podrobna, proto je tam psano do kopce, kdy se auto víc namáhá a taky o obsahu.

arrow
profile_image
Saryk
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Myslím, že chlapci z různých tunning fór by se tu z nás počůrali smíchy

Nebudeme se tu přetahovat, komu to jede lépe, každé auto, i dvě se stejným motorem, jedou jinak.

Jen bych to za sebe uzavřela - i když tedy taková Octavia RS v benzínu jede jak ďábel, nechtěla bych to, protože spotřeba při VELMI KLIDNÉ jízdě dělá tak 13l/100km. To si se svým 96kW TDi zablbnu taky, možná že mě to nebude tlačit do sedačky, ale spotřebu to bude mít tak o 5-6l/100km nižší

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na Saryk: No to by se pobavili, to máš pravdu

Taky nechápu, co mají většinou chlapi na tom obsahu - stejně, když s tím jezdíš třeba po Praze, tak se moc neprojedeš.Jedině tak v noci po spojce

arrow
profile_image
woman
od 1. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Samozřejmě, že je blbost hádat se o tom, které auto jede lépe. Záleží na prioritách. Někdo prostě chce, aby to jelo, aby to mělo super zvuk a na zadku to mělo cedulku minimálně TDI ale nejlíp RSI. Červenou. To je asi tak všechno. Já tuhle honbu za egem nepochopím. Ale já nejsem na autíčka, ale na motorky. Ale i o těch motorkách jsou ty debaty vždy stejné.

arrow
profile_image
beliveme
od 17. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

tywee
..neboj já to beru ze srandyvůbec né vážně...jasný,že záleží na obsahu atd...pamatuju si,jak sme měli služební auto Octavii-diesel,pohon na všechny 4 a měla 6 rychlostí,to sem v životě neviděla...místo zpátečky šestá rychlost...my máme s přítelem Felicii a vůbec si nestěžujeme-náhradní díly jsou levnýsi pamatuju,jak našim v Peugeotu odešla klimatizace a oprava stála 12 tis

arrow
profile_image
Filip_80
od 13. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na tyweee: Se musím smát. V noci po spojce se projedete, to jo, ale poprvé a naposledy mě to stálo 2500 korun a 3 body. A to jsem měl ještě kliku, že mě změřili ve chvíli, kdy jsem už pomalu sjížděl. Takže nedoporučuju.

arrow
profile_image
Filip_80
od 13. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na kačulík: To bylo dost i na tu dobu, ze které pochází tento příspěvek. Za ještě nižší cenu jsem si v té době koupil Octavii Kombi 2.generace rok 2006, výbava Elegance, najeto 90000km.A myslím, že je někde jinde než udávaná I.generace. Kdy aspoň byla úplná nová tak OK.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené