arrow
profile_image
nymph_maple
od 19. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

ahoj, nevypozorovaly jste některá, kdy doplňují zboží - např. koncem kalendářního měsíce či co dva měsíce nebo nepravidelně? Na zákaznickém servisu uvádí, že prý každý týden a dokonce, že je možno se dotázat i na objednání zboží, které na stránkách aktuálně nenabízí (včera a dnes jsem zasílala dotaz na jejich uvedený kontakt a vždy mi to vrátilo mail s tím, ze zpráva nedoručitelná..). Já si hlídám dva produkty, jeden z nich už 2 měsíce (juknu každý den) nedoplněn. Druhý produkt jsem zahlídla těsně po Vánocích v neděli večer a chtěla jsem objednat den na to více věcí se segrou a bum už tam nebyl, od té doby též nic. Moc díky za jakýkoli Váš postřeh.

arrow
profile_image
DAGI1
od 26. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj,
na Jahodě nakupuji asi 3 roky, rozhodně nemůžu říct, že bych vypozorovala nějaké termíny naskladňování zboží, už jsem tam objednávala víc jak stokrát, takže mi můžeš věřit, prostě
musíš mít trpělivost a zkoušet nejlépe každý den. Zkus mi napsat co sháníš, jsem blázen do kosmetiky a dost věcí kupuji i přes e-bay, třeba ve Státech, zkusila bych ti pomoct.

musím souhlasit, že je dost o náhodě a asi nějaká logika v tom asi není... Ale zkus ten ebay, tam je skoro všechno

arrow
profile_image
nymph_maple
od 19. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

ještě jednou dík za podnětné rady. P.s. právě jsem si to Acti Kiwi objednala na jahodě, teď jej doplnili (mimochodem dnes jsem tam jukla 3x - mám chřipku a tak jsem dom - a právě teď doplňují spoustu zboží)

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené