Ahoj,
potřebovala bych poradit jak a kde najít nějaké dobré blogerky. Potřebovala bych nechat napsat několik článků a uveřejnit je. Problém nastává ve chvíli, kdy se mám rozhodnout koho oslovit (z toho mála, co se mi podařilo najít) a hlavně jak. Stalo se, že některé ani neodpověděly, což znamená, že v mé nabídce bylo pravděpodobně něco špatně. Takže se ptám - kde najít ty, které by o něco takového měly zájem a jak je zaujmout? Jednalo by se o recenze výrobků. Předem děkuji.
Tak záleží jaké výrobky k recenzi nabízíš. Pokud kosmetiku oslovit kosmetické blogerky, oblečení módním atd.. Já třeba osobně nemám ráda když jedna firma osloví pět nejznámějších blogerek, mám radši když osloví naopak ty menší, není to tak nápadné, tak okaté. Jednoduše bych si k tomu blogu asi sedla a projížděla jednotlivé blogy, které by se mi líbily tím jak mají recenze psané a svým přístupem, ty bych oslovila
Já hledám nové blogerky zkrz ty známější, většinou mají někde postraně lištu se sledovanými blogy a ty jednou za čas projedu.
Je vždycky fajn vidět, že se firmy do tohoto světa pouští pro začátek je hodně důležité najít ten správný kontakt - spousta blogerek má víc možných kontaktních adres, ale aktivně používá ve finále třeba jen jednu nebo dvě. Přikláním se k tomu názoru o méně známých blogerkách, myslím si, že pro Vás někdy asi odvedou i zajímavější práci - odrazí se to ve snaze, možná lepší dohodě a přístupnosti, ale to je jen můj osobní názor. Navíc se ke čtenářkám dostanete i jinými kanály, no to je ta okatost
Nové blogy hledám přes nějaká specifická témata, i hodně podle obrázků.
Co se týče přímo oslovení, je i spousta hlavně US blogů, kde i přesně řeší, jak spolupráce vypadá, s čím by strany měly počítat, jak domlouvat podmínky...
Já mám blog a nahoře mám uvedený mail, kam mi může kdokoli napsat. Myslím, že standardní je psát blogerkám na mail, pokud o to stojí, většinou svou adresu zveřejní u sebe na blogu. A nevím, o jaké produkty se jedná, tudíž neporadím s tím, které blogerky by to mohlo zajímat.
Cituji Hanulkaa: Já třeba osobně nemám ráda když jedna firma osloví pět nejznámějších blogerek
Naprosto souhlasím, jsem už alergická na to, když čtu článek na jedno a to stejné téma 10x. Je to pak nuda a daný produkt si pak zprotivím
A také záleží na zaměření daného blogu, například nebudu fashion bloggerce nabízet jídlo apod.
Z pohledu bloggerky - na blogu mám napsané kontakty a kdokoliv mi může napsat. A připadá mi jako slušnost odepsat, i když bych neměla o spolupráci zájem.
A nechci aby to znělo nějak špatně, ale od dané firmy bych také ráda věděla , kolik bloggerek daný produkt dostane, protože jak jsem už zmiňovala nemám ráda takové ty hromadné kampaně. Snažila bych se být trošku kreativní a vybojovat si třeba jiné výrobky než ostatní (např. na blogu mám hodně článků o lacích na nehty, tak bych upřednostnila laky na nehty)
Děkuji všem za postřehy. Snažila jsem se je kontaktovat na uvedené maily, ale jestli ze 4 odpověděla jedna, tak to byla výhra. Což mě trochu odradilo. Ale je pravda, že jsem šla po "co největších a nejčtenějších".
Reaguji na Malá Tlapa: Napsala jsem Ti zprávu
Reaguji na AMYSUN: Chápu, není našim cílem rozeslat jeden produkt 10 bloggerkám. Ale rádi bychom postupně několik, aby bylo možné "dokázat" objektivitu (ne, že jsme si jednu podplatili, aby nám to vychválila do nebes ). Jinak ačkoliv laky nejsou hlavním produktem, pokud bys měla zájem, tak by se nám možná hodila i recenze na laky
méně než
10 příspěvků
Neoslovovala bych jenom menší blogerky, 1-2 těch "velkých" neuškodí (namátkou: Rendy, trb, Plum, Černá Moora). Přečte si to u nich víc lidí, recenze mají většinou kvalitnější.
Cituji koktalka: aby bylo možné "dokázat" objektivitu
Tak to je jednoduché, dovolit jim napsat i negativní názor. Já třeba beru pouze nabídky, které mi umožňují napsat opravdovou recenzi, protože tyhle předplacené sama nesnáším.
Ještě jsem si vzpomněla, že je dobré nerozesílat všem naprosto stejný produkt, snažit se dát vybrat. Každá slečna určitě testuje raději určité produkty, které ráda využívá, má je s čím porovnat.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.