Cituji Ciiicaaa: A z jakého důvodu např.? Předpokládám, že když si jdu něco koupit, tak si to zkusím, prohlídnu si to apod.
Třeba v H&M mají špatná zrcadla + umělé ovětlení. Čili barva je trošku zkreslená a vzhled na postavě taky. Mně osobně je to jedno, ale třeba moje silnější kamarádka si tam nakoupila kalhoty a pak na denním světle v nich vypadala opravdu hrozně, viděla to sama a já a její sestra jsme jí to jen mohly potvrdit. Chtěla je vrátit a musela si prostě v té ceně vybrat něco jiného, což je podle mě špatně!
Cituji Ciiicaaa: U koupi bot se mi za posledních x let nestalo, že by mi prodavačka neřekla, o jakou obuv se jedná - ať už účelně nebo materiálově, a to už vůbec ne v Deichmannovi
To můžeš být jedině ráda, ale ne všude jsou dobré prodavačky.
Cituji Ciiicaaa: Mimo to k účtence dávají leták s pravidly správné údržby, na kterém vždy zaškrtávají o jaký typ obuvi se jedná.
to je taky pravda, ale měli by ti to dát a říct ti k tomu něco ještě než zaplatíš, abys měla možnost říci, že to zboží nechceš.
Snad dnes už každej umí poznat, z čeho je bota vyrobená jesli kůže nebo nějaký syntetický matroš. Ale Jako módní obuv se dnes prodává bohužel kde co. Například i zmiňované tenisky...
Cituji bejbee: Ve většině obchodů typu Deichmann, Tally Weijl, New Yorker, H&M můžeš zboží v pohodě do 14ti dnů vrátit.
A zrovna u H&M to nejde, co já vím. Ti vracejí peníze na nějakou kartičku či co.
Cituji 5Peta: Třeba v H&M mají špatná zrcadla + umělé ovětlení. Čili barva je trošku zkreslená a vzhled na postavě taky. Mně osobně je to jedno, ale třeba moje silnější kamarádka si tam nakoupila kalhoty a pak na denním světle v nich vypadala opravdu hrozně, viděla to sama a já a její sestra jsme jí to jen mohly potvrdit.
Chápu, že to dotyčnou kamarádku naštvalo, ale tohle fakt není důvod k tomu, aby prodejci prodávali své zboží s tím, že se jim bude vracet.
http://www.deichmann.com/CZ/cs/corp/zakaznici.jsp tak jsem zvědavá jak dopadu. Kartička by mi nevadila, H&M vrací na kartičku, přijde mi to jako rozumný kompromis. Špatné osvětlení mi vadí v drogériích při výběru, laku / rťenky (pod umělým světlem vypadají kolikrát úplně jinak). Já mám sice list s údržbou, ale prodavačka ho přehla a secvakla s účtenkou, navíc se neobtěžovala zatrhnout o jakou obuv se jedná, je to sice na účtence, ale proč to tedy dávají a mají u toho ty kolonky na zatrhnutí?
Z Deichmanna jsem si koupila už milion bot a minimálně v polovině případů jsem je reklamovala. Nikdy se mi nestalo, že by mi nevyšli vstříc. Vůbec s tím nedělají žádnou vědu, ani to nějak nezkoumají. Vlastně jen pouze jednou s tím byly šílený povyky, ale to bylo spíš proto, že prodavačka mě osobně znala a neměly jsme spolu dobrý vztahy . Ale i tak to nakonec vyšlo. Peníze mi dali vždy ihned, žádných 30 dnů...
Jestli chceš, můžeš zkusit tu variantu, cos popisovala, ale jako pokud se ti boty zničí, vůbec bych to nehrotila...
Reaguji na Rebecca Dammavalam: Tak pokud bych minimálně polovinu bot z jednoho obchodu reklamovala, tak bych tam už nechodila nakupovat - vypovídá to dost o kvalitě. Osobně kupuju boty pouze ve dvou klasických obchodech s obuví na malém městě, většinou kožené a to už musí být, když musím něco reklamovat - a zatím to vždy vyšlo a bez řečí, spíš se mi ještě prodávající omlouvali, že s tím mám další starosti.
Reaguji na Kvikus123: Já tam i tak stále chodím, protože jsem si prostě zvykla, že můžu takto mít boty stále jiné a stále nové, nikdy neopotřebované. A ano, kvalita v Deichmannovi, konkrétně ty boty, kde je na krabicích napsaný "Graceland", je fakt děs.
ja trošku nechapem, čo tu riešime... lebo označenie ,, Modna obuv" alebo vysoko modna obuv je snad pri každom paru bot , ktore zrovna niesu tenisky
Reaguji na cutie7: boty jsem si vyměnila. Nové jsou označeny: dámská, zimní, celoroční obuv. Nemyslím si, že vsechny boty nesou označení módní pokud ano, tak se obchod snaží vyhnout reklamacím Jinak i obyčejné tenisky můžou mít toto označení, právě skrz reklamace :/
Klid, Deichmann vrací peníze za nenošené boty naprosto bez problému, dokonce to nemají ani nijak časově ohraničené, takže i kdybys tam přišla za měsíc, tak ti peníze vrátí. Už jsem vracela boty několikrát.
Co mě ale naprosto extrémně štve je Geox, který prodává body za pět tisíc a cca před rokem na VŠECHNY prodávané modely ve slevách vyvěsil "módní obuv".
Reaguji na mroskvicka: prodávající má povinnost tě informovat o způsobu užití bot, našla jsem A dost, video na streamu zabívající se těmito označení
Cituji mroskvicka: Copak ta prodavačka může vědět, na co ty boty potřebuješ?
No já ti nevím, ale když si koupím boty, co vypadají jako kanady, tak by mě ve snu nenapadlo, že můžou bejt "vysoce módní obuv" a nesmím v nich šlápnout do kaluže, protože pak už mi to nevyreklamujou (a jakože mám s naší pobočkou deichmana spíš negativní zkušenosti ohledně reklamací a boty jezdím radši reklamovat 60 km daleko). Takže by mě ani nenapadlo se na něco takovýho ptát. Hlavně že vnucují tisíc pitomostí kolem, ale tohle ti neřeknou...
Reaguji na mroskvicka: tuto povinost má před nákupem, ne až po něm. Snad máš právo vědět co kupuješ, nebo ty se u všeho ptáš jestli tomu není tamto a ono?
Cituji Misy: a nesmím v nich šlápnout do kaluže, protože pak už mi to nevyreklamujou
I kdyby jsi do té kaluže šlápla 10x, nikdo se to nemusí dozvědět....vždycky při každé reklamaci říkám "to samo", všechno popřu a jim nezbyde nic jinýho A ano, když to nevezme jedna pobočka, zkusit další. Jsou to jen lidi.
Mě přijde komické, že Deichmann svoje výrobky označuje jako "haute couture", nebo vysoce módní... Bez urážky samozřejmě
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.