Reaguji na Hanik12:
Hani, u nás je to děsné. Máme jednu pobočku (cca 3 x 4 metrů) Dělá tam jedna paní + hlídač. Když vejdeš hlídač k tobě přijde, odsune ti křeslo, zasune ti křeslo (jednou mi dokonce sundal kabát - a to jsem byla pouze vkládat peníze!!). Vlastně celý proces je takový rodinný, ale jelikož jsem chodila jen vkládat hotovost na firemní účet, chtěla jsem to ryhle (nejlépe ve vteřině). Paní jsem dala číslo účtu, částu a VS na papírku. Ona to přepisuje (pomale) do PC a všechno říká nahlas. Vyjede jí doklad. Ona (třikrát) kontroluje údaje z lístku. Poté se (pomale) podepíše a tiskne razítko (jediná věc, kterou dělá rychle). Doklad položí předemě a řekne "Zkontrolujeme si" a (velice pomale) čte. Pak se podepíšu, poděkuji (rychle, protože spěchám) a vstávám z křesla. Když to jde dobře, odcházím. Když ne, musím čekat až mi pan hlídač nasadí kabát. 15 minut v bance a to tam nikdo nebyl!! Takže takto to chodí v UCB u nás. Proto tam můj účet vydržel pár dní...
Reaguji na Pethushka:
Toto je přímo z jejich webu --> Připravujeme pohodlné vkládání hotových peněz na kontaktních místech – mKioscích a Finančních centrech prostřednictvím samoobslužných vkladomatů.
Ale už je to tam nějakou dobu napsaný a zatím se nic neděje
Reaguji na Pethushka: : Tak to je hustý.Fakt mařka. Bankovní tajemství jí jako nic neříká? Síííla.
Cituji Bacilek: Co ti vadilo na Volksbank?
Všechno . Musela jsem si to založit kvůli jednomu bydlení, který mělo s touhle bankou nějakou dohodu nebo co... posílání peněz přes internet bylo děs, muselas mít v počítači uloženej nějakou ověřovací soubor - nikdy jsem nepřišla na to, jak pak posílat peníze z jinýho počítače . Strhávali mi poplatky za nic, když jsem to pak šla zrušit, tak jsem zjistila, že i když jsem měla ve smlouvě vyúčtování zdarma, tak mi to stejně strhávali... no, pak už jsem to neřešila, byla jsem ráda, že to mám z krku.
Cituji Orina: Připravujeme pohodlné vkládání hotových peněz na kontaktních místech – mKioscích a Finančních centrech prostřednictvím samoobslužných vkladomatů.
Tak doufám, že to brzy uskuteční
Cituji Misy: posílání peněz přes internet bylo děs, muselas mít v počítači uloženej nějakou ověřovací soubor - nikdy jsem nepřišla na to, jak pak posílat peníze z jinýho počítače
Stejně tak jsem to měla u KB...katastrofa. A já používám internet banku každý den, tak jsem na to opravdu neměla nervy...než se to načetlo, pořád problémy s nějakou licencí atd. U GE jen zadám heslo, sms kód s jsem tam
Cituji Pethushka: Byla jsem žádat o kontokorent a zaměstnankyně to hned hlásila našim,
Tak sis měla prostě stěžovat - to není ani tak problém banky jak problém konkrétní zaměstnankyně.
Mám hypotéku a běžný účet u ČS a jsem celkem spokojená, internet banking je podle mne mnohem lepší než třeba u ČSOB . Spořící účet ( kde se převádí každý měsíc pár korun z běžného účtu ) mám u mBank, protože to je zadarmo
Cituji dadabus: Tak sis měla prostě stěžovat - to není ani tak problém banky jak problém konkrétní zaměstnankyně.
To asi měla..no ale co už Teď jsem u GE a jsem spokojená
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.