Ahoj!
Zajímalo by mě, jakým způsobem se dá co nejefektivní (aby se v tom promítla i úspora času, přehlednost, ...) komunikovat s přímým nadřízeným. Za komunikaci v tomto případě považuji - zadávání úloh, předávání informací, apod.
Jak to funguje u vás?
Děkuji
U nás je to prostřednictvím mailu nebo jdu přímo k němu do kanceláře s papírem a tužkou.Veškeré úkoly si napíšu a organizace plnění je potom víceméně na mně. Zpětně je to podobným způsobem. O splnění svých úkolů ho informuji většinou ústně, něco mailem a některé věci není třeba komentovat. Stačí, že se stanou (např. něco koupit apod)
Nevím, jaké by mohly být i jiné možnosti?
Reaguji na sartre: Reaguji na sartre:
Třeba přes intranet - nějaký vnitřní komunikační program
Jinak u nás je to obdobné, ale nadřízený by chtěl, abych přišla s něčím novým a mě nic nenapadá
Cituji neskwik: intranet
nj, to mě nenapadlo.
Cituji neskwik: přišla s něčím novým a mě nic nenapadá
Já se zrovna o něčem podobném v pátek bavila s kamarádkou a také využívají ty samé metody jak jsme popsala výše já.
Já teda upřednostňuju mít od něj vše písemně, neb se mi už několikrát stalo, že něco řekl a pak mi tvrdil, že to říkal jinak. Třeba naposledy mi diktoval mailovou adresu na naši klientku a pak tvrdil, že mi ji diktoval jinak. Samozřejmě jsem za to mohla já.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.