Ahojda,mám Fiat Marea Wheekend,16V,jezdí se mi s ní velmi dobře.Je to kombi a parkuje se mi s ní líp než s malým prdítkem...Doporučuji.
Já jezdím Ladou Nivou...je to nejlepší auto, jaké jsem měla (za svůj život samé luxusní vozy - Fiat Uno, Ford Escort a Honda Civic . ) Všechny rádoby offroady typu BMW X5, Pajera a Toyoty RAV to v terénu s naprostým přehledem strčí do kapsy. Spotřeba vskutku velkoryse ruská, na opravu všeho stačí pouze kladivo... četýre na četýre je halt četýre na četýre
Holky, co používáte slovo ,,džíp"... Jeep je Jeep a ne ty vaše offroady Abyste pak někde nebyly za hlupačky. To je asi jako říkat, že když má někdo chopper, že je to Harley
woman
nemůžeš porovnávat Ladu s X5 kou, to je jako porovnávat Defendera s X5. X5 a jemu podobná jsou prostě stavěná na bezpečnou městsko-teréní jízdu.
Cituji tyweee: Co od jisté doby nesnáším jsou francouzská auta - hlavně renaulty a peugeoty.
Řekla bych, že u těchto firem je to kus od kusu. Někomu se auto kazí skoro každý měsíc a někomu vůbec. Mám Renault Clio a za cca rok a půl jsem s ním najela skoro 50 tis. kilometrů a kromě nefunkčních stěračů jsem zatím nic závažnějšího řešit nemusela. A to ho používám denně a střídá se v něm dost řidičů (taťka, přítel, mamka...) - berou si ho na delší cesty kvůli nízké spotřebě. Nechci to zakřknout, ale zatím naprostá spokojenost.
Cituji andys: Praze to kolikrát tak vypadá
No právě a já bohužel nemám žádnýho "rádoby džípáka" , ale auto s tvrdým spodkem. Ale výhodu to má, pěkně mi to vyklepe celulitidu z těla
sabulebambule
Je pravda, že naše silnice by kdejaký západoevropský řidič označil jako offroad ( obzvláště po zimě ), ale já jsem ve svém předešlém příspěvku poukazovala na terén - nemyslím tím mokrou travičku, ale bahno, koleje, brody atd. Niva je stále nejlepší auto do terénu. Na silnici je to ovšem nekultivované divoké prase...a to mě právě baví
Cituji sabulebambule: auto s tvrdým spodkem
Chudinky, v Praze pěkně trpí.
Cituji sabulebambule: pěkně mi to vyklepe celulitidu z t
Joooo? Že bych vyměnila vůz?
No ono se i s tím "rádoby džípákem" tělo někdy pěkně natřásá.
Ale celulitida je mrcha......
Cituji woman: Niva je stále nejlepší auto do terénu
tak tu jsem bohužel neměla šanci ještě vyzkoušet, já použe Defendera v Hummer centru a musím říct, že to byl zážitek. (zvlášť, když toto auto bez přidání plynu vyjede kopec na jedničku a instruktor mé kamarádce v kopci řekl, ať si vystoupí, vyběhne na kopec a znovu naskočí )
Cituji andys: Joooo? Že bych vyměnila vůz?
nevyměňuj, to ti radši někdy půjčím svoje, je to lepší než power plate Já mám rádoby džípáky moc ráda, X5,X6,Q7,Q5, mňam! Bohužel, moje parkovací dovednosti jsou nulové, takže snad v příštím životě
sabulebambule
Jojo, tenhle plazivý režim dělá redukce a uzávěrka. Je tom neutrální režim, kdy to jede plazivě i na pětku, apoň u Nivy. U moderních aut je na nic, že je to přecpané elektronikou. Pokud se řadí redukce nebo uzávěrka diferenciálu, je tam nějaká prodleva na metry. Jenže Ty nemůžeš předpokládat, jestli není za horizontem bahnitá díra jak na mamuta, abys zařadila dopředu. Takže se Ti třeba stane, že jezdiš na ti metrech tam a zpátky, aby se ty metry nahnaly.... Takhle debilně to má více aut. U Nivy to nabastlíš manuálně rukou a je to.
Cituji woman: Pokud se řadí redukce nebo uzávěrka diferenciálu, je tam nějaká prodleva na metry.
Ty snad v Nivě tohle řadíš za jízdy? Taky ne, že. Prostě se zastaví, přes neutrál zařadí a žádná prodleva se nekoná...
Cituji sabulebambule: to ti radši někdy půjčím svoje
Já jsem také asi měsíc "Beatlíkem " jezdila a velká spokojenost. Takže ty přechody znám a myslím, že by se Ti taky s "džípíkem" jezdilo dobře, je to jen o zvyk
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.