Cituji andys: Beatlíkem
neeeeee........... a jakou barvou? Jé, to jsem tak ráda, že potkávám taky nějakýho beetlaře
Cituji sabulebambule: jakou barvou
černou, jsem na tu barvu zatížená.
Jakou máš Ty?
Moc jich tady nejezdí, oproti třeba Německu. Líbí se Ti ten cabroušek? Mě tedy vůbec, zdá se mi, že se to na něj nehodí.
Cituji andys: Jakou máš Ty?
Taky černýho, ale věčně zablácenýho, takže je takovej šedivej A proč jsi vyměnila? Z praktičnosti?
Viděla jsem fotky ze srazu Beetlů z Německa a tam je to mazec. Tady v ČR máme taky klub, ale zas tolik nás tu není. Jinak kabrouš se mi nezdá tak špatněj, ale za cenu novýho bych si radši koupila nějakýho sportovního, mírně ježděnýho, kabrioleta, třeba BMW Z4
Cituji sabulebambule: A proč jsi vyměnila
Rodina v tom podniká, tak proto.
Ale jiné než německé auto už bych nikdy nechtěla.
Cituji sabulebambule: Tady v ČR máme taky klub, ale zas tolik nás tu není.
Aha, tak to mě ani nenapadlo. Nyní se už doma nachází Mini a tak jsem zvědavá, o tom jsem četla, že mají taky svůj club.
Jedna známá jezdí v Německu závody Mini, taková Cora Schumacher.
nuf
Za jízdy se řadí uzávěrka mezinápravového diferáku, redukce buď ze zastavení, nebo v malé rychlosti s meziplynem. Vyřazovat se dá redukce za jízdy.
Cituji woman: Za jízdy se řadí uzávěrka mezinápravového diferáku, redukce buď ze zastavení, nebo v malé rychlosti s meziplynem. Vyřazovat se dá redukce za jízdy.
Pane bože, vůbec nevím, o čem mluvíte
Cituji andys: Nyní se už doma nachází Mini
Tak to je taky krásnej drobeček! Viděla jsem ho růžovýho v jednom bazaru, ale v tom bych prý byla až moc typická blondýna Ale věřím, že pokud ho má známá v Sku, tak to musí pěkně bublat pod kapotou
Jinak holky, jaký je váš automobilový sen?
Cituji sabulebambule: pokud ho má známá v Sku
Taky mám v Sku, žluto-černý.
Ta žlutá mi trochu vadí, ale prý to tak má být.
190 koní.
Cituji sabulebambule: Jinak holky, jaký je váš automobilový sen
TT druhé generace, nebo Porsche 911, samozřejmě oboje černé.
Cituji woman: Vyřazovat se dá redukce za jízdy.
Dá, ale tohle bych svému autu neudělala. Jinak díky za poučování.
Cituji andys: vůbec nevím, o čem mluvíte
Neboj, klidně bez toho můžeš žít Já už jdu taky od té debaty.
Cituji andys: 190 koní.
Tak to už je velmi milé! Já jsme vždy říkala, že silný auto nepotřebuju, takže mám svou příjemnou 1,6ku. Pak jsem jednou sedla za kamarádovou imprezu(jinak stylově pro mě hnusný auto) a zjistila jsem, že potřebuju silný auto
Jinak já jsem zamilovaná do Bentleye Continentala v Cupéčku ale finančně hodně jinde, no
Cituji sabulebambule: silný auto nepotřebuju, takže mám svou příjemnou 1,6ku.
Tak já měla vždycky silnější, skoro vždy nafťáky. Jinak to poslední dost silný, strašná spotřeba a mini je též silný na spotřebu jsem zvědavá
andys
To nic, to je asi úplně normální Redukce snižuje otáčky na převedovce, v tomto případě na polovinu, to znamená , že máš stejný výkon na polovině otáček - nutnost v těžším terénu. Diferenciál má v dnešní době každé auto. V praxi nejjednodušší příklad : když jedeš do zatáčky, vnitřní kolo vykoná menší dráhu otáčení, protože se točí pomaleji. Vnější kolo urazí větší dráhu, točí se rychleji. Diferenciál má tendenci přenášet točivý moment přes hřídel tam, kde je menší tření, což na nezpevněném povrchu nepotřebuješ, páč se zahrabeš buď jednou, nebo druhou stranou - kolo s menší přilnavostí se protáčí a protáčí a diferák tam točivý moment pere pořád dál a dál. Proto existuje uzávěrka mezinápravového diferenciálu, která nápravu jakoby ,,spojí" to znamená, že točivý moment je přenášen stejnoměrně do jednoho i druhého kola. Moderní auta to mají elektronické a je to známé pod pojmem EDS, to budeš mít v atíčku asi také
Cituji nuf: Dá, ale tohle bych svému autu neudělala. Jinak díky za poučování.
Vždyť ses mě na to ptala? Také bych to nedělala autu, které na to není stavěné, Rus na to stavěný je.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.