Cituji Mylady: Na jaké VŠ se studuje finanční poradenství?
z VŠ už jsem nějaký čas, ale po revoluci se zaváděly na některých školách určitě nové obory, takže bych řekla že zřejmě tam, kde učí, jak dělat z lidí (pardon) klientů pitomce, prodávat jim supervýhodné pojistky a tak...
Cituji Roni22: Já si výšku hodlám také dodělat a to přes Partners. Je zde možnost studovat vysokou, přímo na manažera v Partners
Pozice snů, mám taky šanci ve 40ti pracovat na takovém krásném místě? Určitě mi odpovíte že ano, Vaše společnost je zajisté otevřena všem, kteří mají zájem na sobě pracovat, rozvíjet svůj potenciál, být přínosem pro klienty ......
Cituji Roni22: mým přáním je jediné a to, aby lidé věděli, jak to doopravdy funguje.
Roni, to tu asi všichni už dávno ví, stačí ťuknout do googlu název Vaší společnosti
Vám přeji brzké probuzení a až tak nastane, nestyďte se za svou současnou naivitu, každý v životě udělal pár blbostí, já taky. Chce to jen se poučit. Good luck!
méně než
10 příspěvků
Mám naprosto stejný názor na tyhle podvodné "poradce" jako je Partners a pod. Je to jeden velký podvod a na těch svých schůzkách si navzájem vymývají mozky. Fakt mě baví, jak je někteří brání a dál melou ty jejich srajdy dokola
Reaguji na Tomáš:
No tak to oni v tomhle případě vždy zapomenout říct o tom poplatku. Taky se nám to stalo. Zaplatily jsme poplatek 16 000 Kč. Myslela jsem ,že ji zabiju. Ale bylo vidět ,že na to byla připravená a ihned reagovala ,že nás o tom informovala . Myslím ,že informovala tím způsobem ,že řekla na kolik ten poplatek vyjde měsíčně . A jelikož to je na X let , tak ten poplatek když se rozpočítá tak není tak horznej. Takže to pak člověku nedojde a nadšeně to podepíše.
Reaguji na Arinka: Já s tebou souhlasím . Nemám ráda tyhle fin. poradce. TY jejich řeči: Mě nejde o peníze , já to dělák jen kvůli tobě. Přitom když se snažila uvrtat do Partners mého přítele , který to odmítl - no to bylo nelichotivejch řečíí. Takže je vidět ,co je na tom školení asi učí.
Cituji coreee: Zaplatily jsme poplatek 16 000 Kč. Myslela jsem ,že ji zabiju. Ale bylo vidět ,že na to byla připravená a ihned reagovala ,že nás o tom informovala . Myslím ,že informovala tím způsobem ,že řekla na kolik ten poplatek vyjde měsíčně . A jelikož to je na X let , tak ten poplatek když se rozpočítá tak není tak horznej.
O jaký poplatek se jedná?
Reaguji na Chalandrea: byl to poplatek za ty akcie. O kterém nám prý říkala. Ale buď nám o tom neřekla a nebo to řekla tak šikovně ,že jsme si to ani neuvědomili.Když už jsme si to zaplatili , tak už jsme ty akcie nechaly běžet a časem uvidíme jestli se to vyplatí.Třeba budeme ještě rádi ,že to máme.
Cituji coreee: byl to poplatek za ty akcie. O kterém nám prý říkala. Ale buď nám o tom neřekla a nebo to řekla tak šikovně ,že jsme si to ani neuvědomili.
Aha, díky za odpověď!
Ale je to síla - to je jasné, že ví, že vám o tom neřekla nebo řekla tak, že to člověk ani nepostřehl! a že je pak připravená vám hbitě odpovědět, že vám to přece říkala. No comment...
Cituji Lenushe: Dodnes prý nedostal výplatu za 2 - 3 měsíce. No tak nevím, co to je za firmu...
Tak oni zaměstnancům prý nedávají žádný plat, vše co si "zaměstnanec" vydělá je na provizích, pracují pro ně lidi na živnostenský list, takže každý je vlastně podnikatel sám na sebe, přitom ale využívají zázemí kanceláře, mají pevnou pracovní dobu, atd. takže klasický švarc-systém - tedy nelegální, a pro mě z pozice zaměstnance naprosto nepřijatelné.
A z pozice klienta - mám asi dvě výhrady: 1. přijímají každého, kdo má čistý rejstřík a chuť pracovat, nároky na vzdělání, praxi, dovednosti - žádné - jak mi proboha takový člověk může kvalifikovaně poradit? Po pár školeních, která navíc jsou víc o tom, jak vytvořit důvěryhodnou image než opravdu o financích...
A za druhé - dovedete si představit, že byste každý měsíc začínali od 0 a neměli tedy jistý ten měsíc naprosto žádný příjem, respektive jedinou jistotou je, že když nic neuzavřete, tak nic nedostanete? Dovedu si docela představit, jak tato situace může vést do střetu zájmů poradce, jehož zájmem je vydělat si aspoň na chleba a zájmem klienta, který zas nechce zbytečně utrácet...
Reaguji na Tomáš: A jak to mám udělat? Já ty akcie už nechci zrušit - když už jsme si ten poplatek zaplatily .
Já pracuji pár měsíců u SMS Finančního poradenství. Je pravda, že už jsem ze strany klientů slyšela dost stížností jak na finanční poradce z Partners tak (a to hlavně) z OVB. Pár mých kolegů dříve pracovalo právě v OVB a z toho, co mi vyprávěli, se mi ježily chlupy. Všechna ta školení, která museli absolvovat, byla jen a pouze MOTIVAČNÍMI vymývárnami mozků.. Nic o jednotlivých produktech pojišťoven se v podstatě nedozvěděli a museli do terénu ke klientům. Neumím si představit, jak pak taková schůzka vypadá, když tzv "poradce" musí vařit z vody a ví jen to, že chce vydělat balík ) Směšné.. Ale jinak, jak už tu bylo řečeno, záleží prostě na koho narazíte. Jestli je to člověk ochotný Vám pomoct nebo si jen chce vydělat na první pohled moc nepoznáte, že. Takže i chápu častou nedůvěru ze strany klienta a snažím se mu nabídnout pomoc ve formě informací, které mu chybí. Je hrozné, když klient neví co si vlastně platí, kolik dostane, kdy to dostane a kde je naopak nějaká výluka. A je to chyba jen toho poradce, co mu to radši zatají, jen aby si to klient nerozmyslel. Je fakt, že v tomhle oboru jsou lidi někdy pěkné svině, já sama jsem pojišťováky vždycky nemusela a nebyla jsem moc důvěřivá. Možná proto budu pro tuhle práci dobrá, vím jak se klienti kolikrát cítí a do ničeho je netlačím. A co se týče prodejního rozhovoru, vím, že kdyby ho kolikrát slyšel šéf, našel by si tak milion výtek, ale já ze sebe prostě nebudu dělat idiota a říkat věci, co mi přijdou bezpředmětné a leckdy i stupidní I tak je těžké člověku dokázat, že Vám hlavně záleží na tom, aby byl klient spokojený, zbytečně nepřišel o peníze a mohl Vás tím pádem i třeba dál doporučit...
Cituji amaaja: Ale jinak, jak už tu bylo řečeno, záleží prostě na koho narazíte.
No pak ale nechápu smysl těch společností Partners, OVB, to je pak to stejné, jako obracet se v poradenství na jednotlivé soukromníky, podle mě smysl té právnické formy je v tom, že např. poskytuje stejné služby, ve stejné kvalitě, vyžaduje po zaměstnancích nějaký jednotný výkon to je jako kdyby Starbucks měli dobrou kávu pouze pokud máte to štěstí a narazíte tam na dobrého baristu, jinak ne.
Nevím jestli se mi podařilo srozumitelně vyjádřit myšlenku, ale toto mi připadá jako největší paradox.
Cituji amaaja: A co se týče prodejního rozhovoru, vím, že kdyby ho kolikrát slyšel šéf, našel by si tak milion výtek, ale já ze sebe prostě nebudu dělat idiota a říkat věci, co mi přijdou bezpředmětné a leckdy i stupidní
Nemůže to být i tím, že v těchle typech společností vám může dělat šéfa klidně i člověk se základním vzděláním?
Reaguji na Minette: Jo, chápu, jak to myslíš... Ale přece jenom - i někdo ve Starbucks klienta obslouží rád a s úsměvem a někdo tu práci dělá s nechutí a odporem, aby si prostě vydělal. Samozřejmě tenhle příklad je dost omezený, ale nejde říct, že v té a v té společnosti jsou jenom nějací chudáci se základním vzděláním, ale naopak v té druhé jsou samí vzdělaní gentlemani, kterým záleží víc na spokojenosti klienta než na zisku. A že takových je, pravda, po skromnu
Jinak u nás se to na těch nejvyšších pozicích hemží vysokoškolskými tituly, ale samozřejmě to není podmínkou. Nevím jak jinde, ale u nás je podmínkou maturita a co vím, tak i v Kapitolu by nikoho s pouze základním vzděláním nepřijali ani jako podřadného poradce, natož manažera
Cituji Minette: No pak ale nechápu smysl těch společností Partners
smysl je úplně jednoduchý: PRACHY!
provizi od pojišťovny dostane firma. Ve stejné výši jakou dostane prodejce jedné pojišťovny (tedy výhradní poradce, co dělá pouze pro jednu pojišťovnu).
Firmy (Partners, OV vyplají "jejich" poradci pouze část provize a zbytek si nechá. Není to nic o kvalitě nabídky, jde pouze, jen a pouze, o prachy. Samodřejmě pak nabízejí produkty s nejvyšší provizí.
Ne - jak mylně, a skoro lživě, "NEJVÝHODNĚJŠÍ" pro klienta.
Samodřejmě ani ti lidi tam moc nevědí, kolik vlastně platí přímo ta pojiŠtovna.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.