Taky mám zkušenost u Bati. Šla jsem za prodavačkou s tím, že si chci koupit tenisky na každodenní nošení, ať mi nějaké ukáže. Tak mi jich několik předvedla a jedny z nich jsem si vybrala a za tisícovku koupila. Bohužel asi po měsíci se mi na nich udělaly díry (v místě, kde je palec), celé se roztrhaly vevnitř a vypadaly příšerně, a to podotýkám, žej sem je šetřila, protože nové věci si vždy tak měsíc obouvám,vyzouvám atd. velmi opatrně aby co nejdéle vydržely krásné. Tak jsem za paní prodavačkou šla s reklamací (musela jsem jet asi 60km do prodejny), aby mi paní sdělila, že je to vysoce módní obuv a je pouze pro použití např. pro fotomodelky na focení, nikoliv na nošení a že je vidět, že jsem se k nim chovala velmi špatně (nehoráznost). No hádaly jsme se tam asi hodinu. S reklamací jsem neuspěla a od té doby jsem u Bati nic nekoupila.
Poučení: vždy, když kupuju boty, výslovně se ptám, zda se nejedná o módní obuv.
Já u Deichmanna koupila na zimu kozačky, na paragonu taky módní obuv, ale jelikož chodím do školy přes polní cestu, vydržely měsíc a v pohodě mi v obchodě vrátili peníze (Cena asi tisíc korunú
Nějak nechápu, v čem je problém...přítel si koupil boty od Lacoste, ano, také vysoce modní. Mno a už je má přes tři roky a boty vypadají stále skvěle. Jediné omezení, které pro něj je, že s nimi nechodí v dešti, ale to by nechodil ani tak, když mají semišovou špičku...
To, že jsou vysoce modní ještě neznamená, že nevydrží...
Cituji petula88: To, že jsou vysoce modní ještě neznamená, že nevydrží...
Tys asi nikdy neměla boty z Deichmanna, co?
Reaguji na Misy: Reaguji na Misy: Ne, to neměla. Bydlím ve Vídni, nakupuji boty jinde. A pár kusů vysoce modní obuvy mám a to již delší dobu a nikdy žádný problém...
Ještě jednou pro všechny kterým se nezdá můj "problém" vysoce módní obuv je určena na občasné nošení jen pár hodin denně, nejlépe v budovách. Proto mi tak vadí že boty na podzim, do tohoto počasí nesou toto označení. V zahraničí je kvalita všeho o dost výš.
Takže vysoce módní obuv je nový český trik prodejců, jak mít páku na reklamace. Jak to tak čtu, tak do vysoce módní obuvi bych nešla.
Cituji sarlotka1: Takže vysoce módní obuv je nový český trik prodejců
Co mají dělat,když půlka národa si koupí jedny boty na sezonu,tahá například balerínky denně a pak je jdou po půl roce reklamovat!Být prodejcem,tak ošmajdané boty bych zákaznicím házela na hlavu.Dva roky záruka je v případě bot nesmysl.Lidi dělají pochodová cvičení v botách,které k tomu nejsou šité a pak je chodí vracet.Tak jak se má ten prodejce bránit?
Vždyť ženy si boty kupují už s tím,že je po sezoně vyreklamují a vezmou si zase nové na další roční období.Holt když je sprostý zákazník,tak se není čemu divit,když se brání obchodník.
Reaguji na Tiakia: Taky, že neberou. Sice 2 roky, ale pokud jsou normálně unošené, tak to nepřijmou.
Jde o takové ty vady co se stanou špatnou výrobou.
Je fakt, že někteří to zkouší. Schválně třeba něco ulomí a tak.
Cituji Tiakia: Vždyť ženy si boty kupují už s tím,že je po sezoně vyreklamují a vezmou si zase nové na další roční období.Holt když je sprostý zákazník,tak se není čemu divit,když se brání obchodník.
Jaký pak sprostý zákazník? CO je na tom sprostého? Zákazník využívá toho, na co má právo a to že se jedná o podstatně nedokonalý zákon, jeho problém není. Já to dělám rovněž takto a rozhodně si sprostě nepřipadám.
Cituji mroskvicka: No mě teda přijde krajně nenormální koupit si boty a obnošené je vracet
To souhlasím... i kvůli takovým se pak boty pořád zdražují.
Nemyslím si, že to je využívání nedokonalého zákona. Reklamační lhůta slouží k něčemu jinému. Ne k tomu, že si koupím na sezonu boty, nosím je a pak se mi už nelíbí, tak je vrátím.
Prý se to hodně rozmáhá, i s elektronikou atak. Rodina si koupí na dovolenou foťák a po dovolené ho vrátí
Cituji mroskvicka: No mě teda přijde krajně nenormální koupit si boty a obnošené je vracet
Asi si špatně rozumíme, ty boty nejsou obnošené a ani okopané, ale dokonce spíš zničené. Mám pár bot, které jsou z pravé kůže (ne kožená drť), už od pohledu velmi precizně šité, všechny cca kolem 2500,- Kč a už pár let nemám nejmenší důvod je reklamovat. Bohužel ale nejsem žádný boháč, tak 3/4 mých bot pochází z průměrných síťových obuvnických prodejen - Deichmann, CCC, Baťa, Humanic,... Promiň, ale není možné, aby se mi po půl roce chození po chodníku např. začala odlupovat podrážka, stélka, trhat se dírky na tkaničky apod. (nejčastější závady). Párkrát se mi samozřejmě stalo, že i takové boty vydržely a není kvůli čemu reklamovat, tak si je normálně samozřejmě nechám. Takže závěrem, nehodlám platit 700 až 1000 Kč za šmejdy, které se mi po pár nošení rozpadnou. Není moje vina, že mám co sezónu nové boty za jedny peníze...
Jo a ještě abych doplnila, stalo se mi, že po odloupnutí stélky byla vrstva mezí ní a podrážkou vyplněná pouze vrstvou TVRDÉHO PAPÍRU. Pak se divme, že chodíme reklamovat. Btw. balerínky z CCC .
Cituji Doudou: Nemyslím si, že to je využívání nedokonalého zákona. Reklamační lhůta slouží k něčemu jinému.
I tak mají prodejci vždy právo reklamaci nepřijmout. Mně se to ještě nestalo.
Reaguji na Rebecca Dammavalam: Aha, tak to je něco jiného. V tomto případě důvod k reklamaci je.
Ono to z tvého prvního příspěvku vypadalo, že je vracíš jen tak .
Tak já jsem také minulou zimu reklamovala kozačky po 1 sezoně. Prostě se jim regulérně prodřela celá gumová podrážka
K těm schválnostem: znám např. paní, která takhle na konci sezony ulomí podpatek .
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.