Ahoj holky,
zakládám toto téma, neboť by mě zajímal Váš postoj k věci - nic podobného jsem zde ještě nenašla
Byla jsem objednána do kosmetického salonu na prodloužení řas a slečna kosmetička dorazila o více než hodinu později (bez předchozího upozornění..) - čekala jsem 45 minut před domem na sídlišti (dorazila jsem ještě pro jistotu s předstihem), po neúspěšných telefonátech se pak vydala na cestu domů, načež se mi slečna konečně ozvala, tak jsem cestu opět obrátila a dorazila do salonu napodruhé. Slečna se moc omlouvala, to je pochopitelné, já z toho žádnou vědu nedělám, zkrátka dokážu pochopit, že se to stane. Nicméně v mém dost nabitém programu mi toto opoždění udělalo velkou paseku (Nutno podotknout, že tento přístup nebyl úplně ojedinělý, již několikrát jsem podobně déle čekala - nicméně ne tak extrémně...)
Jak byste se zachovaly vy - vracely byste se do salonu, čekaly byste případně nějakou slevu, nebo jak byste vůbec na toto jednání reagovaly?
Já jsem v tomhle tak trochu "ťuňťa" - nechám si dost věcí líbit...
V poslední době mi přijde, že rozhodně již nikde neplatí "náš zákazník, náš pán"...nečekám to takhle extrémně, ale alespoň nějakou úctu (zvlášť když ani sumy za služby nejsou nikterak nízké..)
Děkuji Vám za reakce