Ahoj holky,
koupila jsem si 12. 11. 2011 v Mixeru kozačky, stály 1290 Kč a začala sem je nosit až tak ke konci listopadu, takže je nosím cca měsíc a něco. Asi tak před týdnem jsem si všimla, že se začínají loupat, tak by mě zajímalo jestli jste takhle někdo reklamovali kozačky a jestli Vám to uznali? Samozřejmě jsem o ně pečovala, neříkám, že jsem je každý den piplala krémem na boty, ale tak jednou až dvakrát za 14 dní určitě ano Pro mě jako studentku to není málo peněz, takže bych je nerada vyhazovala s tím, že si půjdu koupit za podobnou částku nové
Děkuji za všechny rady
Můžeš to zkusit, já jsem takhle zkoušela reklamovat boty po 3 týdnech a řekli mi, že jsou zničené nevhodným používáním
Reaguji na Vanilka29: Tak to je teda pěkná drzost ! Jako kdybych ty kozačky měla alespoň ty nízké bez jakékoli podrážky, tak to i pochopím, že se odřou třeba od chodníku apod, ale mám takové jezdecké kozačky s tou vyvýšenou podrážkou, takže to bude nejspíš vadný materiál či co..
Rozhodně to běž zkusit, za to nic nedáš.
Zkus to vyreklamovat, já v Mixeru reklamovala jen letní páskové botičky, poprvé mi je vyreklamovali a opravili a po druhé už rovnou vrátili peníze, protože prodavačka uznala, že vada je neopravitelná - praskla mi podrážka.
Rozhodně bych jim to tam šla hodit na hlavu..Mixer má naprosto otřesný zboží, kvalita odpovídá vietnamcům, možná ještě hůř, protože ani vietnamci si nedovolí prodávat boty za 800 už s odřeninama a zničený...
Taky jsem měla boty, které se začaly loupat, mamka taky, a oběma nám hned vrátili peníze, tak že to určitě zkus.
Hlavně to běž reklamovat co nejdřív, aby ti to vážně vyreklamovali. Já se nikdy s reklamací v Mixéru problém neměla, tak snad ti to taky uznají
Cituji Violett.ka: Mixer má naprosto otřesný zboží, kvalita odpovídá vietnamcům, možná ještě hůř, protože ani vietnamci si nedovolí prodávat boty za 800 už s odřeninama a zničený..
Je pravda, že tam prodávají nekvalitní zboží, ale na rozdíl od Humanicu reklamaci aspoň uznávají.
Cituji _BaRuSa_: Asi tak před týdnem jsem si všimla, že se začínají loupat,
určitě bych to šla zkusit,ale vyreklamovat Ti to nemusí,pokud to mají ošéfovaný,přesně nevím,jak to zní,ale hodně dělají to,že napíší k botám to,že je to moderní obuv-nebo tak něco a točí se na kravinách
Ale holky píšou,že s reklamacema problém v Mixeru nebyl,tak tam zajdi,za to nic nedáš
Reaguji na Belen: Humanic reklamace uznává ... teda mě je vždy uznali, jsem dost vytrvalá a nenechám se jen tak odbýt, ale s Humanic nebyl žádný problém a nemusela jsem se nějak domáhat ...
záleží na každé prodavačce, jak se k tobě chová, jedna se s tím nechce sr - t a druhá se snaží pomoc. Někdy se tě snaží oblbovat, pokud ti řeknou, že je to nevhodným nošením, jen tak sde nevzdávej...
Možná je to lež, ale kamarádka jednou pracovala v - OBUVI - a vyprávěla jak třeba vypsali reklamační list, po 30 dne si reklamují pro boty přišel, ale bylo muř ečeno, že reklamace byla zamítnuta... bohužel si nevzal ani boty ani papír, boty tam nechal a devčata schrábla peníze za botky... - sice to je jedna bába povídala - ale tak slyšela jsem to a třeba je to i možný
V Mixeru jsem reklamovala kozačky, které měli díry, byly oloupané a neuznali mi to a ještě na mě byla paní prodavačka nepříjemná, že si můžu dát boty k soudnímu znalci atd.!
V Deichmannu jsem reklamovala oloupané kozačky a jelikož jsem zároveň s nimi kupovala impregnační sprej, tak se nemohli vymluvit na to, že jsem se o kozačky nestarala a peníze mi vrátili.
Já mám velkou spotřebu kozaček, protože mám nohu 35ku, kterou nikde moc nemaj, takže většinou si musím koupit "aspoň něco", takže reklamuju každou chvilu .
Zrovna vloni se mi dětský kozačky z Deichmana totálně oloupaly, tak jsem je šla reklamovat a prodavačka mi je odmítla vzít, že jsou onošený (asi po měsíci ). No, každopádně jsem zašla do jiný prodejny a tam mi reklamaci bez potíží uznali... Takže je běž určitě reklamovat a při nejhorším zajdi do jiný pobočky.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.