arrow
profile_image
elux
od 24. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Zdravím, mám dotaz na někoho kdo kupuje na esprit.eu po vybrání zboží do košíku, vyplnění údajů a platbě kartou přijde druhý den vyrozumějící mail, banka si částku převede na EUR a je v blokovaných částkách, asi po 10 dnech se částka vrátí a od Esprit žádná odezva, ani na mail nějak nereagujou, tak jestli někdo neví v čem by mohl být problém, díky.. Petr

To netuším, já objednávám často a žádný problém jsem neměla... Když jsem chtěla zboží vyměnit za jinou velikost, psala jsem na service@esprit.eu, tam také neodpovídají? Ještě jsem našla telefon Horká linka e-shop: +49 5137 - 986 30 60.

arrow
profile_image
elux
od 24. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Tak věci se konečně dali do pohybu po několika urgencích, ale opravdu první objenávku zrušili kvůli technickým potížím, takže díky..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené