Cituji Mylady: fin por. je v této zemi bezplatné
ano naprosto bezplatné....
Cituji Mylady: Upřimně jsem ráda, že tě jen verbovali a nepodařilo se jim to
to že nejspíš naverbovali tebe, mě jen utvrzuje v tom, že jsou to podovdníci na entou...
nějakýho poskoka s lejstrama dokáže udělat i člověk se základní školou...DÁMO
nene jsem pouhopouhý zaměstnanec....nemám morálku na práci na vlastní triko
se základní školou nene to nelze čnb má podmínky
Reaguji na Janissinka: Pokud si myslíte, že paní za přepážkou nějaké společnosti Vám dokáže (bez větších znalostí Vašich financí) nabídnout to nejlepší pro Vás a Vaši rodinu co se týče financí, tak pak samozřejmě jděte za tou paní.
Já ale vím, že paní ze společnosti A mi bude při své nejlepší vůli nabízet jen to nejvýhodnější ze společnosti A, paní ze společnosti B pak jen to nejvýhodnější ze společnosti B... A já čekám od svého poradce, že mi nabídne to nejvýhodnější z českého trhu (a tím nejvýhodnější myslím to nejvýhodnější pro mě, ne pro většinu lidí /protože co může být výhodné pro jednoho, nemusí být automaticky výhodné pro druhého/).
Navíc mám pocit, že se odchylujete od argumentů k osobnímu napadávání (viz váš poslední příspěvek) - to pak není žádná diskuze !
Cituji Janissinka: ale jak poznám, že ten člověk není úplný hlupák?...docela mě bavíte... to mám podepsat s smlouvy a doufat, že je to dobře?
To je právě ono - když "poradce" něco zamlčí a nebo vydává podílový fond za spořící účet, tak to spousta zákazníků ani nezjistí - dokud se nic nestane. A ani se nedozví, jestli to ten poradce udělal naschvál, nebo jestli byl málo finančně gramotný a prostě se to k němu z vyšších pozic nedostalo. Takže by si měl každý uvědomit, že je svéprávný, a že na poradce nemůže přenést odpovědnost za to, co podepíše, protože poradce tomu občas *** rozumí.
Já si nechala s něčím poradit od kamarádky a nakonec jsem zjistila, že ona tomu ještě moc nerozumí, takže to řešení navrhují lidé nad ní, a že ona jim jednoduše věří. Pak mě trochu překvapilo, že tomu fakt nerozumí, když jsme se o tom bavily - a to chodíme na stejnou ekonomickou vš. Nakonec jsem něco já vysvětlovala "finančnímu poradci". Nejsem expert na fnance, ono v té škole se toho taky moc užitečného neučí, ale kdysi jsem psala články o finančních produktech, a myslela jsem, že fin. poradce bude mít aspoň nějaký základ.
Na druhou stranu známá rodičům předělala povinné ručení a havarijko a jsou spokojení. Třeba by to šlo i levněji, ale na to nemají čas, takže v tomhle případě poradce ocenili (na auta je hodně parametrů k porovnávání - tam se ten pc program hodí ). Takže třeba s pojištěním poradit umí, ale o tom, kam dát celoživotní úspory si radši najdu ty info sama.
Cituji Maariiaanaa: A já čekám od svého poradce, že mi nabídne to nejvýhodnější z českého trhu
No nevím o společnosti, která by spolupracovala se všemi bankami, spořitelnami, pojišťovnami,.. na českém trhu, takže ta nabídka je taky trochu omezená.
Reaguji na Zuziik: Pokud máš nějaké podezření, že se Tvůj finanční poradce zachoval nesprávně - např. nedodržel tyto podmínky: "při propagaci svých služeb používá jen pravdivé informace, nezamlčuje důležité skutečnosti a nenabízí výhody, které nemůže zaručit,
poskytuje spotřebitelům jasné, srozumitelné, pravdivé a včasné informace tak, aby byly snadno pochopitelné a jejich klíčové body zaujímaly význačné místo" (výňatek z Etického kodexu člena Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců ČR (AFIZ)), můžete podat stížnost právě u AFIZ. AFIZ se zabývá nejen porušením právních norem, ale právě i porušením tohoto Etického kodexu. Každá solidní finanční poradenská firma je členem AFIZ a proto se tímto musí řídit, jinak se jejich poradci mohou dočkat nepěkných pokut, zastavení činnosti apod.
Dodám jen, že Partners jsou součásti AFIZ, takže není problém při nespokojenosti podat stížnost (např. skrz webové stránky AFIZ) - bezplatnou pomoc (jak postupovat, co všechno mít apod.) může nabídnout třeba Společnost na ochranu spotřebitelů.
Reaguji na Maariiaanaa:
Díky za info. Jen jsem do svého příspěvku nedopsala, že z Partners byla jen známá, co dělala rodičům povinné ručení, kamarádka je z jiné společnosti.
Osobní zkušenost s Partners nemám, nevím jaké odmínky pro práci nabízejí ale osobně bych si od nich radit ohledně peněz nejspíš nenechala. Přeci jen cizí člověk o kterém nic nevím pro mě není ten, který mi má řídit oenízky, prostě jsem nedůvěřivec a raděj všechno sama
Pracuju už skoro půlroku u jedné pojišťovny a celkem mě mrzí názory typu " na pobočce pojišťovny ti budou NUTIT jen produkty jejich firmy" atd. Asi záleží i na konkrétní pojiš´tovně ale u nás toto neplatí. Pokud vidím že klient má dobrou pojistku nač mu to rušit a jeho cpát do dalších..zas tak obrovské provize z toho vážně nejsou akorát si haním své jméno a jméno zaměstnavatele..v mnoha případech se ale stává že klienti pojistky mají ale neví ani na co všechno, ví jen kolik platí a většinou to bývají nemalé částky a pojištění jsou skoro na nic.
ale jak jste tu několikrát psali , jde o to na koho narazíte ..s tím nic neuděláte. Pro mě platí - raděj na pobočku než debatovat o tom s někým z těchto "finančních" společností, kde většinou zaměstnanci procházejí jak na běžícím páse.....
Můj bývalý přítel tam pracoval a nejdřív musel podstoupit hodně kurzů, kde ho naučili jak bez podvodníkem, aby to nebylo vidět...všichni jsou hrozně sympatický, ale to je účel.
Ještě připojím, když tam ten můj bývalý přítel pracoval, tak neměl maturitu. Měl v podstatě jen základní školu a mohl dělat u Partners fin. poradce. Bylo mu 20 a žádný zkušenosti s tím předtím neměl.
Zdravím,
chtěla bych taky přidat svůj názor a zkušenost s finančním poradenstvím u Partners.
1) Nezdá se mi, že by jednal objektivně v zájmu klienta, pokud je placen z provizí za sjednané produkty u daných institucí - lepší a objektivnější je podle mě platit za služby na ruku (jako třeba u právníka).
2) Doporučil nám změnit životní pojistky, což by znamenalo, že bychom o velkou část "naspořených" peněz přišli. To se mi nezdá moc ekonomické.
3) Nabídl nám, také spořit na důchod částkou 1000 Kč, 35 let = výsledek 2,1 mil.Kč - nezdá se mi reálné...
4) Jsem zaměstnaná teprve krátce u nové firmy (partner také), takže mám jiné priority, než si spořit na důchod (např. svatba, rodina, dům, auto, atd.)
5) Na schůzkách s poradcem nám maloval různé grafy a čísílka, kterým jsem jakžtakž rozuměla, ale domů jsem dostala svazek papírů, který z půlky obsahoval informace, kdo je Partners a jak jednají čestně a v zájmu klienta - koho to zajímá? Já chci čísla, výsledky, plány a ne nějaký bláboly, co si můžu přečíst na webovkách.
6) Nemám vyloženě negativní zkušenost, ale ad1) prostě se mi to nezdá. Zadarmo ani kuře nehrabe a objektivní to prostě není. Raději si udělám průzkum na netu a čemu nerozumím, tak do toho se svýma penězma nepolezu. Dám poměrně na svoji silnou intuici a tohle se mi prostě nezdá...
My s přítelem jsme šli za poradcem z Partners, chtěli jsme řešit bydlení a jak peníze šetřit. Jaké bylo ale naše překvapení, když na příští schůzce na nás vytáhl asi 6 pojistek a důchodové připojištění. Když jsem mu řekla, že si chci spořit a ne poslední peníze cpát do pojistek, argumentoval tak, že musíme být pojištění, kdyby se nám něco stalo. Podotýkám, je nám 25 a 27 a nemáme žádné dluhy, splátky, ani hypotéku. Takže řešit 6 pojistek a pak peníze na důchod se mi skutečně ještě nechce. Vzhledem k tomu, že mám po vlastních zkušenostech s pojišťovnami k nim neskutečný odpor. No, volali jsme panu poradci, že bychom si vzali jedno pojištění a zbytek se nám nelíbí a on řekl, že buď si podepíšeme všechno, nebo ukončíme spolupráci. Že si nevezme na triko možné sankce ze strany vedení Partners, že nám to nedokázal vysvětlit a doporučit skutečně to nejlepší
Reaguji na Hanka12: Přesně tak. Pokud někdo tvrdí, že mu Partners dluží za 3-4 měsíce práce, tak je to nesmysl, protože u Partners člověk pracuje na ŽL a má to, co si vydělá. Některé smlouvy jsou prostě proplacené se zpožděním, ale to je spíš na dané instituci a ne na Partners. Je pravda, že než přijdou první provize, tak to trvá dlouho - prostě než něco někdo schválí, když je tam ještě nějaká intervence, tak to trvá o to dýl. Takže Partners těžko někomu něco dluží. A pokud to někdo tvrdí, tak od toho je např. reklamační nebo třeba etický výbor a ať to ten člověk řeší.
Reaguji na layla.moore: Nikdo nepracuje zadarmo, to je přece hloupost. A ano, finanční poradce je placený finanční institucí, ale u konkrétně u Partners jsou srovnané provize, takže je jedno, kde Vám doporučí například investiční životní pojištění - od každé instituce dostane stejnou provizi. Z toho plyne, že by měl poradce doporučit klientovi jen to nejlepší. Pokud se to klientovi nelíbí, poradce by to měl předělat. A když Vám to poradce odmítne, tak ho taky odmítněte a obraťte se na jinou osobu. Všude je to o lidech. Když půjdete na večeři do restaurace, tak tam může být neschopná servírka a i velmi schopná a milá servírka - obě mají praxi, znalosti i vzdělání, ale každá je jiná. V poradenství je to taky tak. A taky nepůjdete a nebudete říkat, že jsou restaurace k ničemu a raději si budete vařit jen doma (i když někdo to považuje za nejlepší, a proč ne). VŽDY JE TO O LIDECH. A pokud by chtěl někdo namítat: tak ano, jsem u Partners. A možná by jste se občas divili, za co jsou jaké provize - takže pokud se sejdete s poradcem Partners, klidně ho požádejte o to, ať Vám ukáže, kolik si konkrétně za Vaši smlouvu vydělá. A např. u investic je to dokonce povinné, takže to by Vám měl poradce vždy ukázat sám od sebe a ne jen na vyžádání. Když budu konrkténější, tak např. penzijní připojištění není pro poradce žádný zlatý důl, tak než budete kritizovat, že chce na Vás někdo vydělat, tak to chce ale každý. Vydělá na Vás i paní na přepážce. A zkuste se jí zeptat, kolik za to, co jste jí podepsali, dostane. No, třeba Vám to řekne... ale spíš s tím nepočítejte.
Reaguji na veryska: Pán byl hustej. Takhle to u Partners nefunguje - nebo by spíš nemělo. A pokud se někdo odvolává na vedení, tak je to jen výmluva. Poradce si musí obhájit špatně postavenou smlouvu - buď když na to přijdou hned při kontrole než se smlouva uskuteční nebo když si třeba stěžuje klient. Ale rozhodně to není o tom, že musí vysvětlovat, proč klient chtěl jen jednu smlouvu a ne všechny. Zajištění je důležitý a je dobré s ním začít brzo - to je pravda. Jde o to, že čím je člověk starší, tím je pro pojišťovnu rizikovější, takže je i pak smlouva dražší. A např. když člověk bude mít pojistku třeba od 23 let, tak vážně ušetří oproti tomu, kdyby si to samé uzavíral člověk o 5 let starší. Ten dotyčný mohl za celkovou platbu na pojistném ušetřit 20000 Kč, kdyby začal brzy. Ale protože to někdo řešit nechce, tak si pak připlatí. A pokud tomu nevěříte, tak řekněte svému poradci, ať Vám ukáže výjezd za současné situace a za situace, že je Vám o několik let více a uvidíte to sami. A to Vás nepřesvědčuji - to jsou čísla. Ale vždy jde jen o Vaše rozhodnutí. Ale tohle všechno Vám má poradce vysvětlit a říct Vám, proč po Vás to zajištění chce. Nejde o nátlak, ale je zde několik rozumných důvodů, proč začít brzy... a pokud Vám to nevysvětlil a oháněl se jen kontrolou z vedení, tak to mě mrzí, to nevypadá na dobře odvedenou práci.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.